- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kiszivárgott információk az új AMD chipek érkezéséről
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Hobby elektronika
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Nikon DSLR topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- 3D nyomtatás
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Stray - Az év végén Switch-re is elérhető lesz a macskás kaland
gp Pontos megjelenési dátumot egyelőre nem kaptunk, valamikor az ünnepi időszakban érkezik az új kiadás.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
Elképzelhető, de a körítést láttad?
Polini Corsa 70cc, Stage6 Pro, 21' Carb.. etc.
mod.
Pontos költségeket nem tudok mondani. Olyannál érdeklődj, aki használja is, s mondjuk csináltatott már valamit rajta. De, alapvetően az injektor fej, ac pumpa szokott beszarni ezeken, esetleg gyújtás, de az Piaggio betegség.
Italmondo-nál beírtam, h "injektor", háttö' döntsd el te, h drága, vagy olcsó az alkatrész.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #25301 üzenetére
jaaaaaaaaa... és a ditech? emlegettetek philips elektronikás injektort, meg ilyenek...
mennyire lehet kamu a km? cég árulja, ahhoz képest olcsó.
-
runner 125
nagyúr
Az kamu.
Legalábbis kb olyan szintű urban legend, mint annó akik vaterán Sony xenon-t árultak.Nem tudom egy gyári mennyit forog, de szerintem hasonlóan a karbishoz 8500 körül lehet a max fordulata.
Meg kell nézni, de 1300km alatt szőrös, egyforma gyári gumiknak kell rajta. Tudod te is, h 1000km alatt h nézhet ki egy robogó, gyakorlatilag teljesen újnak kell lennie.
mod.
Sry, fentebbi hsz.-ban az első link ez akart lenni.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
golyani
addikt
válasz runner 125 #25290 üzenetére
úgy szól az egyik manual h Paioli az amin van felirat. amin nincs azt Kaifa gyártotta és egy K van a lábon belül a tengelyfurat felett. ezenkívül beltartalomra nem teljesen 100%-ra de funkcióra totál megegyeznek.
-
runner 125
nagyúr
Az aláírást gondolom már te sem olvastad el.
Polini Corsa 70cc, Stage6 Pro, 21' Carb.. etc.
Eleve nem is injektoros SR-ről van szó, plusz egy Corsa-t 21-es karbival egyetlen egy gyárihoz nem érdemes hasonlítani.
golyani
Nyilván te jobban ismered az Aerox-ot, de ezek szerint a tiédben sem az van, ami a gyári fotón, szal' kb. szerintem olymindegy, h most ez vagy az a típus, mert alapvetően ugyanaz a két villa.
Szóval nem Runner eset, ahol egy szar fordított zsíros vs a normál, jó olajossal szemben, hanem ugyanúgy néznek ki, csak más a márkajelzés."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
rjg
őstag
válasz runner 125 #25306 üzenetére
Az valóban kimaradt Bár én a tuningtól pont azt várnám el, hogy ugyanazt a sebességet kisebb fordulatszámon érje el, mint a gyári.
MacBook Pro 16" M1 - Galaxy S24 Ultra
-
runner 125
nagyúr
-
Mentem egy jókora karikát, bár ne tettem volna mert akkor nem jövök ma rá, hogy problem vagyon....
Megyek tegyük fel 60-al vízszintes úton, elengedem a gázt, a motorfék lassan megfogja a robogót, ez nálam annyit jelent, hogy olyan 20-30-ig lelassul, a fordulat 5ezerig leesik és hirtelen "ledobja szíjat", beáll az alapjárat és szabadon gurulok. A gond a váltás előtt van mielőtt a szabadon gurulok, ha ekkor húzok egy gázt (5ezres fordulat) akkor nem a jól megszokott vaddisznó effektus lép életbe hanem lomhán felpörög 7k-ig és akkor húz, de ezt sem mindig csinálja és nem tudom, hogy csak ebben a szűk részben van e baj. Hol gányolt a szerelő, hogy alig pár száz km után valami elromlott? Olyat is éreztem mint régen, húztam, nem pörgött és mintha remegett volna a szív vagy nem is tudom, az egész motor egy picit beleremegett még fel nem pörgött rendesen. Amúgy megy meg minden a végsebesség is maradt és ha elindulok vele megy rendesen.
