Hirdetés
-
Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
it Szaúd-Arábia is csatlakozott a Nemzetközi Fizetések Bankja és Kína által vezetett jegybanki digitális pénzes projekthez, ami nagy változásokat hozhat.
-
Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
ma Sokáig hallgatott az Apple a frissítésekről, most viszont megtudtuk, mennyit garantál.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
üszök
őstag
válasz korcsillio #58609 üzenetére
Az alváz száma ZD4RLB-vel kezdődik?
Mintha ott lenne a karbi alatt a levegő kompresszor lefalazva."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
válasz korcsillio #58632 üzenetére
Én 2003-nak mondanám a karika a lapján,meg a téglalapban is ott van talán a legtöbb pötty.
Csak jól láttam akkor,hogy Morini blokk? Ez két kérdést vet fel. Milyen gyújtás van rajta,és az olajzás hogyan van megoldva?
[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
-
üszök
őstag
válasz korcsillio #58636 üzenetére
Piaggio. Ezt egyszerűbb átalakítani. Ha nagyon mélyek a karcok, át fog látszani az egyenetlenség a fólia alól.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
válasz korcsillio #58664 üzenetére
Ha 165 cenitél magasabb vagy nem lesz kényelmes.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
válasz mumtaz #59107 üzenetére
50-es az is valószínű. Mentem ilyennel 125 4t-vel,pár ezer kilométer volt benne de elég haloványul ment,az is injektoros és azok is elpusztulnak hamar. Láttam ilyenben Minarelli blokkot beépítve,sőt mentem is vele,szét van reszelve jól megy,viszont 6 lityi a kaja.(Ha érdekel írok részleteket hogy van átalakítva) Nehéz az a motor alapból,szerintem nehezebb mint a Runner.
Azt meg nem értem miért kell állandóan a Jog Dió párost erőltetni.10-es keréken életveszély menni. Arról nem is beszélve,hogy egy szép fiatal Jog annyi mint egy bármilyen más robogó.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
válasz korcsillio #59352 üzenetére
Ha rendszámot akarsz rá,durván még +100k-t számolj rá.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
válasz korcsillio #59360 üzenetére
A tételek nagyjából ugyanazok. Vizsga 28k rendszám forgalmi törzskönyv 6k/db eredet vizsga 15,5k. Kis vagyonszerzési illeték,+ha nem te csinálod akkor az ember is kér pénzt.
Amúgy olyan 300k környékén szoktak lenni rendszámos et4-ek,én biztos nem számítanám be 200-ért.És nem fogják elvenni a jogosítványod ha van A kategóriád és kismotorként használod. Csak egyel kevesebb lesz a fizetendő birság tétel.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
Nem tudja valaki,hogy Malaguti F15-re milyen méretű szíj kell pontosan? 3 féle méretet látok. 738x16.5, 751x16.5, 747x16.5. Nem tudom melyik kell.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
Lehetne igaza is,de nem árulom el,hogy miként.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
-
üszök
őstag
Gyári még a fékfolyadék.
Olaj eleinte 30k kilométerenként,mostanában 12-15k körül ahogy sikerül.
mumtaz
(fanatikus tag)2x volt vezérlés cserélve,abból 1x vízpumpa is. Akkor a motor is szét volt bontva egy sajnálatos hiba miatt,de ment vissza bele a víz ami volt benne. Talán egy fél lityi lett hozzá öntve.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
-
üszök
őstag
Az elsőnél azt jelenti az "érvényes Magyar okmányokkal",hogy tuti nincs külföldi papírja az életben nem lesz Magyar rendszáma,így meg ha megfognak vele megszívod. Én biztos nem adnék 200k-t érte.
A másodiknál oda van írva,hogy van kinti papír,az lehet rendszámos egyszer,k.b. 100k a papírozása. Viszont szerintem nem gyári a festése mert hátul nincsenek matricák.
Nem rossz moci a FLy kényelmes,olyasmi vezetni mint az ET Vespát. Viszont a levegős 125-ös blokktól nem kell sokat várni nem egy erőgép. Vagy 110 talán ki jön belőle,ha nem vagy túl nehéz de utazó 80-90. Ha nem űzöd 3 liter környékén elmegy,ha hajtod sem kell szerintem négynél sokkal több neki. "Fillérekért" van hozzá minden alkatrész."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
Nem volt ilyenem,egy 20-30 kilométer körüli karikát mentem eggyel k.b. 2 éve. a Jog után megváltás lesz ez a motor. El lehet férni rajta,van normális rugózása, kényelmes.Írtam már többször a Jog 155 centihez meg 50 kilóhoz való,és nem a magyar utakra de nem hisz nekem senki. Ha megfognak jogsi és rendszám nélkül,és mindent jól össze számolnak 200k simán lehet a bünti. Van amúgy Fly 50-es is,de a 4t-t nem ajánlanám csak 2t.t. Nem túl bonyolult a blokk otthon mindent meg lehet csinálni rajta.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
Az 50-es Runnernek sajnos zsíros az első teleszkópja,de ha karban van tartva elviselhető. Viszont ha nem foglalkoztak vele akkor beáll mint a szög. Lehet bele tenni a nagyobbak olajos villáját,de ritka,mert sokan vadásszák. Viszont kényelmes az ülés pozíció.
ludsimon
(PH! nagyúr)Láttam már Kínai csapot ami újkorában átengedett nem is egyet. Húzd le a karbiról a csövet,ha jön a benzin akkor átenged.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
A legutóbbi 50-es robogóm 6 lityit evett,mondjuk az nem volt széria ment is de a 250-es a feléből kivan. Oda is adtam az első embernek a ki pénzt kínált érte.
Nekem Malaguti Phanrom Max 250 van.(Bocs lusta voltam telefonról képet feltölteni ) Fillérekért vettem minimális hibával tavaly februárban.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
Kösz.
Nagyon alaposan körbe jártam a témát vásárlás előtt,megláttam a neten, 1 óra múlva ott voltam a tulajnál.
20 perc múlva már próbálgattam a jeges úton. 1óra múlva már az utánfutón volt.
Utána sajnos fél évet állt,mert nem volt csak A1-em,március 16-tól juli 27-re lett jogsim.
Zin
(senior tag)Milyen törvény jön be?
Forgalomba helyezni 100k körül van,korlátlan jogsi 90k körül. Ha megfognak vele rendszám és jogsi nélkül és mindent rendesen kiszámláznak 200k körüli büntetést lehet fizetni.(személyesen ismerek olyat aki már fizetett ennyit)"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
Most jut eszembe van egy ilyenem,ide teszem elrettentés képpen hátha valakit megérint. Pillanatnyi figyelem kihagyás volt,pirosra váltó lámpa és túl kicsi követési távolság. Az autóban alig esett kár, mégis 300k körül volt a javítás márkaszervíben. Az úriembernek nem volt kötelezője ő fizette. Plusz én megvettem a motort k.b. a feléért mint amennyiért vagy egy hónappal előtte vette.
[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
válasz enginev3.0 #61305 üzenetére
Szerintem nem. Az álló hengeres blokkra való így ránézésre.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
válasz Micsurin #61348 üzenetére
Van bizony. Jelenleg ez a reális ára szerintem. 250-es Yamaha blokkost tudtam volna venni pár hónapja 180k-ért rendszámmal műszakival. Igaz az sürgősen eladó volt.250-300k között vannak már rendszámos 250-es Piaggio blokkos Madisonok.Nem túl értékes típus,főleg,hogy akik nem ismerik a márkát noname márkának vélik.(Az én Phantom Max-omat is nézték már Kínainak)
Teszkóban amúgy 1,6k körül van A kategóriás elsősegély csomag,a sisaktartóban meg elfér,vagy ha van kis kesztyűtartó elöl abba is bele lehet hajtogatni és nincs gond.
[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs