Hirdetés
- Milyen monitort vegyek?
- iPad topik
- Milyen videókártyát?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mini PC
- Milyen asztali médialejátszót?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
E61 blog 2. rész
lo [Előző rész]Folytatnám a történetét a E61-nek. A sztereotípiákkal ellentétben még nem kerültem anyagi csődbe, és nem...
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #16889 üzenetére
Az a baj h a motorokat alapvetoen nem labon viszik el.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
A/4 ben max karbonmintasat 600 forintert/iv. Esetleg bemesz barmelyik panton boltba, ott adnak nagyon kis meretben is, meg lehet probalni.
Otthon sniccerrel nincs ertelme belevagni. Ki kellene vagatni valahol, pozicionalo foliat is kapsz ra ami nelkul nem is lehet felrakni a tobb karakterbol allo logot, feliratot. Sztm otthon nem eri meg szoszolni vele.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #16949 üzenetére
nekem is nagy szerelmem volt a zxr/zx. legfőképp az RR. síktolattús karbi, hosszabb egyes fokozat, tele volt finomsággal. a zxrnél a porszívócsőtől kivoltam, nagyon tetszett. szóval megértem h tetszik. a harcsapofás zx ek nekem sem tetszenek annyira.
ami rosszaság volt velük, hogy a szelepék valamelyik szériánál kiesett, ilyenkol besett az égéstérbe a szelep. állítólag végigkísérte egész a zx9 ig a kawát. bár ilyen idős motornál pont nem ettől félnék. boritékolható az ilyen motornál h a karbi tűszelepek odavannak, (a sorhoz belekerül egy szép összegbe a négy tűszelep) és reménykedhet az ember hogy a kompresszió az összes hengernél oké. mindenképp felülvizsgálattal kezdeném egy ilyen motor vásárlását, mert nem 40-50e km van bennük az biztos. ráadásul nálunk hulladék állapotban vannak ezek a motork. huszanhatszor eldobták ezeket. ha teheted külföldi példányt vegyél, azoknak is adtak, de jobban meg vannak kímélve mint itthon. a ruppótlan tulajok leamortizálják pillanatok alatt. i
apriliánál is vannak bajok, önindítórelé, szabadonfutó, valag pénz. első körben azzonnal megnézni. másról nem tudok, de pl sportmotoron átolvasod az rsv topikot töviről hegyire, akkor eléggé irányba állít (én túl vagyok rajta)Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #16954 üzenetére
Ismerosi korben van ilyen motor. Sornegy literes japan, mondhatni szetverhetetlen.
Nem egy retro gep, mint a zrx, injektoros, fekek jobbak a zrx hez kepest, futomu, vaz is. Mindenkepp jo valasztas. Zrx inkabb egy nyomatekgyar, hintapalinta kanyarban. De szep csak foglalkozni kell vele ha gyorsan akarsz kanyarodni.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #16965 üzenetére
Nah. Ha tudod mik kozul kell valasztanod, akkor minden oke.
Vedd azt ami a legjobban tetszik. Ne azt amit masvalaki valaszt helyettedAz oreg motoroknal pl gpz 900 nal egyik ismerosom szopott a karbival. A vakuumos tolozar kikoptatta a karbiontvenyt. Makulatlan motort vett ausztriaban. (Itthon ilyesmi no chance) Ez az egyetlen baja volt. Sajnos se bontoban, sem sehol nincs hozza ertekelheto karbi, mindnek ugyanaz a baja. Ha teheted valakitol behozott cuccot vegyel, azoknal nincs annyi meglepi. Persze oreg motorra kolteni kell, de ha ez az ember szive vagya, akkor pont leszarhato dolgok ezek
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hoby36 #16970 üzenetére
egyik módszer:
ehhez kellene egy referenciaérték.
másik módszer:
ha a csapokat nagyon el tudod húzni a lánckeréktől akkor kuka.
a ráüléses módszer simán láncfeszesség állítás, gyári értékeket ráülés nélkül is be lehet állítani, illetve mérni. a lánc általában szakaszosan nyúlik, tehát érdemes ezt is figyelembe venni.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
sajnosa rovátkák nem adnak pontos képet a nyúlásról, mert nekem 33e km után középen volt a feszítőm, a láncom mégis kuka volt rég.
gyuri:
józan paraszti észről jut eszembe.
miért is kell láncfeszességet állítani?
mert nem ugyanott van a forgáspontja a lánckeréknek és a lengővillának. tehát motoron lévő súly nélül lógnia kell, így feszül meg ha ráülsz. az a lógás arra való, hogy a hátsó villa teljesen terhelt állapotában ne feszüljön meg a lánc.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Persze.
En a 33e km alatt 3x feszitettem a lancon. Nem kell a fogaskerek fogainak letornie, vagy a lancfeszitonek koppon lennie ahhoz, h a lanc kuka legyen.
Az alabb linkelt ket modszerrel lehet megallapitani, milyen allapotban van a lanc. Ha tulzottan meg van nyulva egy szakaszon, akkor is kuka. Siman szet tud esni.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Sztm eleg jol csinaltam, ha kibirt 33 e km szoval hidd el nezegettem.
A szakaszos nyulasnak h allitasz utana? Hol jo, hol nem. Kozepszarra beallithatod, de lobog a lanc, barmit csinalsz. Egy bizonyos mertekig leszarhato, de amugy csere kesz. Meg ha sose feszitettel utana az egy szar lanc. Rovatka alapjan meg vadonat uj.
Ha utod a gepet akarmit csinalsz akarhogy apolhatod a lancot, nem ettol fog fuggni. A csapokhoz nem viszel be kenoanyagot sosem kivulrol, max gyuru nelkuli lancoknal. A gorgo pedig gordul a fogaknal, oda se kell sok kenoanyag.
Minden konstrukcio, vagy modell mashogy fogja szetszedni a lancot, pl egy v2 1000 nek egy szezonban (kb4000km) 4x allitottunk utana. Erdekes modon nem volt akkora szakaszos nyulas, de ijeszto milyen gyorsan nyujtotta.
Egy szo mint szaz. Ha nem lehet a szakasossag miatt utanallitani -kuka. Ha a csapok ragodnak, nem tudnak fordulni a hevederek-kuka, ha a lanckereken eros elhasznalodasi nyomok vannak, amit a csapok kopasa okozott-kuka.
A lazan felrakott vadonat uj lancot probald meg elhuzni a fogakon a lenti modszerrel. Pont az a lenyege, h kozepen fogod meg, annyi csapot tart vissza a fog, h nem fogod tudni. Csak ha a csapok tavolsaga megvaltozott.
Nem szent a szavam, de annyira alatamasztottnak nem ereztem a dolgokat amiket irtal. Nemelyik hasrautes ek tunt, srry.Explosión de dos tiempos
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz máyköl #17028 üzenetére
55 ert egesz jo, de biztos molyolni kell vele, ez a beindul- leall altalaban automata szivato szokott lenni, de ki tudja. Ra kell ulni, ha megy 70 et akkor egesz jo allapotban van. A legjobb lenne ha hozzaerto is megvizsgalna, mennyire sikit a hajtomu, mennyire rangatja a kuplungpofa a harangot, csuszik e a szij, stb, de olcson lehet hozza szerezni barmit.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #17069 üzenetére
Nem akarom most itt meregetni, h kinek mi a tempo, mentem eleget utcan, es az egvilagon semmibe nem kerul indexelni, semmilyen koncentraciot nem igenyel. Kisagy betanult mozdulat, agykapacitas nelkul megy
De tokmindegy, palyazni kene, ez a lenyeg.Mas. Minden kulfoldrol rendelt cuccom megjott a motorhoz, csak a kibaszott dugattyum nem, amit magyar boltbol rendeltem. Fszom. Ebayen kellett volna azt is rendelni, legkozelebb az lesz ezek meg hajjanak ehen. Leszarom.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tomate #17088 üzenetére
Vannak ott nagy koponyak egyebkent, csak a nagy szamok torvenye, sok a gyoker is.
Frecska is oda irogat, darocziek is talan asszem, ago is, mindenki aki szamit. Ezeknek az embereknek nem kis tapasztalatuk van. Es most megelt dolgokrol beszelek, millio fejlesztessel eltoltott percek, nem kitalalt elmeletek, hanem leprobalt dolgok, szamokkal alatamasztva, es ez a legfontosabb.
Nem legbolkapott hasrautesek.
Alap, h ha valaki mesel neked dolgokrol, akkor tudod meg, h kemenykedik, ha nincs alatamasztva konkret ertekekkel. Belekerdezel valamibe aztan azonnal elkezd hebegni habogni, meg elkuld a halal fszara.
Nah hat azert ilyenbol mindenutt van.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #17099 üzenetére
Akkor ajanlom figyelmedbe a ktm designeret, kiska-t
Osszerittyentett nehany naked et, meg az rc8r t is[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz SirKero #17318 üzenetére
nem lehet értéket mondani. annyi mindentől függ. aki ilyenkor mond valamit az hasraüt. meg kell vizsgálni a motor állapotát mérőeszközökkel, ennyi.
pl ha huzamosabb ideig egy tempóban (130-150km/h) volt túrázva egy beindítással viszonylag sok km, pl 500 km a géppel legyen az sportgép is akár, az egyáltalán nem megterhelő. akár 80 000 km nél is teljesen jó kompressziót produkál az ilyen motor. persze egy kisköbös 4t egyhengeresnek nem tesz jót a huzamos 150, de tekintsünk el ilyentől. a példánál legyen szó 600 sornégyről.
egy autópályás huzamosabb ideig kitartott 250 km/h már igencsak megterhelés bárminek, akár kis km futásteljesítménynél is.
az ember honnan tudja, hogy mit kapott a gép?Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
én úgy értelmeztem, hogy a héjról volt szó leginkább, az tud lenni fröccsönött műanyag, vagy üvegszál, vagy karbon.
maga az energia elnyelő réteg meg valamilyen poliuretán habszivacs. maga az ABS műanyag csak összetartja a habot. sztm hatalmas szerepe az energiaelnyelésben nincs. funkciója a hab megtartása. valszeg a habon van a hangsúly, meg hogy mennyire marad a helyén a párnázottság.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #17362 üzenetére
Dehogynem. Akinek nincs penze az nem fogja azt venni, amire nincs penze.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #17373 üzenetére
Egy marka alapjan valasztani sztm nem erdemes. Ez a kozmondas egy feluletes butasag.
Nepiteletnel vigyazni kell, sok koze a valosaghoz nincs, csak akkor ha egy nullkm es szalonmotor eletutjat kisered vegig, normalisan szervizelve. Amugy ha a tudatlan parasz megveszi a szethajtott hasznaltat, es csak sir rola, annak semmi ertelme. Es a legtobbje ez.Meg irtatok h draga alkatresz, ez meg az. Ez egy full a bol b be motor, milyen draga alkatresz van ezen?
Amugy kopoalkatreszek vannak mas gyartoktol is. Inkabb azt vegye az ember ilyenkor ami tetszik neki, azt ennyi.Explosión de dos tiempos
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #17507 üzenetére
Ha ovni akarod a bringat, akkor sztm ne inditsd be csak ugy.
Egeszen addig amig elo nem veszed hasznalatra, nyugodtan maradhat beinditatlanul.
Tobbet artasz egy ilyen "atforgatassal" mint amennyit szeretnel ovni.
Amugy is ha a veszleaitod off on van, akkor oninditoval meg tudod forgatni a nagy kihagyas utan a blokkot ugy, hogy legyen olajnyomasod, mire robbanas lesz a hengerben. (Bar ezt sem kell tulparazni, van ott olaj)
Ebben a hidegben csak televagod vizzel es benzinnel az olajat, a kipufogot kondenzvizzel, ami benne is marad, es dolgozik szepen. Essatobbi.Explosión de dos tiempos
-
-
Topiccsendőr
addikt
Most nem vagom, h van-e tapszivattyu, vagy ha van, milyen a tieden. Azoknal ilyen baj nemigen van.
Ha nincs, akkor meg kell varni amig az uszohazad tele lesz, ilyenkor van a vakuum megkerulo pri a csapban.
Ami meg altalanos allapot, h a tuszelep es feszek sajnos eleg gyakran cseres kellene h legyen. De egy tuszelep+feszek akar 30 papir is lehet/stuck. Sornegynel a kutya nem fizet ki ennyit egy karbipucolasert, ha csak annyi a baj, h egy kicsit magas az uszoszint, meg neha butan egyenetlenul tolti fel az uszohazat, esetleg fenn is akad.
Uzem kozben eszrevehetetlen. Ha egy ilyet benyognenek akkor elkuldik a fenebe oket.
De ilyen aprosagokban ki tud jonni a dolog.Legutobb a fentebb emlitett drz 400 al szoptunk egy ilyet. Kulserelmi nyom nem volt a tuszelepen, se a feszken, de nem tudott zarni rendesen, es az sem mindig tortent meg volt h nem akart beindulni. Termeszetesen 10 bol 1 szer. Es neha csak ugy elkezdett folydogalni.
Az ilyen rejtelyes dolgokat okozza az a kis szar alkatresz. Drz hez 25 papir.
Ez a legerzekenyebb pontja a karbis motoroknak.Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Xiaomi Mi Pro 2 + ajándék Xiaomi elektromos pumpa
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen