Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Toobee

    veterán

    Sziasztok! Vásároltam 10-én egy gépkocsit. 11-én kötöttem rá egy biztosítást a CLB-n keresztül, pontosabban alkuszi megbízást kaptak, de én előre kifizettem kártyával az egész éves díjat, mert ez volt a legolcsóbb opció. Erre kaptam ma egy ilyen levelet tőlük:

    "Tisztelt xy

    Ezúton tájékoztatjuk, hogy biztosítási ajánlata díjeltéréssel jött létre.
    Oka: A gépjármű teljesítmény és hengerűrtartalom értéke és a gyártási év hibásan került megadásra.
    Éves díj: 61.738 Ft + 30% baleseti adóra módosult (30.290 Ft + 30% baleseti adó helyett). Van ennél kedvezőbb ajánlat az Ön számára, mellyel kapcsolatban kollégáink keresték, de sajnos nem érték el.
    Kérjük, szíveskedjen 3 napon belül visszajelezni, hogy a módosított ajánlat továbbítható-e az Uniqa Biztosító Zrt. részére. Visszajelzés hiányában 3 nap után az ajánlatot továbbítjuk a biztosító részére.
    Együttműködését köszönjük!

    Természetesen visszanéztem az alkuszi megbízást és helyesen adtam meg az adatokat. Elállhatnak ilyen indokkal? A visszautalást természetesen nem fogom ez esetben elfogadni, csak az eredeti kártyás tranzakció visszavonását, az ő hibás teljesítésük miatt. Meddig mehetek el, mit tehetek? Csatoltam a képet is, ez szerepel a forgalmiban is.

    https://barbieripnk.hu/

Új hozzászólás Aktív témák