Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AirBooms

    addikt

    válasz katt777 #22326 üzenetére

    Tényleg ne haragudj, de az idézett részt:
    "Én arra írtam, hogy szerinted nem akartál tuning-lapot venni, mégis olyat vettél, nem pedig a problémádra (ha figyelmesebben olvastál volna ). Sok embernek kellemes csalódás manapság az ASRock, és senki nem panaszkodott rájuk, főleg annyit, mint a nevesebb lapokra. Annyira nincs velük gond, hogy a topicjuk tetszhalott, miután mindenki beállított mindent. Ne érts félre, eszemben sincs sztárolni, egyszerűen egy jó iparos-lap, ami tudja, amit kell, minden extra nélkül. Infót adnak mindenről, fizikai mérési lehetőség persze nincsen. Amúgy ASUS ez is."
    egyszerűen átugrom a hsz-edből. Már annyiszor olvastam, hogy kívűlről fújom, s ahogy az imént is jeleztem, nem érdekel. Nem akarok ASRockot venni és nem is fogok, s ezt nem kell megmagyaráznom. Még akkor sem, ha te még nyolcszázerezszer le fogod ugyanezt írni.
    Sehol nem írtam, hogy nem akartam WS Pro lapot venni. De, ilyet akartam venni. Csak meglepett, hogy egy fontos dolgot nem tud. Ennyi. Ja, és laptól függetlenül volt egy kérdésem, hogy mitől lehet, hogy egy nap még X Gflopspt mérek a gépen, a másik nap meg X-2-t.

    Autós lapot pedig ott olvasol, ahol szeretnél - én sem írtam, hogy hol írok (ki tudja, lehet, hogy éppen egy német magazinban? Hm... ;] ) A gyártók ettől függetlenül tartják magukat ehhez az íratlan szabályhoz, ezt nem mi, újságírók találtuk ki, s ezt ugyanúgy tudja egy német Motor Pressés újságíró, mint mondjuk a Daimler Benznél a tervező mérnök.
    Amúgy hiába figyelsz oda a gumijaidra, s minden egyébre (nagyon helyesen), ha mondjuk a sebességmérőd becsap. Vagy pont annyit mutat, amennyit kell, de egy pillanatra ránézel egy szép lány fenekére az egyik biciklin, s máris 52-vel mész a faluban... A féktávod, s ezzel együtt egy lehetséges baleset elkerülésére az esélyed nem sokat változik, ellenben a ravasz traffipax máris lekap... S igenis, nem szabad ennyire kicentizni a dolgokat, rá kell hagyni mindenre. A méréseink szerint ezeket kivétel nélkül minden gyártó szépen be is tartja, a leggagyibtól kezdve, a legdrágábbig. Még például a Mercedes is, amiben viszont ők nem ismernek tréfát, hogy az üzemanyag-szintmérőjük decire annyit mutat, amennyi a kocsiban van. S kilométerre annyit tudsz vele megtenni, amennyit kiír. A japánok általában túlságosan bolondbiztosak ebben a tekintetben, s már rég ki kellett volna fogyni az üzemanyagnak a jelzéseik alapján. Míg pl. a franciák egyértelműen becsapnak. Ha azt írják ki, van még 50 kilométered a tankolásig, jobb ha 10 kilométeren belül keresel egy benzinkutat, szinte 10-ből kilencszer elöbb fogy ki belőlük a nafta.

    Na de nagyon elkanyarodtunk...
    Ha az alaplaptervezők annyira az én érdekeimet védenék, akkor meg sem engendnék, hogy babrálhassak a qpi vagy a dram feszültségekkel... Dehogynem engedik meg, hiszen enélkül ma már el sem tudnák adni a motyójukat. Viszont éppen ezért nem értem, miért nem lehet beépíteni azt kis lehetőséget (ami nem hiszem, hogy földhöz vágná őket), hogy ellenőrizzem, amit csinálok. Mert hát azt a lehetőséget is megadják, hogy mehessek én faluban-városban annyival, ami kifér a csövön. Csak tudjam is kontrollálni.
    Szóval szerintem rosszul látod a dolgot. És még egyszer hangsúlyozom, nem érdekel az ASRock. Ahogy a többi márka sem. Az Asus sem. Nekem van egy adott alaplapom, azzal kapcsolatban volt egy kérdésem. Ennyi.
    Ellenben arra még nem válaszoltál, hogy az ASRock hasonlóan nem csúcslapjai tudják-e monitorozni a qpi/vtt és a dram feszültséget.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák