Hirdetés
Hirdetés
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
etnies
senior tag
válasz dellfanboy #104366 üzenetére
Kb 5 éves Sidi csizmám még mindig vízálló, pedig van mar benne vagy 150.000 km. Az előzőt hét év után dobtam ki, mert elkopott a talpa, de a vizet nem eresztette.
A goretex is kitud fáradni, de nem a lábon, ott nem mozog annyit. Bár ez sem igaz teljesen, itt az UK-ban 5 év vízállósági garanciát ad a Rukka a goretex ruháira.
Ha mégis beázna, akkor megjavítják és a javítás idejére adnak csereruhát.
Télen akciózzák, 600 körül elhozhatasz egy nadrágot és kabátot, egy ideje gondolkozom rajta."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz runner 125 #104398 üzenetére
Én már azt sem értettem, miért lett népszerű.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz runner 125 #104443 üzenetére
A duke csapatós, fun motor. Semmilyen szinten nem alkalmas kommutálásra.
Vtr250 nem játszik? Szerintem az belefér az A2-be, én bejártam vele Európát. Nem egy erőgép, de akár pályázni is lehet vele, persze ritkán előzve.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
Ez így nagy baj, soha nem lesz olcsóbb a légzsákos kabát..
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz -Mosquito- #104761 üzenetére
Mint egy 2015-s DL650XT jelenlegi tulajdonosa mondom, hogy igaz amit írsz, nem kanyarvadász motor, de nem elegáns az összehasonlítás azokkal a motorokkal.
A DL hintaló, puha rugózás és gyenge elsőfék, soha nem a szerpentinek királya. Ezért mondtam Jimnek annak idején, hogy az új ezrest vegye. A régi 650 viszont igazi túragép, múltkor is letekertem rajta 3500 km-t 6 nap alatt és meg se kottyant. Idén kb 4500 lesz a túra hazafelé, még lemegyünk Horvátországba is. A DL650 ezt nyújtja, aránylag olcsón. Elvileg 2016-tól fék is van rajta, még nem próbáltam."önmagam hite vagyok magamban"
-
-
etnies
senior tag
válasz Bogyó bá' #105186 üzenetére
Azért a fékezés annál bonyolultabb, hogy blokkolóra fékezzük a kereket vagy sem, nem véletlenül tartanak a versenysportban már a kerámiánál
A szinter sokkal jobban bírja a terhelést, ha tehát ha mondjuk fékezgetsz aztán vészfékezel (városi forgalom), akkor a szinter fékhatása sokkal hamarabb felépül, egyenletesebb, stb.
Ezért fontos a jó fékbetét és a gumi is. Nem ledes szarokat meg felnicsíkot kell venni, hanem ezekre rászánni a pénzt.Más, nagyon bejött a Michelin Pilot 5 Trail. Nagyon jó a motor futása, ha egyenesen fut, akkor egyenesen fut, ha bedöntöm, akkor bedöntve marad, nem kell semmit korrigálni még úthibán sem és megszűnt a motor idegessége. Még a rugózás is más, olyan mint ha erősebb lenne a rugó előfeszítése, jobban vasalja az úthibákat.
Centrírozni sem kellett, a gumis mondta hogy ezek ilyenek, ez a harmadik szett amit felszerelt és egyikre se kellett súlyt rakni. A széle olyan puha, hogy belehet nyomni körömmel, tapad már most is mint állat, pedig itt csak 5-10 fok van és esik minden nap három hete. Megérte a 260 Fontot[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz gergo5991 #105201 üzenetére
Figyelj, a visszapillantóhoz szerintem nem 10 éve, hanem 20 éve nem nyúltak és nem is kell. A legjobb motor tükör, amivel valaha találkoztam, látok benne hátra rendesen.
Nagyon rossz úton haladsz, ha ránézésre akarsz motort venni....Szerintem pl a Vstrom kifejezetten randa, ráadásul tettem rá egy még randább osztott plexit is, ellenben imádok vele motorozni és egész nap elvagyok rajta, nem fáj semmi. Míg ha külsőre vennék motort, akkor már régen valami supersporton szenvednék.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
-
etnies
senior tag
Vstrom ennyire alkalmas terepre:
[link]"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz Geresics #105302 üzenetére
Lecseréltem a sisakbeszélőt Intercom Urban-ra, nagyon elégedett vagyok.
Egyrészt sokkal jobban szól beszéd alatt, másrészt zenét is lehet hallgatni vele, persze ne számítsunk HQ minőségre, de belefér az elmegy kategóriába.
Nagyon gyorsan kapcsolódik mindenhez, pl. ma reggel hallgattam podcastet, alig kapcsoltam be a bluetoothot a telefonomon, még el sem engedtem a kijelzőn az ikont, már szólt is...
Aksi lítium, szóval tölthető, és amire jár a pacsi: ki- és bekapcsoláskor bemondja az aksi töltöttségi állapotát, nem kell találgatni. Eddig egy kínai bt1200 fantázianevű volt, 100 kmh fölött nehéz volt vele beszélgetni, szakadozott a hang.[link]
Ez a legolcsóbb ebből a márkából, nagyon tetszik."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz Bogyó bá' #105384 üzenetére
0-100 kb 22 másodperc, óra szerinti 100-nál már 11.000-et pörög, majd nem pirosban.
Hagyjuk már. Fél óra után elzsibbad a kezed.
A CBR125 megy, de arra magas ember nem fér fel. A kis Vara olyan nehéz, mint a Vtr250.
Ezerszer inkább a Duke. Nem véletlen, hogy senki sem csinál két hengeres 125-t, semmi előnye, de csomó hátránya.
A kis Duke erősebb, nyomatékosabb alacsonyabb fordulaton. És van rajta fék, futómű, stb.
Ne csináljunk már úgy, mint ha a 125 nem a tanuló- és futármotor kategória lenne. Senki nem fog vele túrázni járni sehova.[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz Bogyó bá' #105389 üzenetére
Bogyó, nekem is volt 125 cm, saját 4 évig (27000 km), céges két évig (50000 km).
Tudom, hogy mire való, én is voltam vele túrázni (450 km/nap), ismerek olyat, aki Innovával megjárta a Grossglocknert.
A kivételek erősítik a szabályt, de a lényegen nem valtoztatnak. A kis Vara sem alkalmas semmire, csak tanulni és fillérbaszni, de kevésbé alkalmatlan másra. Viszont ennek ára van, mióta nem gyártják? 10 éve? Alkatrész nincs hozzá, mert soha nem volt népszerű.
Akinek A1-e van, az inkább vegyen mást, vagy szerezzen A2-t. Az A1 tényleg csak a kapudrog, semmi más.
Vara 125 két henger, két gyertya, két karbi, folyadékhűtésű... 165 kg. Hogy 100 vagy 110 a vége mindegy, mai világban a nyomaték rugalmasság számít."önmagam hite vagyok magamban"
-
-
etnies
senior tag
válasz Geresics #105412 üzenetére
HIT KÉRDÉS?
Akkor jöjjenek a tények, nyugodtan cáfoljad őket:1. Senki nem smkp szabályok szerint használja az 50 cm3-t (pl 40 km/h).
2. 4T kevésbé szennyez, mint a 2T
3. Sokan azért mennek 50 cm-vel, mert az jár ajándékba az autós jogsihoz.
4. Sokan visszaélnek a rendszámtalansággal, nagyobb robogókat használnak rendszám nélkül, 50-nek hazudva őket.Nos?
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz Bogyó bá' #105416 üzenetére
A mostani robogók is tudnak hetvenet, mindenki folytás nélkül használja. Tényleg akkor ugrás a 70-90?
Itt Uk-ban CBT van, 50 Font két évre, annyi a vizsga, hogy ismerd fel a motor elejét és menj egy kört (szó szerint).
Ez tény. Tény az is, hogy UK baleseti statisztikája legjobb az egész EU-ban.
Szerintem otthon is ki lehetne próbálni."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz Bogyó bá' #105423 üzenetére
Lehet, hogy túl régóta vagyok nyugaton, de nem hiszek abban, hogy gyerekként kezelünk felnőtteket.
Tele van Magyarország ötvenesként használt nagyrobogókkal, plusz teljesen illegális ötvenesekkel.
Egy korszerű ötvenes tudja tartani a 70-et, a 125 4T meg a 90-et. Egyáltalán nem nagy ugrás, aki, eltekereg hetvennel, annak a kilencven sem okozna gondot.
Én is lépcsőzetesen mentem, két év 50 cm-vel, négy év 125-el, hat év 250-el es most három év 650-el.Az egyetlen jelentős ugrás a 125 - > 250 volt, ott kellet új dolgokat tanulni. Te azt feltélezed, hogy Magyarországon mindenki hülye, pedig felnőtt emberekről beszélgetünk.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz Geresics #105426 üzenetére
1. Én nem betiltani akarok, hanem "adni", legális mederbe terelni a dolgokat. Aki elbír hetvenet, az elbírja a kilencvenet is. A te logikád szerint a B-t is tovább kellene bontani, csak szólok, én akarok egyszerűsíteni.
2. Mi és? Van egy törvény, amit az emberek úgy kb. 99.9%-a nem tart be. Ilyenkor két út közül lehet választani: kőkemeny szigorral betartatni, illetve megváltoztatni a törvényt úgy, hogy a helyzetet legalizáljuk. Melyik legyen?
3. Nem akarok 14 éveseknek A1-et adni, B-hez adnám automatikusan vagy tovább egyszerűsítve a B125-t."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
Valaki nem tudja megkülönböztetni az igényfelmérést és az apróhirdetést
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
Ezek buta emberek, nem kell foglalkozni velük, jót motorozni mindennel lehet.
Otthon van ez a kivagyiskodás a járművekkel, nevetséges.Amikor futárkodtam, olyanokat csapattam a szaros Innovával is, hogy csak vigyorogtam..
Jót motorozni minden motorral lehet, még robogóval is.[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz dellfanboy #105559 üzenetére
Értelemszerű, hogy a pálya- és terepmotorosokra nem értendő.
Szintén téma, a londoni motorosok fórumra felírta valaki, hogy ki mivel fényesíti a blokkot. Erre én megkérdeztem, hogy minek azt fényesíteni, erre leigényteleneztek.
Hát nem tudom, múltkor volt három hét, amikor esőben mentem, nem túl fényes a blokk, igénytelen vagyok.
Szóval, ti mivel fényesítitek?"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz z123456789 #105573 üzenetére
50 km után zsibbadni fog a kezed, városi szaladgáló motor. Ha kicsit akarsz, akkor Ninja 300 vagy Versys 300.
Ne lelkesedd túl az emblémát."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz Bogyó bá' #105592 üzenetére
Én csak papucs és rövidnadrág. Napolajjal protektorálom a bőröm.
Viccet félretéve 25 fok alatt teljes kordura szerkó, ha meleg van, akkor elkezdek leadni egy-egy réteget, városban simán mehet a rövid nadrág és póló, persze ilyenkor kicsi a tempó is. Túrázni 30 fok felett csizma, farmer + kordura kabát volt idáig, de most télen vettem szellőző nadrágot is, meglátjuk.
A kabátom egy Alpinestars Andes v2, tényleg iszonyat jól szellőzik, remélem a Bering nadrág is beválik, ezen is van szellőző.Cannibal, a bukóról: IS-17-hez hasonlítva:
-súlya hasonló, könnyű mind a kettő.
-RPHA-70 "prémiumabb", mindenén érződik, hogy jobb anyagot használtak.
-a napszemcsi mechanizmust szokni kell, fel és levételnél pont ott fogom meg a bukót, ezért néha akaratlanul is lenyitom.
-van az RPHA-70-en "emergency" funkció, kilehet rántani a párnákat egy mozdulattal, ezáltal könnyedén le lehet szedni a bukót, ha gond van.
-pinlock jó mind a kettőn, napszemcsi ugyanaz, talán az RPHA-70-é kicsit sötétebb.
-sokkal jobb az RPHA-70 szellőzése, a fején nem is tudom kinyitni 20 fokban teljesen, mert lefagy a fejem konkrétan. Elől is több levegő jön, majd nyáron kiderül mennyi az annyi, de egyelőre ebben sokkal jobbnak tűnik.
-zaj szempontjából nem tudom megítélni, mert Givi airflow plexim van, teljes csendben ülök
- RPHA-70-ben jobban elférnek a füleim, kicsit Dumbo vagyok és nem kellett belefaragnom az intercomot, 3 perc alatt beleraktam.
-az RPHA-70 tele van bogárszűrővel, ide bogár be nem jön lentről, az tuti. Ez nem hangzik fontosnak, de 3 éve Olaszországban 130-as tempóbál landolt egy darázs az orromon, nem volt vicces.Az IS-17 itteni ára 170 Font körül van, de akciósan 90 Fontért is elhozható, az RPHA-70 360 Font körül van, 220-240 az akciós.(nem tudom már otthon hogy van, de itt ugyanaz a bukó néha feleannyi egy kevésbé népszerű festésben).
Nekem megérte a váltás, de 360 Fontot szerintem nem ér, 240-et viszont igen."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz vlevi #105569 üzenetére
(#105569) vlevi
Az a kemény skót akcentus(#105573) z123456789
Én nem tudok erre mit mondani, betartottam a fokozatosságot, de! Alig mentél még motorral, szerintem 50.000 km körül van az, amire megtanulsz motorozni rendesen. Adj még időt magadnak, viszont a többiekkel egyet kell értsek, a tréning nem kidobott pénz. Én a Hondát preferálom, mert ott aztán tényleg el lehet menni a határig, nem a te motorod dobod el, a többiek meg a saját motorost..(#105574) baboss
Ha elszakad a lánc, akkor simán előfordulhat bármi a simán ledobjától a szétveri a blokkig minden. Én pont ma cseréltem a gyári láncot, mert ezen a télen sok volt az eső és a só, tiszta rozsda lett. Még nem volt veszélyes, de nem akartam megvárni, aranyszínű Did VX2 525 ment fel + jt lánckerekek.(#105607) whYz
Dobjál linket, megszakértjük. Az biztos, hogy olcsójános a tulaj, ilyen gusztustalan idomot rárakni.. Le kell szedni az idomokat, megnézni a rögzítőfüleket, vázat, stb. Menjetek el közösen egy szervizbe, ahol rászánnak egy órát és átnézik neked, ha nem értesz hozzá. 5000 Ft, de százezreket spórolhatsz rajta.(#105596) Mentolka
Bőr pályára való, utcára csak önszopatás.(#105602) Bogyó bá'
Jogod van egyet nem érteni"önmagam hite vagyok magamban"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen