- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- RAM topik
- Asztrofotózás
- Megjöttek az MSI DDR5-ös AMD alaplapjaihoz az új BIOS-ok
- Milyen processzort vegyek?
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- nVidia GeForce GTX 1070 / 1070 Ti / 1080 (GP104)
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
ph A TrendForce elemzése szerint a harmadik negyedévben tovább drágulhatnak a memóriák.
-
Megjelenési dátumot kapott a Sam & Max: The Devil’s Playhouse Remaster
gp Az előzetes tervek szerint augusztusban érkezik az új kiadás PC-re és konzolokra.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
doc
nagyúr
válasz zsolt19900 #11387 üzenetére
nagyon nagy
legalabbis nagyobb, mint amit a szamok (500 vs 650) alapjan varna az ember. az SV a V2 blokk miatt rendesen nyomatekos, ezert okozhat olyan meglepeteseket, amiket a GS nem fog -
.mf
veterán
válasz zsolt19900 #11387 üzenetére
1.) Mire kéne?
2.) Más nem is jön képbe? Annyi motor van még...GS egy eléggé szögegyszerű, jó értelemben vett igénytelen alap, közlekedni való motor. Az SV meg egy túragép-szerűség, V2-es -- kinek mi, nekem a V2 nagyon nem műfajom, utálom, hogy alacsony fordulaton (pl. városban, amikor dugóban sorok között kéne centizni) akkor rángat, nem tudok vele olyan lassan és finoman menni, mint sor4-gyel, és ott a vibrációja is. Sor4-nek sokan hibaként róják fel, hogy alul nem megy; nekem viszont így jobb, ha nem akarom, akkor nem megy, ha akarom, akkor pedig megy.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
vlevi
nagyúr
válasz zsolt19900 #11387 üzenetére
Az egyik 47, a másik 75 ló. (DL-650-ben ugyanez a blokk "csak" 66 lóerő. Szerinted sok, vagy kevés?
Ráadásul katalógusadat szerint az SV még 4-5 kilóval könnyebb is, mint a GS500"nem biztos hogy elsőnek drága óriásvasat kell venni, csomó pénz elúszik rajta feleslegesen... neked kell tudni"
Na, ez nálam úgy zajlott, hogy valamikor soksok évvel ezelőtt (2001-2 környékén) kezembe akadt egy motors újság. Túraendúrókat hasonlítottak benne össze. Vara, Capo, GS, és a DL-1000. Rögtön megakadt rajtuk a szemem, és elkezdtem olvasgatni. De aztán letettem róla, mert hát valljuk be motorosjogsi nélkül nem egy száz lovas, 250 kilós döggel kellene kezdeni. A többi, kisebb köbcentis pedig majd mind egy kaptafára készült, rotax blokkos 600-as egyhengeres volt, negyenegynéhány lóval (aprilia pegaso, bmw f650, satöbbi). A transalp meg nem tetszett.
Hát, mondom, akkor ilyenem sem lesz, mert hát nincs egy normális kéthengeres, viszonylag olcsó, de azért megfelelő teljesítményű, nagyobb túrázásra alkalmas gép.
Szemét szutyuki nem megcsinálta? Berakták a DL-1000 vázába az SV650 blokkját, és 2004-től elkezdét árulni DL650 néven. Nem csoda, hogy itthon alig lehetett hozzájutni, hatalmas volt rá a kereslet, és csak most, 8 év után nyúltak hozzá komolyabban, de a fő koncepció most sem változott. Mármint a nagy méret, normális motor, nagy tank, jó pakolhatóság.
Bocs, ez nem kicsit, hanem nagyon reklámszagú lett, de hát ez van, én ilyennek látom a motoromat[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- DIGI internet
- Formula-1
- Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Három nap alatt 5 millió eladott példány
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Linux kezdőknek
- Hardcore café
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Revolut
- Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...