- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- TCL LCD és LED TV-k
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Amazon Fire TV stick/box
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz martonx #137619 üzenetére
Hat figyelj. Napi ingazasra boven sok egy 500-as, nyilvan ezt te is irtad, igazabol egy 250-essel is abszolvalhato kényelmesen. En 3 ev utan nem erzem azt, hogy egy Hereg Bajna, Matra, Tatra, Pilis szerpentinen a motor lenne a szűk keresztmetszet es nem én. Hogy kanyarban azert nem megyek gyorsabban, nem dontom jobban mert keves a motor. En vagyok keves ott, nekem van meg hova fejlodni. Egyenesben nyilvan en is el tudnek viselni néha tobbet, a végsebessége is csak 180-190 ora szerint
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok