Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz longwild #44717 üzenetére

    Simán meg lehet a nagy szerviz. Főleg robogónál.
    Magából a használat jellegéből adódik. Ráülsz, nyélgáz és mégy. 10-15 perc robogás és megállsz. Majd ez ismétlődik. Nagy igénybe vétel ez. A fekvő henger kialakítás pedig még hozzá tesz. Mindegyikben el van döntve a henger, mert egyébként nem férne el :D
    60K környékén, bizony gyűrű, lánc, szimmeringek, de akár szelep rugó és szelep csere is benne van.
    El lehet menni vele valóban többet is. De mint mondtam aminek olyan az állapota, az sehol sem két forint.
    Mind ehhez hozzá tartozik a tulajdonos, hogyan használta, és karban tartás meg volt e.
    Mindkettő fontos, ha az egyik kiesik akkor ugyan ott vagyunk. Pl Minden olaj csere meg volt meg tököm tudja minden ami kell, csak éppen 5* forralta meg, hidegen nyélgázzal közlekedett, üzem meleg állapotba ritkán került a vas, mert csak háztól házig tolta neki. De ugyan ez fordítva is igaz. Kímélte, nem hajtotta, csak éppen szar olajat tett bele, vagy tököm tudja bármi. :D
    A 60 ezret azért is írtam, mert bizony 20-30k Között szinte mindegyik robogó blokknál elkezdődik a kipufogó végének a kormosodása. És ez java részt olaj égetésére vezethető vissza. Lehet más is, de ez a valószínűbb.
    Ennyi év és kilométer alatt bizony sok minden történik, és elég egy hibás injektorfejjel szaladgálni, a benzines olaj megteszi a maga koptatós hatását.
    Nekem 22K nál tart a motor, és szépen kezd jele lenni a fekete színnek. De majd az első hosszabb úton kiderül mi az ábra, mert tavaly szezon vége óta csak helyben járt, és eddig a kipufogó végén fekete színnek nyoma sem volt.

    kcsa: Ha 6,5 lesz a fogyasztásod, akkor baj van. 4-4,5 Liter között kell lennie. A karbisok ettek 5 litert városi rángatással. A cimbim vasa, 4,5 litert evett hosszútávon, 90-100 as tempónál. Az utazó súlyuk kevesebb volt mint nektek, ez igaz :D
    Nekik összesen: kb 130Kg

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák