Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • B.i.L

    senior tag

    válasz wetomi #35170 üzenetére

    Amióta az emelésekkel kapcsolatos procedúra befejeződött,ha szabad ilyet mondani,a saját előfizetéseimet nem érem el,de a bónusz ajánlatokat is letiltotta.Pl:5 hónapig plusz 500 mb ingyen...ez most nincs!
    Csak annyit kapok,hogy: "Nincs jogosultsága a szolgáltatások lekérdezésére"
    Pedig maradnék itt(Viki állandóan azt hiszi sértegetem őket,de érdekelne,mit tenne abban az esetben ha a velem történt sérelmeket ismerné a kereskedelemben :O )
    Így tehát jogomban áll feltételezni,azt,hogy az üfsz'pontosan látja,hogy mi történik az adatlapommal",mint ahogy a 6 éves sim kártyámat is látta azonnal.
    Éjfél körül szoktam nézelődni,amikor nem terhelt a szerver,vagy kisebb a forgalom,hogy ne legyen akadályozva.Gondoltam elsőre :
    Új tarifa - új telefon,mindezt kettöször,aztán emelés...bla,bla.Mikor a szla a kedvezményes jóváírás után jelentősen csökenett összeggel szerepelt,a maradás melett is dönthetem volna.Az is igaz,hogy sokszor említettem,hogy lépek,de nem volt teljesen megalapozott,ráadásul a macerás számhordozást is a nyakamba veszem emiatt.A 4g sim,az elérhetetlen mytelenor,csak megerősíti bennem,az ellenérzést.Mindezek melett úgy fényezik magukat,hogy a napra lehet nézni,és a marketingjük szerint bármikor cserélhetek telefont és előfizetést.Csakhogy ezt online nem tudom megtenni,arra pedig csak a boltban lenne lehetőségem,amit egyenlőre nem szeretnék igénybe venni.A cél telefon Nokia640 XL LTE - nincsen,amire meg szükségem lenne 80 perc bárhova,500 mb ennyi.A telefont megoldom,70 ropi kb,ugyanakkor a feltöltésest nem preferálom,és a feleségemmel korlátlanul szeretnék opcionálisan,mindegy melyik szolgáltató.Azt viszont,hogy a netet belassítás helyett lekapcsolja,piszkálja a csőröm.Ennyi év hűség után,azt kellene kapnom,hogy kiemelt ügyfélként kezeljenek.10 év,havi több,mint 10,000 ft-os befizetések után.
    Nem adtam nekik lehetőséget igazatok van Viktorral együtt,de azt gondolom a rendszerhibákat minél elöbb javítani kellene,nem megengedhető ebben a szférában,hogy fennakadás legyen.Olyan fizetési éra jellemzi a szolgáltatói szakembereket,hogy igazán elvárható lenne az adatbázis naprakész tartása,az előfizetők személyes beállításai,opcionálisan pedig a válltoztatás alanyi joga,hiszem erre épül az online felület.Igazábol elvárható lenne(kereskedelmi tapasztalat,illetve ugyanez a hozzá állas,hogy "vásárlásból"élnek),hogy működjön a dolog és folyamatosan frissüljön.
    Ezek kapcsán mintegy szűrő,avagy rostát tudok elképzelni,hogy ha a fele kiesik,akkor is marad elélég és nem kell görcsölni a továbbiakért.Azaz:van elég,de akkor miért emel árat?Miért nem hajlandó sokkal többet megtartani az ügyfeelekből?Miért nem csábít át az ügyfelekből,hogy jobb legyen,mint a másik szolgáltató?
    Elnézést,ez nem kifakadás,csupán nézőpont és mentalitás nálam. :K

    Horgászni mentem...B.i.L

Új hozzászólás Aktív témák