- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Notebookokba érkezhet meg az LG Tandem OLED kijelzője
- Milyen videókártyát?
- GoPro Topic
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
A legfontosabbakat elárulta az Ace 3 Pro kapcsán a OnePlus
ma Június 27-én lesz a kínai bemutató, de minden lényegi infót közzétettek a Weibo csatornájukon.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
LustaDick123
tag
válasz
martonx #121652 üzenetére
Te vagy a remek ellenpélda. :-)
Nálam előfordult már olyan nap, hogy 1200km autópálya és 15-17 óra menetidő (kb. 120-as tempó, ennél a tempónál simul ki a motor fogyaszt viszonylag még jó és halad is). Én ez idő alatt végig üzemmeleg motorral, egyenletes terheléssel járt, alig pár alkalommal, mondjuk 250km után volt csak leállítva.
Te az 1000km alatt sokszor mentél hidegüzemben, gyorsítottál, lassítottál stb.
(És mielőtt bárki kezdené a flame-et: vannak szép helyek a szomszédban, de ha távolabbi célpontot jelölsz ki uticélnak, akkor oda sokáig tart az út. Vagy elosztod napokra és élvezetes utakra, vállalva, hogy a célhelyen kevesebbet töltesz vagy veszel egy mély levegőt és autópályázol.)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok