Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz DigitXT #33891 üzenetére

    Ezt lehet, hogy rosszul írtam: 10K úgy volt, hogy előtte megnézték, hogy a vas
    rendben van, vizsgaképes (Autóklub). A vizsga hatósági áras lett volna 5K körül.
    (Nem akarom kikeresni a pontos összeget, mert igazából nincs jelentősége, ha
    az ember nagyságrendekre kíváncsi, hogy mennyi kötelező kiadása lesz majd.)

    Az megint más kérdés, hogy a vizsgán nem árt, ha rendben van a gép, az meg
    pont sokkal többe kerül (új gumi, új fékbetét, esetleg féktárcsa, mint a vizsga...
    (Az nagyon optimista hozzáállás, hogy egy adott gépre csak a kötelezőket kell
    rákölteni, más nem is lesz. Az max. akkor igaz, ha a motor áll a garázsban.:B)

    Félreértés ne essék, ha az ember jó gumival, fékkel, stb. veszi a motort, akkor
    ezekre nem feltétlen kell sokat költenie egy darabig. De ha már a végét járja pl.
    a gumi (és hány ilyet látni használt motorokon), akkor számolni kell, hogy az a
    közeljövőben kiadásként fog felmerülni, amit a vizsgáig mindenképpen meg kell
    lépni, mert nézik, meg amúgy sem árt, ha van némi tapadás is az ember alatt...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák