Hirdetés
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- OLED TV topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- iPad topik
- Milyen videókártyát?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Decadent - Az őrület határán
gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
alvaro
senior tag
Biciklit nekem is loptak el már lépcsőházból, öcsémnek is, sőt, zárt, mi több, "zártkörű" tárolóból, lefeszítették a lakat... ez utóbbi mondjuk meglett a rendőrség segedelmével, amin nem győztem csodálkozni. Mondjuk ott többet vittek el.
És sajna a motor is még a viszonylag könnyen mozdítható dolgok közé tartozik.
-
Daywalker
addikt
Eh, Pöstön ezen a héten szinte minden nap láttam egyet, ugyanolyan színben Ma is
shiNIN: Télen inkább nem használom. Szar sós utak, kiszámíthatatlan minden, nincs is téli cuccom. Jobb a békesség. Marad a kivonatás.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Hát, hogy hogy néz ki, az pont nem érdekel. Persze vannak elborult ötletek néha, de azért nem cserélném le, mert szebb. Max karbon vagy titán játszana nálam, visszafelé nem lépnék...de 80ért road legal arrow...huh...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
az hogy mi a külső burok, nem igazán oszt vagy szoroz, ez optika és design. ahogy a légcsatorna ki van alakitva, illetve a milyen anyaggal és mennyire van megoldva a csillapitás, ezek a lényegi tényezők a dob hangjánál és karakterisztikájánál asszem. majd persu kijavit ha kihagytam valamit.
baromira tetszik az akra karbon dobja amit az rr-hez gyárt, de olyan hangja van.... marad a gyári, ha lezúzom, kapok bontottat ugyanolyat....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
shiNIN
tag
Mi Szlovákiában gondolkoztunk, de attól a kis 38 km-es enyhén hegyi biciklizéstől meg az elmúlt időszaktól még mindig fáradt vagyok, rossz reakcióidővel, inkább majd máskor. De most már tényleg kéne, nagyon elhanyagolom a kicsikét... Még bele kéne jönni, aztán fejlődni s túrázni még kicsit novemberben.
Közben még nyomunk egy műszakit is, 22-én lejár.Ami a félelmet illeti, én nem félek hátul, mármint Alvaro mögött... Akkor volt ijesztő, amikor még nem ültem elől motoron. Most csak unalmas és roppant idegesítő, hogy nem is látok elég jól előre, meg nincs nálam az irányítás, valamint az élmény és a kényelem is elmarad. Nem szeretek csomag lenni. Az azért izgalmas, amikor olyan különleges kanyar jön, ahol Alvaro erősebben dönt, mert én olyat igen ritkán csinálok még. Persze mi sose fogunk lapon fordulni, főleg én nem a cruiserrel, de sehol sem vagyok a korlátaihoz egy személlyel
-
Ferdzsoo
addikt
Fektetve, minél kisseb hőmérsékletingadozásban, alacsony páratartalmon és a legfontosabb hogy sötétben! Nemvicc. Állítólag ilyen körülmények között a gumi mérhetetlenül keveset öregszik csak.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
DigitXT
nagyúr
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
shiNIN
tag
Ja, meg a miniszoknyák télen... Nem normálisak, csak azt nézik, hogy mennyire szexik per pillanat, kit érdekel, mi bajuk lesz később.
Hideg van még a házban is (szigeteletlen b30-as nyaraló, no. jövő télre vagy tizedakkora lesz az U értéke a falnak, addig csak kibírjuk , motorozni eszembe se jut. Alvarónak már bőven kesztyűfűtést kellett használnia, nekem még igazi téli kesztyűm sincs, csak egy őszi, ami 10 fok alatt kezd meghalni. A héten azért igyekszem menni egy kicsit, főleg, ha melegebb lesz. Itt napok óta 12 fok a max, opcionálisan esővel és persze széllel Még biciklin is hideg van.
-
-
alvaro
senior tag
Tény, hogy drágák az alkatrészek, de összességében nem vész.
Bár ez nem az a kategória, de kilométerre vetítve nem is sokkal több a fenntartása egy BMW F650CS-nek (82000-nél az óra), mint egy sokkal kiscsikóbb és állítólag dirt cheap Hyosung GV250-nek.F650CS karbantartás: 60800km-re 827000ft: 13.6ft/km
GV250 karbantartás 21800km-re 239000ft: 10.96ft/kmAz évi adója és biztosítása valamivel több, kb. 21 ezer összesen, míg a kis GV-nek nem éri el a 9 ezret, de ez se egy olyan különbség, ami földhöz vágna.
Komoly gond egyikkel sincs, és itt nem számoltam bele a GV250 baleset utáni helyretételét. Gumi (a 61 ezer alatt 5 darab, a 22 ezer alatt 2) és "láncszett" mindkettőnek jutott ez alatt a táv alatt (a hyo-féle gyári lánc hamar pusztulós, a 15 ezres szervizen cserés volt, és Teresa is megette a maga szíját és hozzá való tárcsáját (46(63) és 66(82) ezernél): ezek elég tartósak, de tényleg drágák).
"Szakszervizt" egyik se látott, sőt újabban ugyanahhoz a szerelőhöz visszük őket. Különbség még az eltérő szervizciklus, az F650 kétszer annyit mehet egy olajjal, de lassan hagyomány lesz, hogy télen kap még egy extra adag gondoskodást (tavaly szíjtárcsa- és felnicsere volt, idén üléskárpit, meg az első féktárcsa és a vezetékezés átvizsgálása van tervben).
[ Szerkesztve ]
-
zsoltee10
addikt
van BMW-d? Nekem több ismerősömnek is van. Szelepállítás tekerős, nem lapkás. Szervizintervallum 10000km. A kardán 100ekm-t elmegy, utána 50-60eFt a csapágy cseréje, ha pedig kardánkereszteket is kell cserélni, az bontóból, egy fiatal törött motorról megoldható. Összességében így is jóval olcsóbb, mint 3 láncszett, meg 15 doboz láncspré...
az elektronika megtréfálhat, de az bármelyik új elektronikus futóművel és sok vacakkal megáldott motoron előfordulhat. Nem vagyok BMW fan távolról sem, de nem szeretem, ha valaki mindenféle tapasztalat nélkül höjeséget beszél...
-
runner 125
nagyúr
Hjah, többieknek igaza van, ezért az árért kapsz egy szebb festésű teszkósat újonnan, ha montiban gondolkodsz ez a Magellan korrekt kiinduló alap lehet. (Bringás topikban is téma volt)
Most kóstoltam bele komolyabban, így sok rutinom még nekem sincs. Cangás topik tele van profikkal.[lAyCsI]
Durva teljesítmény, bár mindezt egy naked bike-ba belegyúrni.. ember legyen, aki ezt tudja használni.
..viszont, a hátsóvillája szerintem elég förtelmes lett.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Spórolós topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- BestBuy topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen