Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Micsurin

    nagyúr

    válasz Topiccsendőr #124225 üzenetére

    Többnyire egyetértek veled de direkt nem néztem általánosságban, miért nem? Bontsuk le. Honnan indultam anno? SM, hova jutottam? Akár jó lesz az MT03 is, és akkor itt tegyük tisztába, hogy a régi motorom árával a farzsebemben és tokkal vonóval volt egy gurigám a műveletre. Miért néztem behozottat? Mert a hazaiak java is egy kotla, miért? Mert vagy maradt a GS500 számomra vagy a fojtott 500-asok. Amik szerintem mindketten tudjuk honnan jönnek, legfőképp azért mert a németek emlékeim szerint 25kw-nál húzták meg a biztosításban az ár szakadékot. Vettem valamit, vártam is a dolgokat, hogy kifognak peregni és nem nem sírásnak írtam azt a kommentet csak irritál, hogy nem zavarnak embereket dolgok.(erről később) Igen szívem szerint felb*nám a francba Martinékat, évekig menne a pereskedés? Igen. Többe lenne végül mint a motor? Igen. Történne valami? Nem, cég roló le, felszámol, új cég és kezdi elölről pont azért mert évente max két ember veszi az időt és a pénzt, hogy felnyomja őket.

    És itt van még egy gond. Szerinted ha hivatalosan kéne állást foglalnia és adatot szolgáltatnia a kereskedésnek megtennék? Polgári úton nekem kellene ugye bizonyítani ott egy mailes félszeg válasz és egy telefon nem lesz elég. Szvsz több helyről is vérzik a dolog ha általánosan nézem is. Már azon is meglepődtem, hogy egy alvázszámmal és egy visszakeresett tulaj névvel nem elhajtottak a francba, itthon nem ezt szoktam meg ha használt járművet akarok lekérdeztetni szervizzel, hogy mit tudnak az állítólagos vezetett füzetről.

    Miért ne merném leírni, hogy részben bevásároltam?Nem titok és nem büszkeség kérdése. A kis koreai nyűgjeit is mindig leírtam, új tulaj is úgy vitte el, hogy tételes listát kapott arról mi volt cserélve, mit kellhet még esetleg cserélni és mi az amiről tudom, hogy szar de ott rohadjon meg ahol van én nem foglalkozok már vele. Elvitte, tudta mivel mi a gond mi lett kicserélve és 310k-ért nem is várt a fickó csodát.

    És nem nem önnyugtatás az, hogy megérte a CB. Volt egy gurigám mit vettem volna? Veszek egy "újabb" GS500-at amiknek a javára szintén kell költsek mert mivel "megbízható motor" itthon max az olajat cserélik azokban is jobb esetben, rosszabban csak rátöltögetnek mivel szürcsölnek valamennyit ha forgatva vannak... :U Vettem volna egy MT03-at? CBF500-at? Előbbiből ami ennyiért megy azzal kint estek egyet, nem is kicsit mivel 3 évjáratról származnak általában az idomok a színek alapján akár. Maradt az import, amiről tudtam, hogy költeni kell rá. Utóbbi ha fojtott akkor megint import motor lesz szóval kezdem elölről a táncot de legalább kevesebb pénzem marad arra, hogy amit kell cseréljek. (A Hyosung esetében már megtanultam... újrakezdeném az egészet nem venném meg mert a végére egy olcsó de nagyon drága motor lett.)
    Szóval mindenképpen kellett félretegyek az estehőleges gondokra pontosan tudtam de ennyi pénzzel és az A2-es kerettel (jaja lusta voltam nem akartam 4. évben zsinórban újabb kategóriát tenni megint majd egy százasért...)

    Légszűrőház miért került képbe? Mert levettem a karbit tömítés csere etc miatt, hogy télen akkor nem csak belecsapom a fúvókákat és a rugókat hanem akkor itt a teljes tömítés szett, itt vannak az új csonkok nosza akkor ez le van tudva ha most megcsinálom rendesen, ha meg már kint van a szűrőház akkor lefújom.

