- Egy régi és egy új játékra fókuszál a friss GeForce driver
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Projektor topic
- Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
- Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Catalyst™ driverek topikja
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 26. hét: Train Sim World 4
gp Extraként a Pac-Man Mega Tunnel Battle: Chomp Champs című alkotással szórakozhatunk a hétvégén.
-
Egy régi és egy új játékra fókuszál a friss GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 556.12-es eszközillesztő hibajavításokat is hozott.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Archer
őstag
válasz #79335424 #65424 üzenetére
Ilyenkor kell aludni még kettőt-hármat, és ha még megvan az inger (meg a lóvé ) akkor meg kell venni. Én így vagyok a Ducatival : Óóóó, ezek nagyon fasza motorok, kell egy ilyen. Pár nap múlva megnézem élőben, áhhh, hegesztések még csak rendben vannak de hogy néznek már ki az idomok, Hondámon sokkal minőségibb, kell a fenének. Egy hét múlva elmegy egy piros 1098 az úton, áhhh, gyöngyörű motor, ilyen kell. Alszok egyet, nemhogy normális Ducati szerviz nincs a környéken de semmilyen, kell a francnak nyűg a nyakába, amúgy is drágább hozzá minden. Pár nap múlva elmegy egy 848 az úton, áhh ezek a legszebb motorok és milyen gyönyörű hangja van, kell egy ilyen. Alszok egyet...
Múltkor voltam P. ringen nézelődni, az milyen, hogy a Ducati szalonban valami Gixxer volt kiállítva[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Lomha 8V
addikt
válasz #79335424 #65529 üzenetére
Nem a Ti klubotokban volt a srác, aki a '90-es évek végén átalakított egy Intrudert láncosra? Piros-fekete volt és a tankon egy color, de lehet, hogy nem a tiétek. Mindegy, a kardánkihajtás azon ugye fordítva van, tehát visszafelé forog. Csináltak rá egy kb. 25 centis láncot, amivel megfordították a kihajtást, de azt cserélni kellett 1-2000 km. alatt. Extrém egy gép volt.
-
Geresics
addikt
válasz #79335424 #65543 üzenetére
Hát nem tudom... én is ezt mondtam az autózásról, egész addig, amíg ki nem próbáltam egy automata váltós autót. Azóta azt szeretnék!
Motornál eddig gáznak találtam, és a sajtó sem írt sok jót, de az új Africa Twin-nél mindenki dicséri! Mindenképp kipróbálnám, és szerintem egy-egy poros-köves kanyargós gyors szakaszon imába foglalnám a nevét!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Lomha 8V
addikt
válasz #79335424 #65549 üzenetére
Megtaláltam. Nem Intruder volt, hanem VX800 (mondjuk a lényeg ugye változatlan). Itt még nincs rajta festés, gondolom az később került rá. A képet nem rakom be ide, megkímélendő a mobilnetet, csak a linket tolom. A minőségért elnézést, igazi proli módon kifotóztam az újságból.
-
Geresics
addikt
válasz #79335424 #65549 üzenetére
Azért automata és automata között hatalmas különbségek vannak!
Eddig automatából vezettem 2006-os Swiftet, 2008-as 530D-t, 2014-es Avensis-t, 2005-ös és 2015-ös Priust. Mind tök más volt (a Priusok meg amúgy is mások).
Ezen kívül vittek Mercedes CLA AMG-vel, és egyszer egy Nissan GTR-el. Mindkettő automata volt. Az élmény? Őőő... Gondolhatod! A GTR-en vannak váltófülek, de a tulaj szerint eléggé feleslegesek...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
kcsa
veterán
válasz #79335424 #65600 üzenetére
Solymári vagyok, azért mondtam Vörösvárt, mert arról hosszabb a sor legalább 500 méterrel
A földút? Hát kérlek, mutatok arról is képet. Mostanában a földúton ekkora a forgalom:
Itt csak a helikopter megoldás.
@SymbianOS: pályán lehet erőszakosabban közlekedni, itt nem igazán. Amióta az eszemet tudom erre közlekedek, 20 méterenként kereszteződés, kisutca, kocsibeálló, ipartelep, meg amit csak el lehet képzelni. Én ennél többet ITT nem merek. Vannak páran bevállalósabbak, de azokat szokta a mentő elvinni :/
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz #79335424 #65606 üzenetére
Ott nem ennyire durva a helyzet, de az nekem nagy kerülő lenne. Ez az Auchantól az egykori sittlerakóig tartó földút forgalma.
@Polimorf: én is így gondolom, csak nehezen tudom elhinni hogy ennél jobban tolná a szűk részeken bárki is. Mindegy is igazából, ettől én nem leszek gyorsabb, csak valahogy hihetetlen
-
BoB
veterán
válasz #79335424 #65682 üzenetére
Rengetegen voltak (elsősorban a motorosk számára gondolok).
Ez a kép Bellagio-ban készült, csak egy kis rész a parton. Ezen kívül még rengeteg motor volt erre-arra ugyanitt.
Keményen tolták jónéhányan amúgy
Az utak keskenyek, autó is sok volt, település végig, beláthatatlan kanyar rengeteg, útfelújítás több helyen.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
zeon.hu
nagyúr
válasz #79335424 #66028 üzenetére
Az alsóörsi tréler és utánfutó találkozóra nem is mentem soha, nem az én világom.
(Mikor pl Lakodalmas Lajos volt az egyik fellépő, az nálam már no comment kategória)Én is agyaltam szélesebb gumin, de a 180 is soknak tűnt néha.
A trike persze elbírt bármilyennelFőleg ha előre is felteszik a 300-ast
[ Szerkesztve ]
#?*@&!
-
Xaels
félisten
válasz #79335424 #66281 üzenetére
jópofa.
Na utána olvastam. Összekötő nélkül(ahogy most is van) fel lehet tenni az 1100-as kipufogó dobját a 650-esre is max az Y alakú rögzítőt kell cserélni/csináltatni, elméletben. Az meg nem okoz gondot. Ennyit megér nekem. Kedden megyek is érte.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Ferdzsoo
addikt
válasz #79335424 #66320 üzenetére
Nekem a tanktáska térképtartójában forrósodott fel a gps.
Akku le is merült. És ezt menet közben! Szóval tényleg oda kell figyelni...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Kroni1
veterán
válasz #79335424 #66361 üzenetére
A sima GS-t érezted elefántnak? Én a nála is magasabb, GS Adventure-t érzem jónak, pedig nem vagyok 2m magas, de nagyon élvezetes tud lenni az a 890mm ülésmagasság, szerintem. Az Africa Twin, a KTM-ek 990 Adv és az egyéb nagy túrázók sem kisebbek, nyilván egy HD meg pont az ellentéte ennek, arról átülve nem egy napot kell eltölteni a GS-en hogy rákapj az ízére hanem többet szerintem. Az üléspozició nekem tökély, visszaülve a sporttúra motoromra ma már nem is értem hogy bírtam anno azzal bejárni Európát, pedig be lehetett.. Én nem mondom, hogy mindenkinek az a megfelelő gép, de arra amire én használom (hegyek között két személlyel túrázás, vagy kisebb-nagyobb offroad kalandtúrák közepesen nehéz terepig) arra ez egy tökéletes mindenes. A futóműve, kanyarodási tulajdonságai, és a folyamatos nyomaték nekem nagyon bejön. A mátrában, a szar utakon, ahol a többiek panaszkodnak hogy milyen szar az út ez ott érzi igazán elemében magát! Az új, folyadékhűtéses Boxer az meg.. Egyszerűen szenzációs volt menni vele!
Az elnyűhetetlen Boxer meg nem azt jelenti szerintem, hogy azzal a motorral nem lehet gond, csak hogy maga a blokk az igen tartós tud lenni. Ismerős GS-ében tavaly fordult a mutató 200ezerre, és a blokk hibátlan. Nem ritka a 4-500ezer kilómétert megtett Boxer, sőt! Én láttam saját szememmel rendőr BMW-t 700ezer km-el, amit a rendőrmotoros haverom szerint ütöttek vágtak többen is élete során, de mivel rendesen karbantartották, még mindig ment gond nélkül. Persze kábeltörésem, trafócserém már nekem is volt úgy, h az enyémben most lesz 100ezer.
De nincs olyan motortípus amit ne lehetne szídni, haver mikor hirdette a Thunderbird Stormját hivta egy vérbeli Harley-s, hogy szeretne végre egy megbízható choppert, mert a vadiúj HD-val már nem mer elindulni sehová, mindenhonnan trailerrel utazik haza..
-
Xaels
félisten
válasz #79335424 #66411 üzenetére
[link]. Nekem is hiányzik néha a dög kinézete. De igazából ha a Dragstart lecserélem(és nem kényszerből) akkor valószínűleg valami levegős kéthengeres Triumph lesz.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz #79335424 #66429 üzenetére
Nem pont ilyet csak valami hasonlót szeretnék. A dragstar is hasonló kinézetű csak a központi rugóstag el van dugva az ülés alá. A közeljövőben úgy sem lesz pénzem váltani, majd egyszer egy T100 blokkból megépítem ami szeretnék.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
félisten
-
Grillo
senior tag
válasz #79335424 #66504 üzenetére
Mi tavaly friss jogsis haverral elmentünk Bánkra (Inazumája van), persze nem az M2-n, hanem körbe, Dkeszi-Veresegyház-Vácduka-Rád-Keszeg-Bánk felé, visszafelé meg kicsit megcifrázva. Kellemes volt. Idén én kicsit keletebbre mennék, ha kész lesz a robogó, akkor kéne menni egy Szirák-Hollókő környéki kört, mondjuk Szécsény felé vissza, meg én még a Pilisben sem jártam motorral, szóval a klasszikus Pilisszentlászló és Dobogókő útvonalak sem voltak meg.
Szerencsére sokat megyek autóval szerte az országban, ötleteim még vannak ezek alapján, bár a 125 köbcenti a gyors kiruccanások esetén határt szab a távolságnak.
-
emre
veterán
válasz #79335424 #66522 üzenetére
Olvasom, és eszembe jutott 1-2 dolog. Amúgy 71-es vagyok.
(#66524) baboss
Így már érthető. Nem vagyok állat ellenes, de a Dunaföldvár-Kecskemét vonalat nagyon utálom.
Szerintem egy tipikusan olyan szakasz amin csak túl kell lenni. Az alföld számomra igazából csak Kecskemét után kezdődik.Tiszaug után Kunszentmárton és Szarvas környékét meg kifejezetten kedvelem. De valószínűleg az elfuserált gyermekkori emlékeim miatt van ilyen szubjektív véleményem. Oda idén is el akarok gurulni pár napra.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
canniball
nagyúr
válasz #79335424 #66547 üzenetére
Legalábbis optimális esetben.
Xaels!
Fene tudja. Nálam pl. úgy indul a motorozás a garázs és az udvar adottságai miatt, hogy a garázsból lejtő ellenében "tolatok"/húzom ki a motort, majd miután a garázsból kiértem és megfordultam lejtőn tolom fel. A CG után (azzal a garázsban is meg tudtam fordulni ) igencsak érezhető az SV plusz 50 kilója is, még egyszer ennyivel szerintem nem is boldogulnék.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Milyen NAS-t vegyek?
- VoIP - mélyvíz (Asterisk és társai)
- Építő/felújító topik
- Filmvilág
- Elektronikus zene topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- EA Sports WRC '23
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...