- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- iPad topik
- Amazon Kindle
- Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
- Milyen alaplapot vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
ph Az egyik HAMR, a másik MAMR technológiával éri el a komoly tárkapacitást.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
ma A markolat akkumulátort és hasznos gombokat kínál, a tok szűrőket fogad be.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
3,5-öt az injektoros 250-esek tudnak
Meg a CB500X.
szerk.: A füldugóhoz annyit, hogy én simán meghallottam a kabát belső zsebében csörgő telefont is menet közben (MotoSafe).
Én csak attól félek, hogy elöregedik a szilikon (?) úgy, hogy nem is használom.(#64170) kcsa: Persze. A min. 3,3 L volt, a max. pedig 3,9 - városban 60-65-tel, külterületen pedig 100-110-zel, kb. fele-fele arányban.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz -Mosquito- #64174 üzenetére
Ellene nem tudok semmit csinálni, itthon a gép előtt ülve meg nincs szükségem füldugóra. Majd meglátom, mi lesz, amikor újra nyeregbe pattanok.
-
tboldi
nagyúr
Megrendeltem a csatolt részeit is az AMTS-en vásárolt "mellénykémnek". [link] [link]
Nem most terveztem, de rá kellett jönnöm, hogy kifutó modell (sőt, már csak alig pár helyen kapni), úgyhogy...
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
MaTegnap jelentkeztem KRESZ vizsgára, ápr. 13-ára kaptam helyet. De aminek jobban örülök, hogy a kontrollon azt mondta a doki, hogy most már terhelhetem a lábam teljes testsúllyal, fokozatosan hagyhatom el a mankót. Eddig ugye kettővel közlekedtem, innentől 2-3 hétig eggyel, aztán vége. Szóval vizsga után egyből mehetek is tovább a gyakorlati részre.(#64412) demars: Én úgy csináltam, hogy a nadrág szárát összeszorítottam egy gumikarikával (anyum varrta), ráhúztam a normál zoknit, majd erre a csizmát. Semmi sem mozdult semerre.
A zoknim enélkül a szorítóberendezés nélkül sem mozdult el soha, csak a nadrág szára csúszott ki a csizmából (zokniból), amire meg én vagyok háklis.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz StoneBridge #64423 üzenetére
Köszi! Egyelőre még nincs semmi, a MABISZ azt mondta, hogy az eddigi papírokból (rendőrségi határozat, műszaki szakértői vélemény, vádirat, stb.) nem állapítható meg egyértelműen, hogy a nő a felelős. Jó vicc...
Május 18-án lesz a tárgyalás. -
tboldi
nagyúr
válasz canniball #64435 üzenetére
De, úgy volt. Mivel nem ismeri/ismerte el a másik fél, ezért megy tovább a bíróságra. Ha elismerte volna, akkor peren kívüli megegyezés lett volna.
A helyszínelő rendőrökben pedig fel sem merült, hogy én lettem volna a hibás, ezért nem is vették el a jogsimat.(#64436) polimorf: A rendőrség jelentette fel, majd miután ők elvégezték a dolgukat (nyomozás, felek és tanúk meghallgatása, szakértői vélemény), átadták az ügyészségnek, akik végül vádat emeltek ellene.
A nő rendületlenül azt állítja, hogy ő ment a sávjában és egyszer csak ott termett a motoros...
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz canniball #64440 üzenetére
Engem már elvitt a mentő, mire elkezdtek helyszínelni. A szüleim voltak ott, de megvan jegyzőkönyv is. Semelyikünk sem fékezett. A szakértő szerint 0,7 mp telhetett el az észlelés és az ütközés között, nem volt idő bármit is reagálni. Nekem is csak annyi futott át az agyamon, hogy húb+, és máris a levegőben voltam. A motoromból kiömlő olajtócsát vették figyelembe, az pedig az én sávom jobb szélén volt, kb 1,5 méterre a felezővonaltól. Teljesen egyértelmű, hogy ki okozta a balesetet.
A motor kilökődött oldalra, mivel nem egészen szemből, kissé balról talált el, majd a bokrok megfogták. Az autó pedig kitört kerékkel egyenesen ment tovább 150-200 métert a susnyásba, ott valami megdobta és a tetején állt meg egy árokban úgy, hogy nem lapult össze.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz canniball #64450 üzenetére
Köszi! Én is láttam a hegylakókos írást, de már megbíztunk egy 15 éve közlekedési balesetekkel foglalkozó kárrendező-ügyvéd párost. Sikerdíjért dolgoznak (20%), úgyhogy biztos vagyok benne, hogy nem hagyják szó nélkül, ha valami nem úgy történne, ahogy az elvárható lenne.
-
tboldi
nagyúr
válasz Khaosz55 #64662 üzenetére
Memóriakártya, beállítás, és akkumulátor függő, hogy pontosan mennyit tud rögzíteni, kb 1,5 órát kibír egy töltéssel az én AS20-asom 1080p@30fps-ben. Amit leírtál felülírásos dolgot, szerintem a Sony-k nem tudják, ha betelt, akkor jöhet a kártyacsere. Ha ez a funkció fontos lenne (loop módnak hívják egyébként), inkább valami SJCAM-et, vagy egy GitUp Git2-t néznék, GoPro-kat nem ismerem.
Ha út közben tölteni is szeretnéd, egy nyitott (skeleton) tokra lesz szükséged, hogy rá tudd dugni a kábelt, hacsak nem úgy rakod a sisakra, ahogy HGabor89 (3M Dual Lock tépőzár). Vagy viszel magaddal pótaksit.Legtöbben eBay-es kiegészítőkkel szerelik sisakra, de a fent említett tépőzáras megoldás is tökéletes lehet. Én mellkaspántozok inkább. [link] [link]
Ja, és: Sony akciókamerák
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Mosonmagyaróváron sem kezdődött még, de remélem, májusra már igen.
Nem lehet, hogy arra várnak, hogy összejöjjön X tanuló? Egyébként menj be az iskolához, és kérdezd meg, hogy most akkor mi van.
Amikor a B-t csináltam, úgy jártam, hogy elkeverték a papíromat valahova, és alig találták meg. Vagy 3-szor bementem (heti rendszerességgel), hogy mizu, mire meglett. Egy teljesen más stócban volt, és annak is a legalján. -
tboldi
nagyúr
válasz Teasüti #64788 üzenetére
Lesz majd valószínűleg, de ki fogom szedni és inkább ezt veszem alá. A tavalyi balesetben a kabátban lévő protektor vágta fel az alkaromat V-alakban, mert tudott mocorogni. Most inkább olyat választottam, ami hozzám van kötözve és nem mozdul el.
(#64789) HGabor89: Bőr lenne a cél. Az AMTS-en próbálgattam az Alpinestars kabátokat, testre a 60-as pont jó, de egy kicsit rövid volt az ujja. A 62-es, vagy 64-es már valszeg tökéletes lesz hosszban, és akkor a protektor is alá fog férni. Az utcai dzsekieimet simán fel tudom venni, de ezek bővebbek is.
-
tboldi
nagyúr
válasz Something_ #64791 üzenetére
Majd meglátjuk. Maximum én is eladom, de egyelőre úgy gondolom, hogy jó lesz ez így.
Az előbbi rövid ujjhoz: vállban jó volt, de a könyökprotektor egy picit lejjebb kellett volna legyen, szóval kell a 62/64. Nem vagyok kistermet.(#64792) Teasüti: Kicsit gumis műanyag, elvékonyodó szélekkel. Ez volt benne gyárilag a Sixgear Trail-ben.
(#64793) geresics: Úgy legyen!
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Something_ #64796 üzenetére
194 cm voltam 18 évesen, most 20 vagyok, nem lehetetlen, hogy nőttem még egy picit. Majd ha hazajött anyum, akkor megmérjük.
(#64799) Horvi: Van, de a választott dzseki szabásától is függ, hogy mi kellhet. Nadrágból valószínűleg az fog kelleni.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz soldierboy #64802 üzenetére
Szia!
Én is inkább a teljesen zártat ajánlanék, véleményem szerint a nyitható mechanizmus nem tud olyan merev lenni, mintha egyben lenne. Persze a nyitható sisakos kollégáknak is igazuk van, hogy lehet ugyanolyan biztonságos az is, leginkább gyártmány- és típusfüggő. Maradjunk annyiban, hogy egyéni preferencia kérdése.
Mivel marha sokféle sisak létezik, szerintem menj be minél több motorosboltba próbálgatni, mert nem mindegy, hogy a fejformádhoz melyik illik. Passzentosnak kell lennie, de nem szabad, hogy nyomjon. Az eladó is biztosan segít, ha elmondod az elképzeléseidet.
Nekem egy Lazer Breva Z-line sisakom volt, 2012-ben vettem 41000 Ft-ért. Kényelmes volt, volt benne napszemüveg, viszont 90-től kissé zajos volt (megoldás: füldugó). "Sajnos" jól vizsgázott.
-
tboldi
nagyúr
válasz demars #64818 üzenetére
Nézőpont kérdése. A nekik eladásra kínált motorokat csak előzetes bevizsgálás után veszik meg, majd leszervizelik, és úgy adják tovább, természetesen haszonnal. A szerviz is valszeg drágább, mint egy átlag műhely, de mindent megcsinálnak becsületesen, akár hozott anyagból is.
szerk.: Van saját hitelrendszerük is, bank nélkül. Ha érdekel, érdeklődd meg ezt is!
Xaels: Normál, mindenes szervizre gondoltam, nem márkaszervizre.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Ja, közben elfelejtettem. Meg lettem mérve, 191 cm. Itt valami nem stimmel.
-
tboldi
nagyúr
válasz demars #65008 üzenetére
A City Bike is jó bót, főként shoxos cuccokat árulnak, csak vigyázz, mert kb. 1 éve külön épületekbe költöztek. A régi helyen (Szent Imre u. 104., Praktiker mellett) maradtak az alkatrészek, és ugyanabban az utcában, pár házszámmal arrébb (69/B) nyílt az új ruházatos. Még egy picit távolabb pedig ott a Motorline, illetve a Duna Center mellett van még az Auner is. A Real Motornál (Hold u.) is van néhány cucc, de inkább új motorokkal foglalkoznak (Honda, Kawasaki, Suzuki), meg szervizeléssel. Hirtelen ennyi motoros helyet tudok Győrben a Red Baronon kívül.
Bónusz: a József Attila utcában található az Olajcentrum, itt szoktam olajat venni.
Aztán ha majd rendeződnek a dolgaim és meglesz az új gép, összehozhatunk egy találkozót.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
Jujj, ez elég nídforszpídes szvsz. Most rá vagyok kattanva a KTM RC390-re, itt is vannak érdekességek.
Feree: Szerintem ugyanolyan illegális, autóba kell még lámpamosó, és automata magasságállítás is, az meg motoron nem nagyon van. Sőt, lehet, hogy a foncsor sem hozzávaló.
-
tboldi
nagyúr
válasz boogie84 #65242 üzenetére
Szerintem nyugodtan mehet a Motul, gondolom, az előírt szabványokat tudja. Olajcentrumnál - ha már Győr - most van is akció, minden Motul olajhoz adnak ajándék HifloFiltro szűrőt.
Nekem is 7100-as volt a CB500X-ben (10W30), nem volt vele semmi gond. Sőt, az előző MOL-hoz képest, amit a Red Baron öntött bele, finomabban is kapcsolt a váltó.
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #65278 üzenetére
De az automata kikapcsolás tetszik, néha előfordul, hogy kinthagyom.
Nem tudom, hogy mindegyik HD tudja-e, de a jelenlegi VFR is megkapta ezt a funkciót. -
tboldi
nagyúr
Mások vagyunk. Én megőrülnék, ha állandóan nekem kellene kikapcsolnom autóban. Én csak azt nem szeretem, hogy tartani kell a kart, ha nem akarom, hogy bekattanjon, mert csak sávot váltok, vagy körforgalomból jövök kifelé. Bár az újabb autók már automatice villognak 3-at, ha megbillentem a kapcsolót.
Az ablaktörlőt is utálom csesztetni, ha éppen úgy esik, hogy az első, szakaszos törlés is túl "gyors". Az intervallum meg nem állítható.
2004 Suzuki Wagon R+
-
tboldi
nagyúr
válasz Something_ #65329 üzenetére
Az MSN Időjárást néztem vindózfónon.
-
tboldi
nagyúr
Ma láttam, hogy elkezdték a motoros oktatást itt is, egy Bocin ült a tanuló. Hacsak nem a sajátja, akkor én is azzal fogok vizsgázni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Xbox Series X|S
- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- EAFC 24
- bambano: Bambanő háza tája
- SkyShowtime
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs