- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Nikon DSLR topik
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- 3D nyomtatás
- Plazma TV topic
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
Hirdetés
-
Computex 2024: Új multiportos gyorstöltők is vannak a Ugreen kínálatában
ma A Nexode S széria tagjai között akár 100 wattosat is találni, USB-C és USB-A portokkal, tenyérnyi méretben.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Den
veterán
ne keverjük a 4 ütemü autót a 2 ütemü robogóval.
a 4 ütemünél a dugattyú föltti és alatti tér elszeparált és a hengerfalat és a főtengely-, hajtókarcsapágyakat pumpás és olajszórásos módszerrel kenik, a hengerfalról a fölösleges olajat a lehúzógyűrű eltávolítja így olaj az égéstérbe nem jut. Kivéve ha kopott a henget, ekkor jön a kékes füst.
A kétütemüné a dugattyú alatti és fölötti tér között a felömlőkön keresztül átjárás van, ezért a 4 ütemüeknél alkalmazott kenés oda nem jó. Helyette a beszívott benzin levegő keverékhez keverik az olajat, és innen csapódik ki az olaj a fémfelületekre. Viszont épp ezért az égéstérbe is jut olaj ahol elég, ezért a 2 ütemünek akkor is kékes a füstje ha tökéletes állapotban van. Hidegen kékesebb mert a szivató miatt dúsabb keveréket kap.
ebből következik, hogy ha a 2 ütemü egyáltalán nem füstöl akkor rendes kenése sincs és előbb utóbb tönkremegy.www.simson4t.hu
-
Den
veterán
Még egy pár bontó címe.
Japán bontott alkatrészek
1155 Alkotmány u. 37. 3066450, 30/6303662
Burmi használtalkatrészek
Csömör, Ady E. 18.
30/9510-644
Habi&Habi Kft.
1211 Bp. Védgát utca 43.
425-74-26
Motorbontó, Jánoshalma
Kápolna utca 75
30/9643-532
77/402-539
Horváth Motor, Polgárdi bontó
Polgárdi, 7-es foút mellett
20/9450-610
Twin Motor
Kakasd, Ifjúság 538
74-431067
20-9629446
Majosházi bontó
bontó : 24/486-129
spoiler : 24/486-122
Yakomoto Bt
Pécs, Komlói út 229
72/238-994, 20/9806-377
Tarjáni Bontó
34/572-032
Lakihegyi Bontó
2310 Lakihegy, Rádió utca 51
24/475-383
NV Motor
Kistarcsa, Rózsa utca 1.
28/471-350
Csetény motorbontó
70/2055754
thx Robi73www.simson4t.hu
-
salieri.
őstag
ezek kozul melyik a legjobb vetel ? bocs hogy nem linkelek..
http://hasznaltrobogo.com/hasznalt-hirdetes/show/17353
http://hasznaltrobogo.com/hasznalt-hirdetes/show/17307
http://hasznaltrobogo.com/hasznalt-hirdetes/show/17306
http://hasznaltrobogo.com/hasznalt-hirdetes/show/14925
[Szerkesztve] -
etnies
senior tag
Folytással azt érik el, hogy ne tud túllépni a Kresz-ben megengedett 40 km/h-s sebességet. Folytásal ezek a gépek kb 45 km/h-t mennek. Folytás három helyen szokott lenni, ezek durva beavatkozás nélkül kivehetőek. Egyedül a kipuffogón található kis vaknyúlványt kell levágni és beheggeszteni. Folytások eltávolítását bízd szervízre! De nem egy nagy durranás, ne ijedj meg.
Én a 4T nem ajánlom, mert egyelőre forgalomban nem alkalmas közlekedésre, alig viszi a hatvanat. És mire oda ''felgyorsul''... Ha nem használod forgalomban, akkor viszont vehetsz, mert csendesebb, 2l körül fogyaszt..."önmagam hite vagyok magamban"
-
golyani
addikt
lövésem nincs én is nagyokat néztem.
fogyim így alakult utóbbi 1,25 évben:
elhoztuk: 3,4
300km-fojtáskivételig: 3-3,2
fojtás nélkül(benne maradt a varioba 1 fojtás):3,2-3,4
kivették a varioból is+kevsebb levegőt adtam neki: 2,5-2,8
nekem félgázon megy olyan 55-60-at. padló meg 80.
nem tom hogy van, de nekem teccik.
-
stargazer
senior tag
az biztos h most már kurvajól rendbe van téve!
meglátjuk. az a baj h igazábol mostmár meglennék nélküle h van a kocsi. mondjuk eddig még nem is jelentkezett senki, igaz nem is hirdettem akkora gőzzel, de gondolom sokallják is az árat. mindegy engem annyira nem érdekel. csak azért nem fogom odaadni feleannyiért h ne legyen. akkor inkább eszek zsíroskenyeret!
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
Topiccsendőr
addikt
Szerintem meg muszáj döntögetni, különben a fizika törvényeit cáfolnád meg
, inkább az első féket kellene hanyagolni poros, kavicsos úton, illetve ott egyértelműen lassabban kell menni. Ha öreg, rosszul kopott gumik vannak fent az sem tesz jót a tapadásnak.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ToRR3nt3
senior tag
Érezni kell a féket. tavaly nyáron úgy taknyoltam az aszfalton, h elém szalad egy kölök én meg izomból behúztam mindkét féket. Egy elöl-hátul dobfékes jog-gal jártam előtte, nem voltam még hozzászokva a két tárcsafék hatásfokához.
...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
stargazer
senior tag
az az igazság hogy mindkét féket kell használni minden esetben, az elsőt mindig intenzívebben mint a hátsót, ez biztosítja a leghatékonyabb fékezést. kivételek vannak: ha pl kicsit is sanszos a megcsúszás, akkor a hátsó féket nem kell erőltetni mert könnyen kicsúszik a segged alól a motor. evidens hogy ilyenkor az elsővel is sokkal óvatosabban kell bánni, mert ha blokkol a fék, akkor gyakorlatilag biztosra veheted hogy tanya lesz belőle. láttam nemrég egy videót: két tök ugyanolyan tipusú moci, az egyik abs-es a másik nem. amelyiken nem volt abs, azon viszont volt egy-egy pótkerék a két oldalán de egy elég masszív módon oda volt bazseválva, es eléggé szélesen kinyúltak. lehetett számítani rá, hogy a vizes pályás teszten mi fog történni. na ha nem lett volna az a pótkerék akkor hatalmasat burult volna. sz'al sztem abs minden körülmények között jó ha van, engem nem érdkelnek a kemény jancsik akiknek szerint felesleges. bárki bármikor kerülhet olyan helyzetbe, hogy vészfékeznie kell. nekem a runneren elől hátul tárcsa van, de nem késztet arra hogy beleharapjak a betonba, igaz már rég bringáztam előtte, és más motorom se volt. lehet ha valamihez hasonlítanom kéne, mondjuk dobfékhez, akkor egekbe magasztalnám.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
ngabor2
nagyúr
igen, természetesen csak a betétre gondoltam, hisz csak az kophat benne (meg esetleg a bowden). a robogóhoz max. ''felhasználói'' szinten értek, úgy is csak kicsit. tehát amit én összehasonlítási alap híján nem látok meg, azt egy profi szerelő, akinek átment a keze között pár ilyen gép, egyből kiszúrja. meg én olyan vagyok, hogy jobb, ha komolyabb dolgokat szakértő is átnéz.
gyertya vételkor lett cserélve, a blokk nem sokkal előtte. de pl. teleszkópok, karburátor, egyéb cuccok... jó volna tudni, hogy tökéletes állapotban, vagy ''ezt miért nem cseréltetted már régen le?'' állapotban vannak-e, illetve melyik végponthoz van közelebb. -
ngabor2
nagyúr
a mitas eddig jó, már csak menet közben kellene kipróbálni... a franc essen az állandó elfoglaltságba, nincs időm száguldozni
a hátsó, vee rubber megint leengedett, de valszeg vagy a szelep, vagy a felni a hibás. vagy rosszul lett feltéve, és (még?) nem tökéletes az illeszkedés. bár akkor nem 2 nap alatt engedne le. mindegy, vasárnap megyek szervizeshez, és meglátjuk. szerinte selejt a vee rubber. -
ngabor2
nagyúr
az a baj, hogy ezen nincs áramerősség-állítási lehetőség. a ''tized áramerősséggel 14 órán át'' szabályt én is ismerem, alkalmaznám is... ha tudnám. mindenesetre kb. 3 órán át töltöttem a jószágot, nem melegedett, csak pezsgett (nagy áramerősség/sűrűség miatt ment a vízbontás az elektródokon...). reggel betettem, a gép pöccre indult.
elől új gumi van, írtam valahol korábban. az nem ereszt. a hátsó viszont nem tartja a nyomást. ma vittem szervízbe, tetőtől talpig át lesz nézve, rendbe lesz téve. ezzel kellett volna kezdeni. pontosabban azzal, hogy normális gépet veszek... egy kicsivel (kb. 5k) többért, amin minden (!) rendben van. ezt a lehetőséget most tudtam meg.
-
ToRR3nt3
senior tag
A nagyobb teljesítmény miatt kell a nagyobb karbi (illetve fúvóka), eredetileg 17,5-ös van benne. Milyen nagyságút rendeljek bele?
Ez amolyan nagyjavítás lenne mert döglődik a gép, változó a teljesítménye. Dugógyűrűt meg érdemes cserélni ha már szétkapja a szaki nem?...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
golyani
addikt
120-as papírral, kézzel finoman, hogyha van rajta vmi retek azt szedje le.
fémes betétek szal elrontani nagyon nem lehet. csak én először felcseréltem a két betétet és nem volt az igazi, mikor visszaraktam.. de mikor vissza cseréltem eredeti felállásba jó lett. talán picit jobb, mint volta tárcsám eddig picit olyan ''sávos'' minta bakelit. na ezek 2 izmos fékezés után eltűntek
.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Tőzsde és gazdaság
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen notebookot vegyek?
- 700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Elden Ring - Shadow of the Erdtree teszt
- iPhone topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- LEGO klub
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep