- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Dell asztali gépek
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Asztrofotózás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- SSD kibeszélő
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
Lehet hogy erős, de kanyarban ekkora plusz súly mindenképp nagy hátrány. Egy moto2 gép 140 ló, és 150 kiló.
De végülis mindegy hány kiló lesz, hiszen saját kategóriában mind nehéz lesz. Csak kicsit sokkallottam így első hallásra hogy ~250 kilós versenymotorMotorerőről annyit hogy minél több az erő, annál nagyobb problémát jelent hogy lent maradjon az eleje, és hogy legyen tapadás.
Például asszem Laguna Seca-ról olvastam hogy egy MotoGP motorral egy körön csupán néhány másodperc erejéig tudnak 100% motorerőt átvinni az aszfaltra.
[ Szerkesztve ]