Hirdetés
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Vezetékes FEJhallgatók
- OLED TV topic
- Autós kamerák
- NVIDIA® driverek topikja
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
it Adatvédelmi panaszt tett az osztrák NOYB a Mozillára a firefoxos felhasználók követése miatt.
-
Magyarországra is megérkezett a Xiaomi Smart Band 9
ma A fitneszkarkötő júliusban bemutatott legújabb generációja hazánkban is elérhető.
-
Disney + újra három hónapos promócióban.
lo Pár napja érkezett meg az Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd médialejátszóm, az Edifier R1600T III Sztereó...
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
Es befutott a suzuki is a kormanygatlo hatastalanitasodasba. Masik forumon olvastam.
"K7 kormánygátló gondom van. A teljes történet úgy néz ki, hogy utóbbi időben észrevettem, hogy gyengélkedik, sőt szinte semmit nem csillapit.
Volt hogy be is szitált keményen szar aszfalton nyélen. Hibakód nem volt.
Ma kiszereltem, hogy megnézzem mi a hiba. Ahogy elkötöttem a csatit a szolenoidról, természetesen kidobta az SD hibakódot és a piros ledet (...)
A szolenoidon 13 Ohm ellenállást mutat, ami korrekt értéknek tűnik. A gátló nem levegős."
Ez azert kezd eleg gaz lenni. Vagyis meglepo es mulatsagos?[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #111175 üzenetére
Az azert lenne jobb, mert az olaszok elektronika nelkuli ohlinst raknak oda, ahova a japanok egy onmagatol elromlo... - ooo, mit mereszelek mondani - , mukodest egy ido utan megtagado elektronikaval felvertezett eletvedelmi felszerelest raknak.
aztan lehet rodeozni a kanyarban. :D
Hat kivancsi vagyok hany ember halt meg ebbol kifolyolag mar... inkabb ilyeneket kene nezni muszakin, ha mar ennyire szigoruan vizsgalgatunk mindent.Explosión de dos tiempos
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #111209 üzenetére
Ja nem. Csak egy tarcsa. :(
Es acel vaz. A vegen kiderul, hogy a 18000 fordulat is csak felteves volt a 60 loerovel.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz XFishboneHUN #111274 üzenetére
Egy feltoltos motor aztan a penztarcabarat fajta, az biztos :D
Explosión de dos tiempos
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz TayRol #111311 üzenetére
A bendix amit Daywalker mondott az a szabadonfuto, de mindegy kb ugyanaz. azzal szokott baj lenni. Felsoroltakon kivul oninditorele. erzekeny a gyenge akkura. A blokk egyebkent eleg sokat kibir, egyaltalan nem felnek tole. Jo konstrukcio.
Mivel regi motorok, biztos volt perec mar, de ha muszakilag rendben van, akkor miert ne lehetne megvenni? Akarhany gazdaja volt, ha ez arban megjelenik, akkor mi ezzel a baj?
2012 tol v4.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #111393 üzenetére
Sajnos a regi zxr 250 es nagyon ugy nez ki, hogy premiumabb motor volt. Alu vaza volt. Ennek acel. Dupla tarcsa feke volt, ennek szimpla. 18700 at forgott, lefojtva volt 45 loero. Semmilyen teljesitmenyadatot nem tudunk az uj motorrol, de kezdem ugy erezni, hogy meg az azsiai, nem euro besorolasu piacra sem fognak ilyen teljesitmenyu blokkot csinalni. Ne legyen igazam.
Kiporgesgatlo nemigen kell egy ilyen motornak.Regebben a japan belpiacos motorok ugyanilyen dragak voltak, kb egy 600 as araert adtak a 250- 400 asokat. Viszont a mai napig nem akarnak olyan minoseget gyartani, mert senki nem fizetne meg.
Nem az s2000 hez hasonlitanam. Inkabb a kei car kategoria, ahol kozepmotoros sportautok siralyszarnyu ajtokkal majdhogynem alap felszereltseg. Sok oruletet csinaltak meg kicsiben, es minosegibben, mint a rendes autoknal.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #111403 üzenetére
Igen, ehhez kepest nezz ra egy mostani kettootvenesre, vagy negyszazasra.
Es meg ez is tele volt felesleges filrefrancokkal, az a ket cso elmeletileg a 750 es ram-air csove, ami a 250 esben es a 400 asban csak disznek van fent, mert nem tolti tul vele a hengert, a 250 es nem innen szivja a levegot, hanem az idomba melyesztett resen keresztul.
Ennek ellenere egy vicc, amit ma kiskobcentis sportmotornak mernek nevezni.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
"Ha bizonyítható, hogy az akciós ár a korábban rögzítettekhez képest nem kedvezményesebb, sőt akár magasabb is, úgy tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat miatt eljárás indulhat a kereskedő ellen."
Az ellen, hogy ez a gyakorlat ne legyen szokas, csak ugy lehet fellepni, hogy felnyomod a picsaba a fogyasztovedelemnel. Kulonben sosem lesz jobb hely a vilag.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #111540 üzenetére
azt megkoszonnenk.
Illetve egy keretrendszert, hogy meddig vonatkozik ez a hazmester szemlelet, peldaul ha egy videoban 130 felett hajt valaki, vagy ha a levideozott motoron nyitott cso van, es alis, mubizonylat nelkuli kiegeszitok...Szemely szerint nem ertem, miert tortent ez.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #111553 üzenetére
Ez igy tiszta, koszonjuk, es hasznos dolog errol beszelni.
Papiron nem lehet belekotni.
---------------------
A szaggatott vonal alatt mindent, amit irni fogok, ezzel az egy mondattal felre lehet soporni, hiszen a szabaly az szabaly, mindenki beleegyezett, de ha nem vesszuk figyelembe azt, hogy valojaban mi tortenik, mi az eletszeru, az altalaban arrol szol, hogy valaki ne erezze mar annyira kurvajol magat.akkor most minden szabalytalan dologert ez fog jarni - mostantol - hiszen igy lenne fair... micsoda jo kornyezetben lehet majd onfeledten beszelgetni egymassal.
zavaros, hogy mi volt a cel. Hol van a hatar, hogy mit toroltetsz, es mit nem. Es hogy kinek a feladata eldonteni azt, hogy mi lesz jelentve. Tehat melyik jogszabalysertesre buzditas a sok kozul az, ami rossz, mert van amelyik megfer, van amelyik mar nem.
Jogszabaly sertesre buzditas mar az, hogy megkerdezik, milyen utangyartott nem E jeles kipufogot vegyen az ember, es az hogy valaki hogyan oldja meg az E- gravirozast egy kozuti kozlekedesre alkalmatlan kipufogora. Egy Ghost Rider video linkelese. Egy video, ahol tobbel megy a motoros, mint a megengedett sebesseg. Egy tanacs, hogy hogyan lehet atepiteni egy motort ugy, hogy atfuvokazzuk, mas kormanyt rakunk ra, amihez nincs mubizonylat, telekurni alis szarokkal, amihez nincs mubizonylat, atalakitani a szivotraktust, a gyari kipufogot, hogy "raccsingos" hangja legyen, a vezerlest elallitani, meggyorsitani a muszaki vizsgat kenopenzzel, vagy vagott slick, cross gumi hasznalata balblabla. van par tema, amit ezen az elv alapjan azonnal torolni kellett volna.
Most ezzel az lesz, hogy megosztunk videokat, csak oda lesz ala nagybetukkel irva, hogy maganuton tortent a felvetel. Ennyit el lehet igy erni.
Aztan papiron az is belekothetetlen, hogy mondjuk egy sertett onerzetu ember elkezdi kikeresni, hogy az elmult evekben milyen dolgok nem kerultek jelentesre - akar nalad is - es az miert van meg mindig itt. Es igazabol fair lenne ez is. Ha mar szabaly, akkor legyen szabaly, nem igaz? Mindenre vonatkozzon.
Mekkora fasza hely lenne.Ha az volt a cel, hogy ne csinalja az illeto ezt...
Oktatasi cellal igen hatekonytalan azonnal modihoz rohangalni. Meg fog sertodni mindenki. Nem lesz elfogado veletlenul sem arra a temara, amit meg probalunk vele beszelni. Ha jogszabalyt sertett, es o a nem jogszabalykoveto, akkor sem. Ha letorlik a videot, attol ugyanugy erdoben fog menni az, aki a videot feltette, csak meg kurvaanyazas is lesz. Ahelyett, hogy normalis hangnemben errol azutan beszeltunk volna, hogy kirakta a videot.A torveny tisztelete volt a cel, meg az erdok vedelme? Ejfelkor meg nem vagy otthon, gyerekeid vannak, rengeteg munkad (tippelem) es tenyleg ez egy akkora problema volt amugy hogy ezzel ennyit foglalkozz?
Ugy hogy par jogszabalyt te is sertesz a motoroddal. Szoval az ideologiat igy mar plane nem ertem. Honnan lehet jogszabalyt serteni akkor, mekkora az a jogszabalysertesi kvantum, amit te elkovethetsz, de mas mar nem.
Egyszeruen nem ertem mi volt a cel ezzel.Csak remelem, hogy nem az, amit a legtobbszor tapasztaltam.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #111557 üzenetére
Amugy mindent elmondtam az elozo hszben, ebben, amit te irtal nem volt olyan, amire ne tudnad a valaszt azokra a gondolatokra, amiket irtal. total ertelmetlen erre valaszolnom, valoszinuleg magamat fogom ismetelni, es elpazarlok egy csomo karaktert a semmire, de ranyomom a karaktertablan is az off-ot, igy dupla olyan szurke lesz. Ezt tudom felajanlani.
Nagyon szep volt a szemgodorbe hugyozassal elohozakodni, egy olyan kaliberu dolognal, hogy egy videon tobb ember motorokon megy az erdoben.
Teged a szabalysertes es a buncselekmeny zavart a videon. (ugye a torvenysertes=buncselekmeny?) Nem magabiztosan megjegyzem, hogy egyedi azonosito nelkul menni nem az, annak hamisitasa a buncselekmeny, vagy ha masik, nem arra a jarmure valo rendszammal mesz. Ebben magabiztos vagyok, mint amugy mindig, mert egy haveromat elkaptak ilyennel es felfuggesztett lett belole, ezutan a rendor mondta, hogy ilyen esetekben inkabb rendszam nelkul haladjunk - az nem buncselekmeny. Ezutan en is ezt tettem, amig nem volt rajta muszaki, es biztositas, de mar elevult. Es igazabol ezt csak hencegesbol kitalaltam. ha a hatadon hordod, az sem az, de ebben megint nem vagyok magabiztos.
Most akkor en folyamodnek ehhez a reductio ad absurdumhoz. Ezekbol altalaban nagyon jopofa, vicces hasonlatokat lehet kihozni, magad oldalara tudod allitani az esetlegesen radikalisan gondolkodokat is, foleg, ha valamilyen izetlen, szelsosegesen felnagyitott dologgal, vagy rasszista trefaval hozakodsz elo.
Kerdem en.
Esetleg az lenne a buncselekmeny, hogy a laza talajt a motorok felturjak, mikozben egy domlanyosvarju epp kolteni keszult, de a herelt kipufogotol tovabb vonul, mert ugy erzi magat, mint egy meleg nyari nap ejjel 3-kor egy kialvatlan lako a hungaria koruton, a legkondi nelkuli lakasban, aki epp ezert nyitott ablaknal probal aludni, de az elhuzo ures kipufogos egyhengeresek osszeakadtak egy ecetszagu bajor paraszt tulsulyos felesegetol megvett es behozott 316i vel, amivel a delsvedek olyan teljesen eselytelenul gyorsulnak egyet, mint amikor szaraz aszfalton probaljak elrugni a korforgalomban?A cel az volt akkor, hogy ne legyen ez a video itt.
Nem a torveny, vagy a torveny tisztelete miatt, hiszen akkor maradektalanul betartanad te is azt.Ez engem zavar, mert igazsagtalannak erzem.
Eszemben sem volt, de mostmar lefilmezem az akra evo rendszeremet db killer nelkul, ami hozzam kerult nemreg, felrakom, hogy mit szolnak hozza az emberek.
Kulonbozoek vagyunk, nem kell mindenben egyet ertenunk, en leirtam mit nem ertettem abban, amit csinaltal, meg annak magyarazataban. nem haragszunk egymasra. Nem sertegetlek, de a lazatol ez eleg messze van nekem. A szmajlikat rakd ki helyettem, ugy nem baszod fel magad.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #111590 üzenetére
A furat-loketen kivul nem tudom, milyen megoldas egyezik egyaltalan egy gp motorral. Szerintem nem kellene egyeznie, egy lampas, tukros motornak. Az fenntarthatatlan lenne, bar mar igy is az epeszu embernek ez a technika is fenntarthatatlan.
Egyedul az aprilianak van pneumatikus szelepvezerlese, amit megrendelhetsz maganemberkent, (RSV4 R FW-GP) de az mar 250 loero... jelenleg az a gp hez valoban kozel allo motor, marketing bullshit nelkulaz rc213 v-s sem egyezett annyira, hagyomanyos szelepvezerlessel es hagyomanyos valtoval, ami az utcai motogp motor lenne.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #111620 üzenetére
A yamaha azert nem csereli, mert nem screamer a sornegye. Sornegy screamer blokkal es fordulatszam szaballyal sbkban meg eselyed lehet, de gp ben semmikepp. Hogy miert, azt talan az ottani mernokok tudjak csak, talan ugy lehet osszegezni, hogy egy v4 hez kepest szeles sornegy blokk kore nehez normalis vazat csinalni, es csak a bigbang, vagy crossplane sporol ugy a gumival a hatso kerekre erkezo kisebb nyomatekcsucsok miatt. (Nem a nagy nyomatekok kozotti szunet miatt, ahogy az elterjedt, hanem epp a kisebb nyomatekcsucsok miatt, mert erre talaltak ki a big bang blokkokat) egy 180 fokkal elekelt fotengelyes motor jobban eszi a gumit es nem tudnak ra olyan kevereket rakni, amit elvisel egy big bang. Igy eleve a v4 epites ket legyet ut egy csapasra, mivel az nem 180 al van elekelve.
A v4-sornegyhez
A v4 a ducati azert tud 16 350 at forogni, (mielott elvettek tole 250 et) mert desmo vezerlese van, a "hagyomanyos" sornegynek ehhez a fordulatszamhoz mar pneumatikus vezerles kellene. A ducati a gp ben is ezt a vezerlest hasznalja.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #111631 üzenetére
Meg felhivnam a figyelmet arra, hogy a big bang es a crossplane nem ugyanaz.
Big bang peldaul az itt emlegetett rc213v-s 360° al elekelve, crossplane a yamaha 90° al elekelve.
Mas a nevuk, de ugyanabbol a celbol fejlesztettek, hogy nagy fordulaton kisebb nyomatekhullamok erjek el a gumit.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Mi a fhasz tortent mar megint itt
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Szakbarbár #111659 üzenetére
A TU belpiacos, a GN 250 viszont mar nem. Szerintem ugyanazzal a tarcsaval jottek ki. GN 250 hez a gyari tarcsa 147€ es kaphato.
Ennek kellene utananezni, hogy ugyanaz-e a ket motorhoz a tarcsa. En egy nagyobb osszeget raknek ra.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Predator2 #111669 üzenetére
A motor nem tudja kerni, hogy pihentesd, mert nem lesz habos a szaja, mint a lovaknak.
Ha barmilyen valtozast ereznel menetteljesitmenyben, amit jelnek foghatunk fel, kidobhatod az egesz motort a kukaba, a gazdasagi totalkar miatt, ami pihentetessel mar nem fog megjavulni.Korulbelul 60 evvel ezelott volt ilyesmi problema egy motornal, hogy meg kell vele allni.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #111688 üzenetére
Vagy nem kell menni hataron, es akkor a robogo zsiros, csillapitas nelkuli villaja is jo.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #111693 üzenetére
Azt azert inkabb ne. :D
Egyeni preferencia. Ha a koltseg, a megbizhatosag, a fogyasztas szempontok, ahogy az emlitesre kerult, akkor nem hiszem, hogy a futomu lesz a szuk keresztmetszet az ilyen motorozasnal. Meg akkor nagyon nem sportmotort kellene venni.Ha pedig olyan felhasznalas a cel, mint a tied, akkor termeszetesen a te tanacsod a megszivlelendo.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #111692 üzenetére
En mondjuk elegge erzem a kulonbseget egy puha rugos 50 kg-os emberre szabott klasszik japan es egy sportmotor futomu kozott uthibakon. Azt azert nem mondanam, hogy uthibara imbolyog, de terhelesvaltasnal es feknel beomlik az eleje, ez biztos. Es agresszivabb kanyarodasnal is.
Viszont testsulyhoz belott rugoval az erzet stabil lesz, mikozben a futomu ugyanolyan szar maradt. De ezt beszeltuk regebben az fz6 nal itt a topicban.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz XFishboneHUN #111706 üzenetére
Elfelejtetted odairni hogy maganuton tortent az eset.
Szerintem klasszik gazra elkonnyulo elsokerek, uthiba kormanycsapkodas. Vagy a hatulja kezd csuszni es belekapaszkodtal a gazba, mert utana huztal megegyet rajta.
De ez aztan a fereg fajta, nyikkan a gumi, utkozotol utkozoig.
Az elso feked megvolt meg utana, vagy pumpalni kellett azt is?
Szep volt, most pedig akkor egy kormanygatlot lehet kerni karacsonyra :DSzerk:
Jah, az a gazba kapaszkodas nem kellett volna a hatso megcsuszasa utan, az gerjesztette fel az egeszet jobban megnezve. Megsem uthiba, ahogy elsore tippeltem[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #111716 üzenetére
Pecsen en is jartam naluk, hasonlo tapasztalatom volt, kerdezgettem egy tipusrol oket, persze rettenetesen reszrehajlo, sztereotipiakkal teli velemenyt kaptam, amibol az jott le, hogy nem tul szakmai alapokon szoktak gondolkodni dolgokrol.
De ez ugyanugy megvan a fuggetlen, oreg szakiknal is. ott aztan meg se szolalj, csak hallgasd vegig az esti meset.
Szoval kivancsi lennek, hogy minek koszonheti ezt a rossz hirnevet. Azt gondolnam, hogy ha teljesen kezdo lennek, nem akarnek foglalkozni a motorral, nem ertenek hozza, nem is erdekel mitol megy, csak felulni es menni szeretnek egy hasznalt motorra, ehhez lenne penzem, akkor a garanciaval, egesz eves road service-zel, cseremotorral, belpiacoshoz is alkatreszellatassal nem lenne gondom a motorral sosem.
Ez meg is jelenik az arban.Tobbszor, amikor nezelodtem, odajott hozzam mas nezelodo is, es szoba elegyedtunk. Mindig az arral volt baja mindenkinek. Az egyik panaszkodott, hogy ezek hulyek, annyira dragan adnak mindent. Inkabb kimegy nemetorszagba, es behoz maganak motort. hat nem bologattam annyira hevesen, mert azon nincs garancia, es az is kerulhet ennyibe a vegere, de ezt elengedte a fule mellett. Szoval pro is van es kontra is.
Beljebbrol kicsit ismerem a ceget, japan munkamoral, minden tekintetben, tehat a felesleges bennmaradassal egyutt. Ehhez gondolom jar az a fajta tekintelyelvuseg, es nem tudom hogy ferne a kepbe a keleteuropai mutyizas.
Bar nem lepne meg az sem. Csak erdekelnenek konkret esetek, hogy milyen rossz minosegu motort vettek toluk, es hogyan nem tudtak ervenyesiteni a garanciat.Explosión de dos tiempos
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz XFishboneHUN #111737 üzenetére
Miert vetted le? legalabb egy eletkozeli elmenyt is latnak az emberek...
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #111752 üzenetére
Koszonom. Ezt felrakom a hibrid yaris hatuljara :D
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Napelem
- Laptop csatorna inditasa 2023 vegen YouTube-on?
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen légkondit a lakásba?
- Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen