Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integra

    titán

    válasz Boxer001 #995 üzenetére

    nem vagyok biztos benne, hogy a motor pont az a dolog amihez ennyire kéne ragaszkodni. első esés után szélsőséges esetben kukázhatod is. azt meg nem értem hova cserélnéd a 650-et 2 év után, 2 év után közöd nincsen még a motorozáshoz. ezt nyugodtan hidd el.

    ...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Boxer001 #995 üzenetére

    Lassan abból a 75 lóerős motor helyett egy föld-levegő rakéta lesz. :D
    Érdekes egyébként ez a hozzáállás. A legtöbb ember tényleg így gondolkodik. Lépcsőzetességet nem muszáj betartani, de csak azért nem, mert gyorsan vegyük meg az ezrest, és akkor le van tudva a gond... :D inkább a marketing dolgozik, meg a státusz, amivel az ezres bír. Van aki nem tud ráülni egy 650 esre, mert még mindig sokaknak státusszimbólum a motor is. Ez szerintem felületes gondolkodás.

    Saját dolgodat nehezíted meg egy erősebb motorral. Ha simán ezekre az utakra veszed meg - gondolom ez van - oda enduró kellene. :D Kávéház előtt nagyobb a presztízse az ezresnek, de ha csak motorozni akarsz, ez nem fog téged érdekelni. A pilótán múlik minden még a 650 es szinten is, ugyanis az is többet tud, mint a legtöbb motoros. Egyébként egyenesben minden motor gyengének fog tűnni egy idő után, meg megszokható, még egy vadászgép is.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

  • Shkiz0

    nagyúr

    válasz Boxer001 #995 üzenetére

    Ne így gondolkozz. Én ugyanezen filóztam, mert első körben én is az SV-t nézegettem. Aztán én is úgy gondoltam, hogy áh a 650-est hamar kinövi az ember, meg stb. Aztán kacsingattam az 1000-es felé, de lebeszéltek róla. Akkor nem értettem ezzel egyet, meg én is azt gondoltam, hogy megfontoltan vezetek, meg nem száguldozok, és szépen elsőnek megismerem a motort. Így utólag viszont igaza volt a többségnek, nem bántam meg hogy nem lett 1000-es. Bár igaz hogy nem is SV lett, hanem 750-es gixxer, ( :DDD ) de bőven elég. Még a 600-as is, mert akármennyire is nagy az önkontroll, elég ha 1x száll el az ember agya, és közben meg ne adj isten valami közbejön, azt jobb esetben elkopik a bundád, rosszabb esetben ott maradsz. Amikor tavasszal nézelődtem, rengeteg 1000-es GSX-R volt, nagyon olcsón, mert a kutyának sem kell, majdnem elcsábultam 1-2 láttán, de mint mondtam nem bántam meg. Igaz csak 20-25 lóval erősebb papíron az 1000-es mint a 750-es, mégis ég és föld a kettő. Sokkal idegesebb az 1000-es, gázadásra is durvábban reagál.

    Na de eltértünk kicsit a témától. Szóval hidd el nem lesz kevés a 650-es sem. Fogsz rajta hüledezni hidd el az elején. Aztán szép lassan majd megszokod, ekkor támad majd benned egy olyan érzés hogy de gyenge ez a szar, aztán lepillantasz a km órára, és a szemed a tarkódra akad majd, mert akkor fogod észrevenni, hogy épp jóval a megengedett sebességkorlát felett mész. :)
    Elbambul az ember pár pillanatra azt már bőven 100 felett vagy.

    Persze ha találsz jó áron 1000-est elgondolkodhatsz azon is, de asszem itt a fórumban is van akinek 1000-es SV-je van, érdemes előtte megkérdezni, hogy mennyivel erősebb mint a 650.

    Illetve ami nagyon fontos ne hasonlítsd egy V2-est egy sor4-el.
    Ahogy már itt is mondták, a V2 sokkal nyomatékosabb, és simán többnek érezni az a 70-75 lovat.

    Új hardverek számlával, garanciával érd PM.

Új hozzászólás Aktív témák