    Ami bosszant... nem csak ezek az apróságok hanem, hogy a felvert villa kint nem zavart senkit pedig láthatóan cseréltek egy szimmeringet benne mondván a hülye elviszi aztán majd megoldja.(Igen az első kátyú segített is a rozsdás krómszárnak a szimmeringet lenyírni.) Kapott új villát. A Delke sem csak jó kedvemből került rá, a szétrohadt dobot valaki gondolta kicsiszolja és a rozsda helyét bevarrja egyes pálcával és lefesti. Tudod meddig tartott? Az első héregi kanyarig amikor is rendesen felmelegedett az egész, repedt is végig a varrat mentén a dob. Ha meg veszek egy dopot akkor inkább kap egy normálisabb esztétikusabbat mivel a hazai bontósok sem teljesen normálisak... edit.: és biztos, hogy nem a német kereskedő állt neki szórakozni ezzel! Ebben látatlanban is biztos vagyok mert neki nem ér meg ennyit a dolog.

    Az említett főfékhenger, igen... azt is kapott újat csak már nem volt kedvem beírni mert megint megkapom a kritikát, hogy csak arról írok vagy mesélek, hogy megint ramaty valami és amúgy is minek motorozok ha csak ilyen van (Ez nem neked szól, sőt a postás motor vagy az öreg japán szar sem neked szokott mégis te veszed magadra...:) Csak pontosan tudom mi áll a garázsban és azt is, hogy ha szeretnék sem lesz egy ideig még újabb gépem.). A beletépett csavar miatt még csak csak megmaradt volna de elkezdett finoman ereszteni és éltem a gyanúperrel, hogy nem lesz elég a felújító kit. Nem is... mert belülről valahogy sikerült összekaristolják / kikoptassák a munkahengert, mintha belenyúltak volna fogóval és lecsömpítették volna. Ebből is kapott egy újat, igaz utángyártottat. De ha az angoloknak jó a hobbi verseny kategóriába akkor nekem is az lesz... (még mindig Thundersport500, elcsépelt de azok az angol srácok legalább tudják mit mire érdemes cserélni a hazai facebook csoporttal szemben...) Most kapott egy mos feszszabot is, azt sem csak az indexek miatt amúgy is akartam venni egyet min tartalékba mert öreg bármikor elköszönhet. A termosztát is cserés volt (Okos magyar itt is közölte vegyek xy autóba valót és vágjam le a füleit a lemeznek akkor kb befér a helyére... :U ), azóta nem alacsonyak a hőfokok mert nem marad nyitva... szvsz nem csak a külsőre megy el a pénz. :N De mivel még min 2-3 évig nem fog szétvetni a zseton ez van és ezt szeretem.

    Amőgy tényleg kíváncsiság de te mit vettél volna ~970 ezerből úgy, hogy tudod azt, hogy az A2 köti a kezedet szóval vagy GS500 vagy 25kw-os fojtott import motor + a névre írás is bele kell férjen az árba és az esetleges utólagos költségek is. Mert szerintem egy Er5 vagy CB500-tól nem lett volna reálisabban / jobb ötlet, amit nem felgyújtok anyagi keret hiányában mikor szembe jön velem az, hogy ezt is cserélni kell meg azt is.

    És tényleg ezt most ne értsd félre, tudom mire gondolsz engem is zavar pont ezért érdekel te mit csináltál volna ennyi pénzből ha motorozni akarsz és most az nem játszik, hogy magadnak megcsinálod. Mivel ha a blokkba kell mélyebben belenyúlni akkor én is veszem elő a telefont és csak legvégső esetben a DiY megoldást.

    Szóval szumma eddig:
    -feszszab
    -krómszárak + szimmeringek + perselyek
    -hűtéscsövek + benzincsövek
    -karbicsonk + rugók + dyno kit + tömítések
    -első főfékhenger
    És még az apróságok amiket nem sorolok mert tipikus kopó cuccok és a hozzájuk kötődő apróságok.

    [ Szerkesztve ]

    The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

Új hozzászólás Aktív témák