Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Qru #21851 üzenetére

    "...ha nem idézünk elő szándékosan procilimites beállítást."
    Nekem sem célom procilimites beállítást csinálni, mégis sokszor belefutottam... :D

    "Metro 2033 DX9-ben 320x240-ben low grafikán"
    1680*1050 maxon nyomtam végig.. Najó, ADOF, és MSAA nélkül. :B Az konkrétan full VGA-limites volt. :D
    Most nem szeretnék sorolni játékokat, de a Crysis-nek is kevés volt alapon (3,2Ghz kellett neki) és a GTA4-el is játszok, annak meg inkább már kötelező még 5850 és erősen felhúzott beállításokkal, 1680*1050...
    Még korábban, mikor a Q6600-am volt, akkor tesztelgettem, mennyit számít a tuning, és sokat számított, észrevehetően rövidebb idő alatt töltött be még raid nélkül is, és jóval folyamatosabban ment a játék. Mert ugye a CPU-limit tipikusan nem egy fixen mérhető valami, hanem rövidebb időszakokra visszaeső FPS, ami pl. számomra irtó zavaró. Tehát a bencsben az AVG FPS-ben (de sok esetben a még minimumban is) alig látsz valamit, majdnemhogy mérési hibahatár, de az élmény nagyon más... Olyasmi, mint amikor a Crysis-nek kevés volt az 512-es videoramom, és minden zoomolásnál/fordulásnál beszaggatott, annyira idegesítő volt, hogy el sem tudom mondani. Semmivel nem lehetett rendesen kimérni, max FRAPS frametime diagrammon látszódott volna....

    "(I)...ha hely is kell nem csak sebesség tükrözött Raid osz't helló.(/I)"
    Szerintem kevered a RAID-eket... A tükrözés a RAID1, amikor 2 winyó egymás tükörképe, a sávozás a RAID0, amikor a két winyó sebessége, mérete nagyjából összeadódik, mert a műveleteket egyszerre végzi rajtuk a vezérlő.

Új hozzászólás Aktív témák