- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Fujifilm X
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali notebookos kérdések órája
Hirdetés
-
Hi-Fi RUSH - Ismét felbukkant a Nintend Switch változat
gp Ezúttal az európai korhatár-besorolás oldalán találkozhattunk a játék adatlapjával, egyre esélyesebb hogy újabb platformra is befut a program.
-
Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
ma Elsőként az Egyesült Államokban lehet majd megvásárolni a gyártó első okosgyűrűjét.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
PROHARDVER!
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sera26
aktív tag
Sziasztok!
Mi történik akkor, ha szerződéskötéskor kifizetem a forgalmi előleget, letelik a 24 hónap hűségidő és valamiért úgy döntök, hogy megszüntetem az előfizetést, viszont a számláim jóváírható együttes összege nem érte el az előre befizetett előleget?
A különbözetet bukom vagy visszautalják? -
-
Sera26
aktív tag
Még egy kérdés felmerült bennem.
Van a családban egy előfizetés Smarttarifa Extra 1 csomaggal, amihez 500 MB adatmennyiség jár. Nagyon keveset használjuk a szóban forgó számot hanghívásra, így arra gondoltam, hogy ezt a SIM-et beletenném egy ilyenbe és csak mobil hotspotként használnánk a hűségidő lejártáig.
Működne a dolog a havi 500 MB-s keret terhére vagy ez járhatatlan út? -
tomp
félisten
Elég vicces, hogy a korlátlan MyTV óta DC-HSPA+ hálózaton(telefon) kihagy olykor a voip. :-D
Szerencsére LTE-n tökéletes. -
-
Sera26
aktív tag
Elvileg nem szerepel semmiféle ilyen lehetőség a táblázatban erre a csomagra, viszont a magasabb kategóriájúaknál igen,de ott is valami plusz SIM-es megoldást takar a megosztás lehetősége.
Lehet kölcsönveszek egy ilyen 3G hotspotot és kipróbálom, csak nem lesz baj belőle.
-
tomp
félisten
Korlátlan MyTV-t most igen sokan használhatják. DC-HSPA+ hálón ping 99ms és a letöltés 7,89Mbps.
Délelőtt és éjszaka normális. Azaz max 40ms a ping és megvan a csomag általi sebesség. ~11Mbit. -
KamuMazsola
őstag
-
zseko
veterán
válasz x1port #26071 üzenetére
És tényleg Nem tudom mivel tud többet a fizetős, nekem még ez is túl sokat tud, csak sebességjelzés érdekel, letöltött mennyiség méréséhez más appot használok.
(#26072) KamuMazsola köszi
Egy hibát találtam benne, mindegy hogy Bits vagy Bytes jelzést választok, az érték változik de a kiírás az KB/s marad. Kicsit zavaró.
[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
csernak75
senior tag
A MyTelenor-ban a havi számlán lévő adatforgalomba a korlátlan is beleszámít ugye?
Mert pl. az előző számlán "131 632 752.64 kB" adat szerepel ami ugye 131,6gb.
Viszont a csomagom meg 15+100gb-os!
-
MODERÁTOR
-
SG3rg0
őstag
A előfizetésemhez be van kapcsolva egy ilyen, hogy NetRoaming napijegy 0ft-ért.
Ezzel gond nélkül tudok roaming díjakkal telefonálni EU-ban? -
-
akyyy
senior tag
telenornál sehol nem lehet megnézni hogy kb eddig mennyibe fog kerülni majd a telefonszámlám?
oké hogy androidra vannak okos appok de az nem jó.
Van casládi csomag, meg hivogatok telenorost, meg hálozaton kivül is beszélek, néhaa vezetékest is.
de csak az utolsó számla végösszegét találom a telenor onlineba :S
-
axioma
veterán
Ma teljes munkaido alatt 10-20 percenkent nyomogatva egyet-egyet a telenor online-on probaltam eljutni a szamlam befizetesehez. Hat nem sikerult... (lehet, hogy kartyasan ment volna, en szokasosan MMC-vel akartam, odaig hogy ezt kivalaszthassam egyszer se jutottam el). Ha jol szamolom 5 kattintas, 5 oldalletoltes sorozata kellett volna ehhez. (Es nem, nem onszivatasbol vartam 10-20 perceket, hanem mert nem akartam a homokorazast nezni percekig, volt mas dolgom is.)
Ja de hibakod mar van egy rakat... Hibakód: 4766230388659558 stb. nem orizgettem oket. Ja es kb. minden masodik-harmadik esetben a kapcsolat alaphelyzetbe allt. Legalabb kuldenek automatice a MMC regisztraciomra...[ Szerkesztve ]
-
B1T3
addikt
Adott egy nyereménytelefon, amelyhez így nem kaptam számlát, ám a garancia ennek köszönhetően nem érvényesíthető. Van lehetőség utólag kérni 2 év távlatából papírt a dologról, vagy inkább ne is próbálkozzak?
-
B1T3
addikt
Tudom, el is játszottam ezt a kártyát, de Samsungos garanciahosszabbításról van szó (24 hónapon felül további 2 a weboldalukon beregisztrálva a telefont), így elvileg mindenképpen kell. A jótállási jegy voltaképpen 24 hónapra szól, tehát jogosnak is tekinthető, még ha idegesítő is (elvégre miért is kérnék kötelezően, ha 24 hónapig nem tették/tehették). Mindenesetre a kérdés áll, hátha tud valaki válaszolni, hogy utólag van-e lehetőség ilyen/ilyesmi papírt szerezni.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Kontaktolsz a ceggel, akiktol nyerted, hogy ez a szitu, segitsenek.
A jogszabaly szerint pedig mobiltelefonhoz 1 ev kotelezo jotallas tartozik. Ha ezen felul onkent a Samsung sajat feltetelei szerint tovabbi korlatozott jotallast biztosit -merthogy ezt teszi- ennek felteteleit -kerhet-e szamlat vagy sem- a jog nem szabalyozza, de ertelemszeruen a PTK-ban es a szavatossag altala biztositott jogaidat ezek nem erinthetik.Amugy a Samu garifeltetelei epp nemreg valtoztak, fuggetlen telefonra (valamint egy tonna mas termekre is) automatikusan csak az egy ev jogszabaly altal eloirt garit adjak meg, a plusz evek igenybevetele mar nem jar automatikusan, regisztralni kell hozza. Aki ezt elmulasztja, igy jart, csak egy ev garis lesz a cucca.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz axioma #26079 üzenetére
Én épp' ma reggel fizettem be egy számlát, minden gond nélkül. Ami probléma lehet (ha még a MyTelenor oldalán találkozol hibával), hogy az alapadatoknál a Név: részen ki kellhet válaszd az ügyfélszámot (amennyiben több van), illetve ez után a Cím: részen a számlázási címet is.
Amennyiben ezután sem megy, töröld a regisztrációt (Beállítások - Regisztráció törlése), regisztrálj újra, ha még mindig nem OK, 1220, vagy keress fel egy Telenor üzletet.
Samsung Galaxy A54
-
axioma
veterán
válasz Viktor0610 #26084 üzenetére
Hat nekem honapok ota mindig megy, csak tegnap nem jott ossze egy csomo probalkozasbol sem.
Mindjart ujraprobalom. (Termeszetesen minden mas, mint lathato a MA is tokeletesen jott kozben, nem helyi problema.)kokokka: Eleve azt akartam hogy atrakjam MCM-re, ezzel semmi gond mert mindig azt hasznalom (csak azert emeltem ki, hogy a kozepso keretben fizetes kevesebb kattintas de ezert nem jo mert kartyaadatokat ker, mondjuk lehetne csak nem akartam cicozni vele).
Szerk. megint nem megy, a belepes OK, a szamlabefizetesre kattintasnal sok homokora utan Problema az oldal betoltese kozben...
[ Szerkesztve ]
-
The.Bali
aktív tag
Sziasztok!
Ha én (telenor hálózatból, Magyarországról) hívok egy külföldön, roaming módban működő t-mobile-os számot, akkor ez nekem sima itthoni tarifával kerül kiszámlázásra, vagy drága percdíjjal, mintha külföldi számot hívtam volna?
Köszi előre is.
-
MODERÁTOR
-
The.Bali
aktív tag
válasz Viktor0610 #26088 üzenetére
Értem, akkor én az itthoni perdijamat fizetem. Köszi a gyors választ!
-
axioma
veterán
válasz kokokka #26090 üzenetére
Miert, mi mastol kezdene el az MCM foglalkozni vele, ha az online feluleten nem kezdek el egy fizetest az MCM-mel?
Bar egyebkent mas szolgaltatonal mar szivtam az azonnali atrakassal is, kuldte a telefonra, nem tudtam egybol reagalni, asszem 3 perc mulva mar elutasitott lett, asszem vissza se lehetett konyorogni ra... maradt a kartyas fizetes.
Most hazajottem, masik net elofizetes, masik gep, masik bongeszo, es meg mindig nem muxik (eggyel tovabb jutottam, mar csak 2.5 perc egy uj oldal letoltese, de a harmadik mar akkor se jon).A szolgáltatás jelenleg nem elérhető.
Kérjük, próbálja később!
(Hibakód: 0112112194783958)[ Szerkesztve ]
-
Traxx
őstag
Ha van a topicban egy Telenor dolgozó, vagy aki képben van, akkor egy állásfoglalást szeretnék kérni
Adott egy Alcatel One Touch Idol 2 S telefon. Ezt (a hivatalos utat betartva) szeretném függetleníteni a Telenoron keresztül, mivel náluk nincs semmilyen alternatívája a jelenlegi díjcsomagomnak, amit nem szeretnék eldobni. Viszont itt jön a csavar a történetben, és nem tudom, hogy elvégzik-e, és mennyiért. Ugyanis a telefon nem a Telenortól van, hanem az Alcatel magyarországi képviseletétől, ennek ellenére szolgáltatófüggő. Ebből az következik, hogy nem tartozik hozzá SIM kártya, előfizetés, semmi (Telenoros kedvezményes ár vagy ilyesmi sem).
Az esetemben elvégzi a Telenor a hálózati korlát feloldását? És ha jól gondolom, akkor a már többször elhangzott 7650 Ft-os díjon történne ez, jól sejtem?
Köszönöm a felvilágosítást
"Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)
-
MODERÁTOR
-
bwin.party
aktív tag
Sziasztok!
Telenor weboldalán már nincs fent a Samsung Galaxy Note 3, pedig kerestem és sikertelenül. Elképzelhető, hogy nem forgalmazzák már a készükéket?