Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz CsodaPOK #109593 üzenetére

    Attol mert 5* nem biztos, hogy megeri az arat.
    Nagson sok sisak nincs tesztelve a sharp-nal. Es nem minden 5 csillagos akkora plusz.
    Vannak tesztelesek a kozossegi csatornakon. Ekkora osszegnel 20-30% arkulombozet mar egy cipo araval egyenlo. Persze annyit kolt az ember ruhara amennyit akar, de van egy olyan szint amifelett mar nem terul meg. Napi 15 es hetvegi 150 km motorozas mennyiseghez nem nehez kisebb kompromisszumokat kotni.
    Nem a 20 ezres vs 120 ezres kozotti elteresrol beszelek, de egy 85 ezeres sisak is boven tud elegendo lenni.

    Akkor a robogo letudva.

    Viszont ovassgass, mert nem mindegy, hogy V, sor2 sor3, sor4.
    Mar a ketto peldanak hozott vas is mas cucc. A Honda konnyedebb a szuszka orr nehez.
    Egy fo vagy ket fo?
    Ehhez a 150km hetvegi gurulashoz es bejarashoz szerintem testhezallobb egy naked.
    Illetve sosem ultel motoron.. Ha csak te hasznalod egy 500 as vas is elegendo elso ket evben. De egy 250es is siman motorozhato es kivallo tanulasra.
    Sokan mondjak, hogy a nagy ccm el is lehet lassan menni, meg a csuklo szabalyozza a tempot.
    Ez igaz is. Csakhogy egy forgalmi helyzet le reagalsanak a kovetkezmenye nem mimdegy , hogy mi lesz. A fokozatossag elve ervenyes, mondhat barki barmit.
    Szerintem folytott 600 koruli motorokkal vizsgaztok. Ezen sem fogod tudni merre vagy arcal.
    A kimotorozas nem a nyelezeskor fellepo ero megszokasat jelenti.
    Szerintem felesleges akkora sullyal kezdeni a palyafutasod. A jogsi szerzes alatt kb semmit nem fogsz tanulni. A rutint magad szeded ossze, vagy teknikai kepzes.
    De van meg idod donteni, jol gondold at, es igazan motoros szakertoktol informalodj. :).

Új hozzászólás Aktív témák