Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stylie

    aktív tag

    Hát gyerekek nagyon ideges vagyok, ez az MSI szerviz egy botrány...

    Múlt év októberében leadtam az L735-ösömet, mert a hangkártya beadta a kulcsot és a tft is egy kicsit foltos volt, na meg a dvd iró is tönkrement...jó egy hónapot vártam rá mire megjött, ez jó szokása az MSI szerviznek...aztán hazavittem, otthon bekapcsoltam, és nem akart bejönni semmi. Másodjára kapcsolt csak be töltőről, akksiról viszont - most kapaszkodjatok meg - úgy kb. 50 próbálkozás után :Y És még a beállitásokat is elfelejtette, olyan volt, mintha a BIOS elemmel nem stimmelne valami. Na jó mondom emiatt nem viszem vissza, úgysem használom akksiról, csak olyan asztali gépnek, és csak azért van notim, mert ingázok Debrecen és Nyiregy között az egyetem miatt. Úgy gondoltam, hogy majd vizsgaidőszak végén leadom, mert addig kell a gép a programozásos és egyéb dolgok miatt. Május 29.-én a Debreceni kirendeltségen adtam le a notit, hogy vigyék Székesfehérvárra, cseréljenek alaplapot benne, meg a zsanérokat is cseréljék, ami azóta baszakodott, amióta elsőnek szervizben volt és a mire vittem a notit el is deformálódtak illetve törtek. Egy hónap múlva még mindig semmi...mondom betelefonálok már a Debreceni kirendeltségre, hogy mi a helyzet, ott mondják, hogy várják az alkatrészt. Na betelefonálok a nagyszervizbe, hogy mi a helyzet. Nagy nehezen felvették a telefont, erre kérdezem, hogy mi a helyzet a notival, hát mondja, hogy várják hozzá az alkatrészt...erre mondom hogy a 30 nap már letelt,mire ő hogy ők 18.-án rendeltek hozzá alkatrészt és onnan számit a 30 nap...hát mondom jó de miért akkor rendeltek hozzá, erre a válasz az volt hogy akkor nyúltak hozzá először... :Y :Y na itt kaptam majdnem idegbajt. Elkezdtem mondani a nőnek, hogy ilyet hogy lehet megengedni, hogy két hétig hozzá nem nyúlnak, csak ott áll a noti, meg ilyenek, erre mondja hogy irjak egy emailt a szerviznek és majd a szervizvezető válaszol...hát irtam is nekik egy elég szép lecseszéssel, az összes bajomat felsorolva a szervizzel kapcsolatban, azóta is jön a válasz...Június 10.-én jött meg a laptopom, mig én külföldön voltam, és egy rohadt emailt nem kaptam arról, hogy készen van, pedig az ügyfélszolgálatos csaj elkérte az email cimemet, hogyha kész van akkor ir, lévén hogy külföldön vagyok a telefon egy kicsit drága lenne. Na jó, még ez talán elnézhető is. Ma elmentem Debrecenbe, átvettem a notit, ott bekapcsoltam, semmi baja, na mondom jó, viszem haza, bár egy kicsit furcsa volt hogy videókártyát minek cseréltek. Erre itthon bekapcsolom, megnéztem az emailjeimet, erre elmegy a kép, ezt megcsinálta egymás után párszor egy pár másodpercre... :W :W még itt annyira nem voltam ideges...aztán hagytam egy kicsit a gépet, mert kimentem pár percre, visszajöttem, sötét képernyő fogad, hát mondom csak kikapcsolta a képernyőt, elhúzom az egeret visszajön, ahha, hogyne...semmi :W Erre újrainditom, csikos képernyő... :W :W :W :W :W Hát itt fogyott el a türelmem a szervizzel meg az MSIvel kapcsolatban...Holnapután megyek Székesfehérvárra és nagyon csúnyán kiverem a balhét.

    Mivel ez videókártya hiba, ez nem főalkatrész, pedig már 3 főalkatrész csere volt, először ugye az alaplap meg a tft, most megint egy alaplap, és a 3. főalkatrész után meghibásodik mégegyszer egy főalkatrész akkor az MSI küldd egy papirt amivel bemehetsz a boltba, ott levásárolhatod az árát, vagy visszakérheted a pénzt, és én már megmondom őszintén, hogy ezt szeretném, mert már nagyon elegen van ebből az egészből.

    Mivel lehet nekik fenyegetőzni?Fogyasztóvédelem vagy micsoda?

    Elnézést, hogyha kicsit zavaros voltam, vagy ha nem megfelelő a helyesirásom jelen pillanatban, de eléggé ideges vagyok.

    Előre is köszönöm megtisztelő válaszotokat :)

Új hozzászólás Aktív témák