- Milyen processzort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- Autóhifi
- Projektor topic
- Házimozi belépő szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomp
félisten
válasz dptrsk #27901 üzenetére
Egyszer már segített az NMHH. A hivatalos levél aljára odaírták, hogy a jövőben is a segítségemre lesznek. Oké, hogy sablon a vége de mintha tudnának valamit...
Múlthét előtt jelentettem be újra a hibámat. Érdekes, hogy addig folyamatosan a fb-on tudtam jelezni a hibát. Hogy még mindig nem jó hiába kerestek meg negyedjére. Volt amikor 1 nap alatt 4-5oda-vissza üzengetés is lezajlott. A legutóbbinál már csak egy űrlapos linket küldtek, hogy írjam meg ott mert a kivizsgálást lezárták. Na mondom miért is zárták le amikor a hiba nincs kijavítva. De csak az űrlapos marhaságot írogatták. Azaz most 30napig várjak... Másfél hét alatt ma kaptam meg a 3. postai levelet a fb-os ügymenet végéről szóló eredményt.
2x cseréltettem SIM kártyát a másodiknál már kinevette az illető az "odabent" lévő embereket. Aztán egy másik üzletben kipróbáltattam a 3. SIM kártyát egy másik telefonba. Mivel 32KB azaz 32KiloBájt letöltése után megállt az LTE hálózat kikerekedett az illető szeme. Odajött egy másik ember is. Ő is csak lesett. Majd miután elmondtam, hogy a technikusok szerint a telefon a hibás, a SIM hibás(igen a 3. is...) a telefon-SIM párossal van a baj, nem jó a lefedettség, nevettek egy jót. Én nem... -
axioma
veterán
A korlatozasi sebesseg helyett a korlatozasi mennyisegre irta be a 32-es szamot... legalabbis parameterezesi hiba siman lehet. Es mivel igy a sebessegben 0 maradt, a 32 KB elerese utan nullazza a kapcsolatot. (Viszont mivel nem ilyen kis felbontasban tarolja az adatot, a bevesett "eddigi" 0 elhasznalt lesz.)
Ja semmi kozom a telenor rendszerhez, de parameterezesi anomaliakat lattam mar parszor, es ez teljesen ilyennek tunik. -
Landsmann
addikt
válasz Rodzser Mór #27888 üzenetére
Ilyen SMS-t én is kaptam. Vicc az egészben, olyan számra, amit kizárólag mobilnetre használok már évek óta a netezz mobilon 100 mb csomaggal egy régi Naite telefonban. Hát így nem nehéz kedvezményeket osztogatni, ha arról nem hívok senkit. Érdekes, a másik számra nem küldtek, amit rendszeresen használok. Adunk is, meg nem is. Ügyes.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
MODERÁTOR
-
xmaas
őstag
válasz Rodzser Mór #27888 üzenetére
Nekem is aktivaltak ezt a szolgaltatast habar a fene se kerte meg oket ra majd holnap leorditom a fejuket ne aktivaljanak nekem semmi extra dolgot amit en nem kerek vagy engedelyt nem adok ra
[ Szerkesztve ]
-
ryori
senior tag
Üdv, a letiltott kártyát ha feloldatom akkor nem kell újat venni 5100 ért ugye? mármint ha újraaktiváltatom.
vagy mindenképp új kell? -
Just_Reboot
addikt
Hát a f@szom kivan telenyomorékal!! Ugyebár ujra felkerült az oldalukra a Nexus 5. Azt írják online nem lehet kapni,érdeklődjek az üzletekben. Ok bemegyek mondom Nexus 5 érdekelne. Azt mondja a csávó nincs és nem is lessz, mondom de az oldalon fent van. Erre ő hát akkor ő sem tudja. Most akkor mi a f@sz van?!?!
[ Szerkesztve ]
-
xmaas
őstag
Letiltott hogy ? Ha kinyirtak a kartyat mert mar nem toltotted x ideje lejart egyenleg stb. akkor annak a telefonszamnak bucsut inthetsz kartya is mehet kukaba sajnos
(#27911) Justreboot Az van hogy befogjak majd rakni a kinalatba csak meg buzeraljak a rendszert ,legfeljebb hivd fel ugyfelszolgalatot ott biztosat tudnak mondani "szegeny" boltosoknak fingjuk sincs sokszor mi van a kinalatba
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
A lopás miatt letiltott kártyák cseréjét a Telenor kiemelten figyeli, ha ingyenesen cseréli az ügyintéző, megy a mail a boltba, hogy ugyan miért csinálta meg ingyen.
Szerintem senki nem vállalna be egy ilyet. Én tutira nem tenném.
A Nexus 5-re meg az a megoldás (talán már írtam ezt, leírom ismét, ha így van), hogy ERŐSEN korlátozott volt az elérhetősége a boltokban nagyon hosszú ideig. Aztán "egyszer csak" megjelent nálunk is, de kb. 2 készüléket kaptunk a készülék elérhetősége alatt.
Jelenleg a Nexus 5 nincs fenn az árlistán. Megkockáztatom, már nem is lesz.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
-
ryori
senior tag
válasz Viktor0610 #27914 üzenetére
Hát nem kérdezték miért, csak hogy kártya tiltás, ok. szóval most egy vissza aktiválás nem lehetséges?
-
xmaas
őstag
válasz Just_Reboot #27915 üzenetére
Most neztem van opcio a honlapon hogy kersz viszahivast, 24 oran belul majd hivnak azt megtudhatod biztosan hogy lesz meg Nexus 5 egyaltalan vagy nem szabad idegeskedni ennyiert
(#27916) ryori Honlapjuk szerint kerheted visszakapcsolast ha megkerult a kartyad :
Mobilkészülék elvesztése esetén lehetőség van a SIM kártya letiltására, annak érdekében, hogy illetéktelen személy ne telefonálhasson más számlájára. A letiltás után hívás kezdeményezésre és -fogadásra nincs lehetőség.
Hívd telefonos ügyintézőnket: 1220Az ügyintézéshez készítsd elő a mobilszámodhoz tartozó jelszavadat!
Feltöltőkártyás ügyfelek:
Amennyiben nem emlékszel a jelszavadra, úgy a SIM kártyádat csak személyesen, értékesítési pontjainkon tilthatod le, személyes dokumentumaid bemutatásával. A letiltás időpontjában rendelkezésre álló egyenleged megmarad, kártyád érvényességi ideje nem változik.Számlás ügyfelek:
Amennyiben nem emlékszel a jelszavadra, úgy személyes adataid megadásával is lehetséges a letiltás.SIM kártya pótlása
Ha esetleg megkerült a SIM kártyád, a visszakapcsolást díjmentesen kérheted.
Amennyiben a SIM kártya nem kerül elő, a pótlását személyesen igényelheted értékesítési pontjainkon.A kártyapótlás díja: 5100 Ft.
Új SIM-kártyáddal a korábbi mobilszámodat, tarifacsomagodat és megrendelt szolgáltatásaidat tudod elérni, Univerzális egyenleged is fennmarad a SIM kártya letiltását megelőzően igénybe vett forgalmak mértékéig.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
ryori
senior tag
válasz Viktor0610 #27918 üzenetére
de ha megvan a kártya, akkor ingyenes az egész balhé nem?
-
MODERÁTOR
-
Just_Reboot
addikt
válasz Viktor0610 #27914 üzenetére
Akkor miért van fent a weboldalukon?
-
ryori
senior tag
válasz Viktor0610 #27920 üzenetére
-
Just_Reboot
addikt
Már próbáltam vissza is hívtak de semmi értékelhetőt nem mondtak. Tudom hogy nem kéne felhúzni magam rajta de ezt mar párszor eljatszották velem, weboldalra felrakják hülyegyerek észrevesz uzletbe bemegy megkérdez és senki nem tud semmit róla. Megvenném máshol de rendes garit csak itt kapok ilyen webshop okban meg sufni gsm ekben nem bízom.
-
x1port
addikt
válasz Just_Reboot #27923 üzenetére
Bemész a boltba , ott sincs így körbenézel és veszel mást.
Üzletpolitika.
10 emberből 8-nál bejön. -
xmaas
őstag
válasz Just_Reboot #27925 üzenetére
Korulneztem kicsit nem kaphato sehol a Nexus 5 jo penzert (Best byte 125 ezer), 90-100 ezer korul csak a telefonos webshopokban van , hogy megmondjam az igazat azok is kotelesek vallalni 1 ev garanciat szoval ha megveszed valamelyik nagyobbik uzletbol ami sok eve mukodik 100% nem lesz gondod garancialis ugyekkel ha ennyire bevagy gerjedve a telora
Szolgaltatonal ugy nezz ki nem lesz egy hamar mar es mivel hamarosan jonn a Nexus 6 valoszinuleg az 5 os nem is lesz tobbet forgalmazva altaluk
-
x1port
addikt
válasz Just_Reboot #27927 üzenetére
Náluk korrektebb boltot nem ismerek. [link]
-
xmaas
őstag
válasz Just_Reboot #27927 üzenetére
Hogyha megtudsz baratkozni a Nexus 6 meretevel akkor a helyedbe megvarnam azt csakhat az elejen az draga buli lesz biztos 200k korul indul majd
(#27929) Justreboot Expansys is jo bolt annyi hogy nem magyar ha az nem zavar akkor hajra
[ Szerkesztve ]
-
x1port
addikt
válasz Just_Reboot #27929 üzenetére
Azt nem ismerem.
Viszont innen már vettem készüléket.Korrekt garancia van rá.
Korrekt eladók és a futár kiviszi Neked ( Pesten 1 órán belül megkaptam ) -
313313
addikt
Ugyan ez igaz a Telenorra is..., ott sincs 14 napos elállás netes rendelésnél, mert a futárral kötsz szerződést, ami előtt megnézheted a telefont...
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
-
club1
veterán
válasz x1port #27935 üzenetére
Az elállási jogot nem véletlenül találták ki. Én pl. hajlandó vagyok kicsit többet fizetni a készülékért, ha azt minden szempontból korrekt cégtől veszem. A múlt héten pl. S5 duos-t vettem, és mivel a készülékkel csak a specifikációi tekintetében voltam teljesen képben, muszáj volt egy tízessel többet fizessek érte. Mert lakva ismerszik meg az ember, és ez a közmondás nem igazán működik a bolti bemutató készülékeket nyomogatva.
Ráadásul a 3 munkanapon belüli cseregarancia pl. nem használható pixelhibákra, vagy a telefon használatát érdemben nem akadályozó egyéb hibákra, így ebben az esetben az indoklás nélküli elállás jó menekülő útvonal lehet. -
xmaas
őstag
+1 Sok sikert kiprobalni barmilyen keszuleket vagy odavan lancolva szoszerint a pulthoz azt probald megnezni mennyi a sulya hogy al kezben/zsebben mikor 20 centire tudod megmozgatni, es ami a legfontosabb sok sikert nyomogatassal mikor 99% le vannak kodolva a keszulekek
-
Feketelaszlo
senior tag
Tudom, nem mai kérdés volt, de azt hiszem közérdekű:
Sent: 11/15/2014 1:38:06 PM
Subject: n, a - Előfizetői üzenetTisztelt Telenor!
Nem régiben sajnos eltűnt az oldalukról a Hipernet Home csomag - érdeklődni szeretnék, hogy ez a szolgáltatáscsomag végleges megszűnését jelenti, vagy csak ideiglenesen lett felfüggesztve az ajánlat.
Válaszukat előre is köszönöm!Telenor HU Internet Ügyfélszolgálat
2014. december 2. 15:26Tisztelt cím!
Köszönjük, hogy levelével hozzánk fordult.
A Hipernet Home tarifacsomagok értékesítése nem került lezárásra, csak átmenetileg lekerült az internetes felületünkről. Amennyiben kérdése merülne fel az érintett tarifacsomag kapcsán, úgy kérjük, hogy érdemi válaszunk megírása érdekében kérését szíveskedjék megküldeni.
Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségére lehettünk. -
Sayuar
őstag
válasz Feketelaszlo #27938 üzenetére
nekem elsőre az tűnt fel, hogy az ügyintéző egy nagy tapló: nem a címet tiszteljük (mint földrajzi helyet) hanem a címzettet, mint személyt.
-
x1port
addikt
válasz gyurkikrisz #27942 üzenetére
Nem írtam ma ilyet.
Az a tegnapi küldetésem volt.Attól pedig ,hogy csokikrémnek hívjuk a fost még nem lesz ehető..
-
Just_Reboot
addikt
válasz gyurkikrisz #27942 üzenetére
És ha ilyet is írt akkor is igaza volt...
-
x1port
addikt
válasz Just_Reboot #27944 üzenetére
-
MODERÁTOR
-
x1port
addikt
válasz Viktor0610 #27946 üzenetére
Nagyobb baj az , hogy ez a válasz is több mint 2 hét után érkezett neki.
-
asdf_
veterán
válasz Viktor0610 #27946 üzenetére
Mondjuk azert a valaszban is jobban megeroltethette volna magat. Mert ha az a valasz, hogy a netes feluletrol ideiglenes lekerult, akkor na mi lesz a juzer elso kerdese automatikusan, hogy akkor o most erre tud-e szerzodni, ha elmegy egy bemutatoterembe (mert barmennyire is logikusnak tunik, hogy igen, a telenornal egyre kevesebb dolog logikus es siman meglehet az is, hogy az ertekesito sem latja a csomagot es ha valaki emiatt utazott feleslegesen masfel orat, akkor jogosan fog jelzos szerkezetbe foglalni felmenoket). Csak azt az egy nyomorult felmondatot kellett volna mogerakni, hogy de bemutatotermeinkben elerheto.
[ Szerkesztve ]
-
x1port
addikt
A Hipernet Home tarifacsomagok értékesítése nem került lezárásra, csak átmenetileg lekerült az internetes felületünkről.
De ha értékesítik akkor miért kerül le a netes felületről
szerk. : közben rájöttem.
Gondolom van olyan tarifacsomag ami jobban megéri nekik.
Így az priorítást élvez ezzel szemben.
Erről meg ne tudjon a nép csak ha nagyon muszáj[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
A beküldött webform jellegéből én azt látom, nem volt beazonosítás, csak érdeklődés.
Tehát a tapló nem tudhatta, hogy a kérdező rendelkezik-e már ezzel a csomaggal, vagy csak érdeklődik felőle.
Ezért fejezte be úgy, hogy ha konkrét kérdése van, azt írja meg.Az tény, hogy lehetett volna egy kicsit közlékenyebb, de ez egy zártkörű csomag, sok feltétele van az igénybevételnek.
Samsung Galaxy A54
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest