Hirdetés
-
XY6020L Sinilink DC-DC átalakító
lo XY6020L Sinilink DC-DC átalakítóAz ok amiért írok egyszerű, elakadtam, és nem találok információt egy kérdésre, de ezt...
-
Akció-RPG lesz az Avatar: The Last Airbender franchise legújabb játéka
gp Az eredeti történet előtt több ezer évvel jászódó alkotás a Saber Interactive berkeiben készül.
-
Kétféle verzióban jön az Addlink PCI Express 5.0-s SSD-je
ph A belépőszintű megoldás 1-től 4 TB-ig fedi le az igényeket, és PS5-kompatibilis hűtőbordával vagy anélkül egyaránt listázzák.
Aktív témák
-
#25954560
törölt tag
válasz feca81 #10364 üzenetére
Tuzi, feca:
koszi, meg lehet h elek vmelyik meghivassal, bar szegedre ritkabban jarok
megtataltuk a hiba okat, persze megcsinalni vasarnap nem tudtuk.
vartam nagyon h a sok allasban lesznek gumi alkatreszek, amik megfaradnak. mikor ereztem a benzinszagot meg rangatott a pici, mondtam is 'aha, benzincso v szigeteles!' mondta is magaban a benzincso: 'fraszt, ez a tu hazanak a gumigyuruje!'
szoval semmi nyom, csak jaro motornal folyik a kettes karbi orranszajan a nafta. tank le, legszurohaz le, kukucs. kettes karbiba bele dol a benya, mig a tobbi rendben. ebbol jott h talan karbitisztitas.
na kitisztitottuk. eleg koszos volt mindegyik, de ez kulonosen (konnyu neki, itt jon be benya, innen megy tovabb a masik haromhoz is, szoval a kosz itt gyulik ossze eloszor). osszerak (csovek vissza, vezetekek vissza), inditas, ugyanaz. AAAA! mindezt haromorai munkaval. remek.
hosszas jatszadozassal ugy gondoltuk h megint megtalaltuk a hiba okat. ugyanis hiaba zarta a tut az uszo, akkor is folyt. szoval a tu hazanak a gumigyuruje. irany norauto. meg csak hasonlo sincs. akkor brico (jah, osszeakartuk rakni h kibirja szervizig) brico-ban a kerti osztalyon volt ilyen gyuru, hoztunk kettot, az egyiket rogton bele benyaba. tiz perc utan meg nem pezsgett, nem kemenyedett, nem toredezett, ugyhogy mehet a proba. rahuztuk a hazra, csak a vastagsaga tul nagy volt (es az eredeti egy kicsit lapitott profil, ez meg siman o-gyuru), ugyhogy nem ment be a helyere. faragni, akarmi semmi ertelme, akkor tuti megint bukjuk a tomitest. utana meg beleneztunk az fzr karbijaba is, hatha mar nem azert, de az fzr hihetetlenul konnyebben szerelheto, mint az yzf. ennyi a kulonbseg a versenymotor es a turasport motor kozott.
abban nagyobb gyuru volt (fel millimeterrel) es tokeletesen mas karbi
szoval fzr ossze es hazajottunk azzal. 8 oranyi szereles, kolbaszolas es otleteles utan ma remelhetoleg tudunk szerezni vagy negy ilyen gumigyurut vagy felujitokeszletet es akkor aztan mehet a buli.
es viszem szinkronra vhova.
hat ez. viszont hihatetlen nagy segitseg a haynes manual, aki tud a sajat motorjahoz ilyet, okvetlenul szerezzen! (karacsony, szuletesnap, mittomen) igaz, nekem csak az fzr-hez van, de nezek az yzf-hez is.nyah, bocs a szomenesert,
&rew
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen