Hirdetés
Hirdetés
-
Játékos TWS headsettel gyarapodott a SteelSeries kínálata
ph Az Arctis szériás újdonság számos platformon működésre bírható, és konzolok szintjén van a Microsoft gépeihez való verziója is a Sony-t favorizáló mellett.
-
Texasban készül az első 3D-nyomtatott hotel
it A daru méretű 3D-nyomtatóval most egy hotelt nyomtatnak a sivatagba, rétegenként.
-
Elstartolt az Ulefone 5G-s, hőkamerás strapatabletje
ma Mindent egyszerre kínál egy készülékben, hagyományos Armor 4 Ultra is akad.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz #79335424 #67462 üzenetére
65k attól maga a csoda, főleg ha sok hidegindítás, hidegenhajtást kapott. De egyébként is az Innova egy igazi budget modell...
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Lomha 8V
addikt
válasz #79335424 #67511 üzenetére
Egy ilyen fém szűrő engem a VT500-on szívatott meg rendesen. Ott az olajszivattyú alján van, a blokk kellős közepén. Normál karbantartásnál sosem találkozol vele, hiszen szét kell húzni a blokkot hozzá. Mikor ezt meg kellett tennem, akkor találtam rá, persze tele volt kosszal. Még fűszál is volt rajta, azt mondjuk ne kérdezd, hogy az hogyan.
-
Trub
tag
válasz #79335424 #67511 üzenetére
És ezt a szervizkönyv szerint kellett is volna takarítani, vagy örökösre tervezték?
Mert ha le van írva, hogy x km-ként takarítani kell akkor user error.Más: Valaki otthon van a karburátorok lelkivilágban? Már írtam, hogy a kis CB400SF-en bemelegedve megemelkedett az alapjárat. Most pedig melegen azt kezdi, hogy alapjárat közelében ( ez mostmár 2500) Kis gázra rángat.
A nagyobbik baj, hogy 4000 - 6000 között akkora lyuk lett teljesítményben, hogy amíg egy olyan parton, amin eddig még gyorsítani is tudtam, most majdhogynem vissza kell váltanom.
7000-től pedig mintha seggbe rúgták volna. Ott nincs gond.Vagy eddig is ilyen volt, csak az eddigi hidegekben pont jól működött. Dugulás csinálhat ilyent? Megérné kitakarítani, beállítani?
Csak azt ne mondjátok hogy használjam 7000 fölött[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz #79335424 #67586 üzenetére
Na igen, ilyen egzotikumokra nem gondoltam.
(#67590) Lomha 8V: Pedig nem releváns a főtengely forgatónyomaték adata, mivel a láncig mire elér, az a nyomaték átmegy egy primer áttételen és egy váltón is. Ezért kell a lóerőt nézni, nem a nyomatékot.
(#67593) Burt1793: Viszont a teljesítményben már valamennyire benne van a motor karakterisztikája, ami már valószínűsít sokmindent a meghajtás, váltó terén. Azért relevánsabb sokkal.
-
Geresics
addikt
válasz #79335424 #67644 üzenetére
Nem tudom, pocsék a névmemóriám
Ezen a linken Kovács Birkás Róbert szerepel, de szerintem nem ő volt...
Ezen a videón párszor látszik az arca, de bukóban nehéz megmondani. Ha ismered, Te biztos felismered!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Kroni1
veterán
válasz #79335424 #67640 üzenetére
Hát nem feltétlenül. Én biztos nem fogok ezzel a motorommal vad terepezésbe kezdeni, de csomó olyan hely van, ahová nem vezet rendes aszfaltút, azokat szivesen megjárom vele, és nem kell azért bevállalósnak lenni nagyon, hogy normál tempóval elmotorozzunk rajtuk. Meglepően jól lehet motorozni földúton, fűben is a GS-el, és valahogy nem érzem mégsem annyira rizikósnak. Voltam vele enduropályán ahol homokban lehet csapatni, ugratni, stb. na ott amikor már direkt rátettem a tempóra, hogy ne féljek a sebességtől sem ott párszor előfordult, hogy dőltem vele, de lekopogom, eddig még egy karcolás se lett a gépen, a bukócső és a puha földes homokos talaj találkozása azért nem olyan (főleg az én 20-40km/h-s tempómnál) mintha aszfalton karistolnék egyet, az indexek és tükrök is elég masszív darabok, azoknak is kutya bajuk.
Személy szerint én a közúton sokkal nagyobb veszélyben érzem magam mint akár a dzsinzsásban, akár egy pályázás közben! Holott elvileg az utóbbi kettőnek kéne veszélyesebbnek lenni, de valahogy mégis közúton jellemző inkább a figyelmetlen autós, az átfutó állatok, na és a váratlan úthibák, kavicsok, olajfoltok, stb..
geresics: Persze, láttam a videót, ha lesz időm majd el is megyek, de egyenlőre marad a BikeR féle csapattal történő önfejlesztés, most megyünk egy 3 napos földutas offroad túrára ausztriába. Amúgy ők egy nagyon segítőkész, szimpatikus csapat, sokat lehet tőlük is tanulni közös motorozások alatt..
[ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
válasz #79335424 #67754 üzenetére
Köszi a segítséget. Majd azért megint beszélek velük, hogy akkor végül is hogy is van ez. Meg a Sima team-el is csak sajna most hétvégén nem lesz időm vele foglalkozni.
Ezt a betonkeverős dolgot kifejthetnéd nekem, kíváncsivá tettél
Akkor már csak egy jó fényező kellene aki boldogul ezzel a színnel. Ha valaki tud ilyet kérem ne tartsa magában
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Kroni1
veterán
válasz #79335424 #68018 üzenetére
Ezt nem vitatom, a BMW-s fórumon is elég gyorsan körbeérnek a szálak, ha valaki keres dobozt, tanktáskát, bukócsövet vagy bármi BMW spcifikusat akkor mindig van segítség és ez jó! És túrán se rossz mikor mindenki alatt telelever futómű van és nem kell megijedni a legrosszabb minőségű, pl. a mátrai utaktól sem!
Ugyanakkor én pl. HD-t vagy más choppert nem vennék soha, még akkor sem ha a haverjaimnak csak az lenne.. Ezért is írtam, hogy jó hogy nem vagyunk egyformák! A társaság egyetlen nem HD-s tagja az igazi egyéniség lehet! Fogadjunk amikor ti sört isztok ő akkor is Traubit.. (mielőtt válaszolnál erre leírom, hogy csak vicceltem, gondolom ő is chopperes sörivó mint ti, és nem egy robogós kisfiú)
-
Kroni1
veterán
válasz #79335424 #68020 üzenetére
Hát akkor ő is tudja mi a jó!
geresics: Ezt az RBiker progit lehet a háttérben is futtatni? Nem kell ugye, hogy a kijelző bekapcsolva maradjon? (alapértelmezetten ugy van). Másik Navi programot nem tervezek futtatni, de a hangot telóval szeretném felvenni, ha videózni is fogok majd..
A töltéssel amúgy nem lesz gond, nekem folyamatosan tölt menet közben egy ülés alól kivezetett szivargyújtóról, mikor leszállok a mociról mindig 100%-on van a telóm akksija!
-
runner 125
nagyúr
válasz #79335424 #68489 üzenetére
Faxa, csak kár h ez a futómű, fék, váz(geometria) iszonyú kevés hozzá.
De nyilván arra jó, h a 150 dB-t alapjáraton megugorja."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz #79335424 #68491 üzenetére
Most értenem kellene, h egy 15 fokot dönthető, Romet vázas, hátul merev, elől MZ telós, motort egy 2 literes V2-vel élvezet, tudás hajtani?!
Értem én h életérzés, meg Harley, meg krúzolás, sőt, egy szilikonos MILF mellett még mutat is valahogy, de a motorozás számomra nem itt kezdődik. Ez nekem szenvedés, mondhatni a kínok kínja lenne.
Racionális magyarázat nincs arra, h valaki miért ül rá egy ilyenre, vagy miért faragtatja így át.
Na alvás, peace."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz #79335424 #68716 üzenetére
Főnökömnek az van, (egy 2004-es kék Sporija 883-ról 1200-ra hekkelve, de amúgy full gyári állapotban), de évente pár száz km-t gurul csak vele. Még nem ajánlotta fel, hogy kipróbáljam, de nem is nagyon merném. Ha összetöröm véletlenül, akkor mehetek az adósok börtönébe...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
válasz #79335424 #68721 üzenetére
Őszinte leszek. Engem ez a dolog nem hat meg. 1napot kibír az utasom ha jönni akar, de csak magam miatt akarok egy ilyet elvinni Ha nem lesz utasom annak csak jobban örülnék, kevésbé érzem azt, hogy másra is vigyáznom kell.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
yodamastah
őstag
válasz #79335424 #68719 üzenetére
Mondjuk első pályázásra nem mennék pannoniaringre. Nem könnyű az a pálya. Van pár kanyar ami nagyon tempós, és kevés a referencia pont, benézel egy féktávot, vagy bekormányzási pontot aztán félig ledöntött motorral mész a fűre 120al Nem annyira kezdőknek való.
Persze lehet menni lassan is, de inkább először olyan pályára mennék ahol 50-60al már lapon lehet fordulni.
Mondjuk kecskemét az másik véglet. Ott olyan lassú kannyarok is vannak hogy ha elesel, le se csúszol a pályárol a motorral -
runner 125
nagyúr
válasz #79335424 #68757 üzenetére
Yoda-nal ezzel kapufát lőttél.
Megkerestem egy 2011-es hsz.-at, de mar nem működik a ket link. Noh majd talan feltölti oket ujra."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
yodamastah
őstag
válasz #79335424 #68757 üzenetére
Igaz, hosszú túrákra nem mentem a gixxerrel. A leghosszabb "egyhuzamban" kb 2400km volt 3 nap alatt. Szóval ilyen napi 7-800km nem gond. Volt túra motorom, nem tudtam azzal sem többet menni. Az viszont tény hogy sportmotorral 2 személy az részemről kizárt.
[ Szerkesztve ]
-
-
Geresics
addikt
válasz #79335424 #68982 üzenetére
Ez egy baromság, már bocsánat...
Az egekig magasztalt Yamaha pl. az XT660-ban ugyan az a blokk van, mint az én Aprilia Pegaso Trail-emben. Ja, hogy az jó, mert japán? Tévedés, mert Minarelli gyártmány (ami a Yamaha család olasz tagja). Sok ilyen van még...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
imibogyo
veterán
válasz #79335424 #69007 üzenetére
Hát majd meglátjuk. Elvileg ez "használatból" lett lerakva, de mivel 7 évig állt, így a főbb tömítéseket és kopó dolgokat kicserélem/kicseréltem és eddig amiket próbáltam rajta minden működött, tette a dolgát, szóval bizakodó vagyok.
Ugye maga a motor "ingyen" került hozzám, tehát az, hogy benyel valamekkora összeget (magamban durván 150.000 Ft-ig lőttem be a felső határt anyagárban, szereléssel nem számolok, mert magam végzem, de ha szükséges akkor arra van más forrásom), az még belefér. A majdani forgalomba visszahelyezés/átírás/vagyonosodási illeték is nagyságrendileg 100.000 Ft lesz, tehát olyan 250-300.000 körülre lövöm be a végösszeget (amennyiben minden javítást magam végzek el). Ennél többet csak azért nem, mert év végén szeretnék egy másik telket venni építkezés céljából (és mivel ez "össz-családi igény", míg a motorozás, csak az enyém, így ennek van nagyobb prioritása)...
Ha ennyiben várhatóan megáll az anyagköltség a teljes felújításra, akkor befejezem, ha nem (illetve ha rossz már maga a blokk) akkor visszaadom a gazdájának, hogy kezdjen vele amit akar. Épp ezért kezdtem magával a blokkal, mert ha már ott gebasz van, akkor nem bukok csak (egyelőre) 20-30.000 körül, amit simán a hobbi-szerelés számlájára írok, nem halok bele, élvezem/élveztem a belé tett időt, kikapcsol a szerelés. Ennél többet (a fent említett összegig) pedig csak akkor áldozok majd rá, ha biztosan menthető a gép.
Nagyon jó ismerősömről van szó, úgy állapodtunk meg, hogy amíg nem derül ki, hogy egyáltalán menthető-e a motor, addig nem papírozunk semmit, hogy nekem ne kerüljön semmibe sem, ha menthetetlen (a vásárolt dolgok nagy részét egy másik motorra is át tudom majd vinni (széles kormány, új kezelőszervek stb.), ha ez mégis befuccsolna).
-
V.Stryker
nagyúr
válasz #79335424 #69030 üzenetére
Nem értek egyet. Gondolom szabad.
Pályán kipróbálni magadat - legalábbis számomra - azért jó, mert megtudod, hogy pl sokkal tovább lehet dönteni a motort, mint hiszed amúgy.
Vegyük azt, hogy Bélabá részegen kolbaszol vagy egy döglött róka az út közepén... a találkozás elkerülhető lenne egy mélyebbre döntéssel, de mivel sose próbáltad ezért félsz, hogy attól fogsz elesni. Ezért a fékre nyúlsz, a motor felegyenesedik és a szembejövő sávban kötsz ki, ahol a szembe jövő Ignises Juli néni elüt, mint a taknyot.Szóva egy kis pályázás a határok megismeréséről is szólhat, nem csak a versenytempóról.
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
imibogyo
veterán
válasz #79335424 #69013 üzenetére
Szerelési anyagokról beszéltem, és nem nyersanyagról felesleges a szarkazmus. Egyébként sem a te motorodról volt szó, vagy arról, hogy neked mit kellett volna tenned? Az olyan volt amilyen, ahhoz azokra lett volna szükséged amikre, én viszont itt (még) nem tartok...
Lehet hogy például vennem kell egy hengerfejet, de a szerelést akkor sem kell kifizetnem. Hogy neked egy "sima" hengerfej síkoláshoz, egy-két kisebb alkatrész legyártásához, vagy egy karburátor felújításához komplett fémöntöde és fémmegmunkáló műhely kell, hát ez van, de lehet, hogy másnak nem (pláne nem egyszerűbb alkatrészek esetén). Ettől függetlenül vertikális marógép, eszterga és CNC marógép is rendelkezésre áll, ha épp úgy adódna. És azt is írtam, hogy még a komoly felszerelés ellenére sem biztos hogy menthető a gép (sőt valójában elég nagy az eshetősége, hogy nem az), ebben az esetben én is kukázom a projektet. Ennek sehol sem mondtam ellenkezőjét.
Én elsődlegesen a szerelés költségeit tudom megspórolni, mert mondjuk míg a vízpumpa dekli bekötőcsonkjának a javítása szervizben lett volna 26.000 Ft (mondván javíthatatlan és komplett cserés), addig én az esztergán hulladék alumíniumból megcsináltam durván 40 perc alatt, lényegében ingyen (számoljunk mondjuk 1000 Ft árammal és egyebekkel). Lehet, hogy 5 év alatt ez is kuka lesz majd (lehet az egész motor az lesz, ha egyáltalán elkészül), de majd készítek újra egy csonkot 40 perc alatt, ha csak ennyire lesz szükség. Ha meg nem, akkor majd mérlegelek akkor.
Lehet, hogy valakinek ezek a szerelési pénzek bagatellek (melyek összeadva akár több-százezer forintok is lehetnek), irigylem is érte, de nekem közalkalmazottként és közalkalmazotti bérrel, bizony elég húzósak. Ahelyett pedig, hogy egy 30 éves motorra költsek el ennyi pénzt csak munkadíjra, ahelyett akkor már inkább hagyom a fenébe az egészet és veszek 800k-1,2m között egy normális sokkal újabb vasat. Szóval ez a projekt nekem csak addig éri meg, míg általam, saját befektetett munkával javítható a gép és csak az olyan szerelési anyagokra kell költenem, amiket még megéri kicserélnem.
(#69014) tboldi + (#69015) Lomha 8V:
Köszönöm! Bár mostanában egyre kevesebb a kedvem PH-zni....
De lehet majd dobok még be infót, ha úgy adódik... -
Burt1793
veterán
válasz #79335424 #69035 üzenetére
Közúton autóval nincs olyan, hogy jó esőmenő. Kell egy jó ablaktörlő és normális gumi. Az, hogy tudod, hogy nem szabad a nagyobb pocsolyákat eltalálni, még nem tesz formula1-es esőmenő pilótává. Motorral meg lassabban, óvatosan kell menni és várni, hogy elálljon.
Versenypályán esőben menni, amúgy normál esetben csak túrázó embernek eléggé fölösleges. Persze, ha szárazon már unod a pályát, akkor megértem. Szerintem. -
TESCO-Zsömle
félisten
válasz #79335424 #69142 üzenetére
Pár éven belül úgyis mennék ki unokahúgom után a szigetre, majd akkor ott újfent körbejárom a témát.
Egyébként elárulom, hogy dízel motorokat keresgéltem és ez fogott meg.
Nincsenek extra igényeim, nem akarok tetőtől talpig krómozott OCC-s szupervasat egy ház áráért. Az egyediség nekem bőven elég lenne majd. Majd... Persze addig még a jogsit is le kell tennem, mert még csak 4 kerékre van.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Remek áron vadonatúj brutális elektromos roller Quickwheel EXPLORER - 5600 watt, számla
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
- Armster S kartámasz OPEL ASTRA G 1998-2010
- TORO 902 univerzális üléshuzat szett
- 3 db Bestron TORONY VENTILÁTOR AFT760W hibátlan újszerű állapotban
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen