Hirdetés
Hirdetés
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
E61 blog 2. rész
lo [Előző rész]Folytatnám a történetét a E61-nek. A sztereotípiákkal ellentétben még nem kerültem anyagi csődbe, és nem...
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz DigitXT #32496 üzenetére
Érdekes egy vas az biztos , de kíváncsian várom már mikor mer valaki egy igazi Túra Robogóval előjönni. A BMW már elég jól eltalálta a pakolhatóságot és méreteket. Csak valahogy, nem állnak össze a jó megoldások egy vasba. Valahol mindegyik egy kicsit fogyatékosabb, és le kell mondani valamiről valamiért.
Tulajdonképen egy Honda PC800 felépítés, egy egy ilyen blokkal és váltó technológiával össze hozva, már elérné a nekem nem kell ennél jobb vas kategóriát
Kényelem, választható váltási mód, pakolhatóság, szélvédelem. A városi közlekedésben pedig, a súly a lényeg nem pedig az , hogy mekkora helyen fér el.( ez egy felesleges szempont) A lényeg, hogy figyelnek rád, vagy sem. Hiába van helyed, ha nem figyelnek és átmennek az emberen
Első a biztonság!!!! A keskeny vasakból többet ütnek ki, pont emiatt, mert az autóból úgy érzi, erre a kis helyre nem fér be jármű, és lám mégis.. . A többi már az ütközés után történik. A nagy-szélesebb vassal nem is akar az ember tolakodni, így kevesebb a városi baleset ezekkel. Véleményem szerint.
Az más kérdés, hogy a lámpánál olyan sebességgel tudnak indulni vagy kanyarodni az autók, hogy az a motorosnak nem jó. Kis sebesség, lassú gyorsulás, ezért több meló az egyensúlyban tartás. Ezért jó előre menni, ha sikerül , mert onnan egyenletesen lehet elindulni elgyorsítani.
A megoldás benne van a kreszben, csak 10 -ből, jó ha 2 ember ismeri és alkalmazza.
De aki ismeri az sem tudja alkalmazni, mivel annyira szar minőségűek az autak, hogy a kátyú szlanonozás, és a saját autó állapotának az óvása túl sok figyelmet von el, és sajnos a motorostól is.
Persze a gumiszabály a felelősöket mentesíti, a szenvedő alanyt pedig felelőssé teszi. Borzalmas!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen