Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sword

    őstag

    válasz Piftuka #102767 üzenetére

    Fél év alatt 2x nem volt net Yettel hibából. Egyszer valami globális cucc volt kb. 8 órán keresztül, egyszer pedig kb. 20 perces kimaradás, mindkettő az éjszaka közepén, átlag halandó észre sem vette volna egyiket sem.
    Mivel megjavult rövid időn belül kötbér stb. fel sem merült.

    Egyszer teljesen megkattant a külső antenna, full packet loss távolról küldtek rá vmi resetet, talán SIM resetnek hívta az ügyfélszolgos.
    Az eszköz produkál még internet kimaradást, szóval ha a Nokia Fastmile-t 2-3 hetente ha nem indítom újra, akkor látványosan megdöglik a net és az antenna újraindítása után helyreáll a szolgáltatás.
    A hozzá kapott Nokia Beacon 2 nem bírta a strapát, pár nap alatt eldobta a papucsot az itthoni terheléstől, egyébként is tesztelési céllal volt csak fent, Mikrotik routerrel full stabil.

    The lesbians next door bought me a Rolex for my birthday. I think they misunderstood when I said I wanna watch...

  • 4Grider

    nagyúr

    válasz Piftuka #102767 üzenetére

    72 órát még soha nem állt a szolgáltatás. Kötbérfizetési kötelezettség ez után van. A bolthálózatunkban van olyan bolt, ami számlázási rendszerét Telenor mobilnet látja el több mint 5 éve. Azóta kb. 3 db 1-2 órás leállás volt, így a rendelkezésre állás az adott telephelyen 99.9% felett volt. Ezt néha még adatparkban sok pénzért igénybe vett szolgáltatás esetén sem kapod meg.

    [ Szerkesztve ]

  • Krystal_s

    addikt

    válasz Piftuka #102767 üzenetére

    Mi csak a múlt héten fizettünk elő.
    Az első két napon éjféltől reggel 7-ig használhatatlan volt a net. A sebesség 1-10 néha 20 Mbit/s között volt. Első hibabejelentésnél nem tudtak semmiről, majd kivizsgálták, másnap visszahívtak, hogy a hibát elhárították és érdeklődtek minden rendben van-e. 1 hétig jó volt, jelerősség, sebesség... a tv szokott néha 1 pillanatra megállni, (addig egy karika középen pörög). A távkapcsoló pár perc után mintha alvóba menne (ezt jó lenne átállítani, ha lehetne), mert elsőre kb 5-6 s mire reagál, utána gyors addig, amíg folyamatosan használjuk.

    Tegnap este 10-kor minden elment. TV kiírta a net sebessége lassú, 0.1-0.2 Mbit/s volt.
    Ügyfélszolgálatos nem tudott semmiről, nem látott hibát, de nem is tudnak ránézni semmire. Előtte az automata bemondta, hogy hálózati probléma miatt csak korlátozott ügyintézés érhető el.
    Egész éjjel másik szolgáltatós netet kellett használnom.
    Reggel néha kicsit jobb lett a 0 helyett lett 10-20, aztán napközben megint 0 körül. Apu beszélt több ügyfélszolgálatossal, egyik sem tudott semmit. Aztán jött egy email, hogy nem tervezett karbantartás, vagy mi volt. Azóta jobb lett, de közel sem olyan stabil és "gyors", mint amilyen előtte 1 hétig volt. (le 100-140Mbit/s, fel 20-40)
    Most letöltés 40-60 között változik, a feltöltés 3-4Mbit/s. :( Közben a jelerősség folyamatosan jó....

Új hozzászólás Aktív témák