Alapból el akartam vinni kerék és fékcserére a gépet, de mostmár van újabb okom, igaz teljesen más boltot néztem ki pesten. HA valaki tud pesten megbízható boltot linkelje már be. 13 ker és környéke.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Kolondrum #25310 üzenetére
Nem dobja le a szíjat, csak old a kuplung.
Fordítva meg, ha ilyenkor gurulás közben
ráhúzod a gázt, először zár a kuplung, de
NEM ugyanúgy csúszik, mint induláskor:
vissza kell állnia a hajtásláncnak az adott
tempóhoz, amiatt érezhetsz anomáliákat.
Nem beszélve arról, ha közben egy lejtőn
jól fel is gyorsultál... Szerintem nincs is ott
semmi hiba + feleslegesen kínzod a CVT-t. -
válasz DigitXT #25311 üzenetére
Legyen igazad, akkor eddig miért nem tapasztaltam? Ezt a jelenséget csípem mert fog lejtőn is és a végén szabadon gurulok. Egyedül indulásnál géz mert 7k-nál kezd húzni addig csak pörög. Tegyük fel igazad van, akkor lépjünk a bolt témára. Te hova szoktad vinni? Annyi de annyi bolt kiesett már hogy listám van. Nem válaszolnak, bezárták, nem ajánlott és egy ami leszerepelt.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Kolondrum #25313 üzenetére
Nem arról volt szó, hogy tuningolták?
Akkor lehet, hogy cserélték a kuplung
rugóit is, így később nyit és hamarabb
old, tehát hatványozottabban jön elő a
jelenség... Valszeg eddig kisebb tempó
kellett az oldáshoz, így adott helyen el
sem jutottál addig, max. direkt fékezve.Boltot sajna nem tudok. Van egy bevált
szerelőm: hozzá viszem, ha van valami.
(Műszakira leszek kíváncsi, hogy milyen
macera lesz, ára, hova fogom vinni stb.)Mobilról vagyok: nézem a meccset is.
[ Szerkesztve ]
-
válasz DigitXT #25314 üzenetére
A tuning erős szó, mert csak rugók cseréltek. Ezeket másikra. Igaz ami igaz a beavatkozás óta vaddisznó lett amivel ma már megbékéltem, pontosan tudom mennyi gáz kell a mozgásokhoz, még a hangja sem zavar.
Holnap azért megjáratom.És a bevált szerelőd? MEgbízható? alkatrészeket is be tud szerezni? A yamaha szerviz sem reagált a megkeresésre ott tartok! Egy OC team sem de sorolhatnám. Én nagyon alázatosan írtam mindnek, de a k****a életbe ebbe a **** mentalitásba ami itt megy ebben a **** országban. Még tudnám ragozni.........
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Ezen besírtam.
Yamaha Jog - Ducati Corse "kiadásban".
Gondolom piros festék ingyé volt.Ez már üti a francia Ferrari-t is.
Emberi böszmeségek ne továbbja, atyaég."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Criton
veterán
válasz runner 125 #25320 üzenetére
Ilyen nem is létezik, hogy Yamaha Jog Evolution Limited de ahogy most látom, oda van írva, hogy "egyedi"...
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #25320 üzenetére
De milyen patent állapotba van már.
-
Criton
veterán
A Yamaha oldalán végre találtam egy olyan aloldalt, hogy 1997-2011ig milyen Aeroxokat adtak ki, milyen matricákkal stb..
Próbának megnéztem ezt a "nepper" hirdetést..(tudom már volt) Az évjárat 2007/9 az eladó szerint, ezt a típust meg is találtam a Yamaha oldalán, de a vicc, hogy ezt a típust/matricázott Aeroxot 2008 után kezdték gyártani... akkor hogyan is lehet 2007/9 gyártású...
Huuu de jó, hogy megtaláltam ezt az oldalt...
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz Criton #25254 üzenetére
És jobban megnézve ez a hirdetés sem stimmel 2008as évjárat az fix, de az alsó idom pld nagyon nem eredeti...
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Criton #25324 üzenetére
Szvsz ne foglalkozz vele, lehet hogy eldőlt és eltört az idom ezért cserélte csak ilyet talált rá. Viszont ez egy jó alku alap lehet. Ettől nem szar a motor.
Ha teljesen patent állapotút akarsz akkor újat kell venni...vagy kivárod és lehet még jövőre is motor nélkül vagy.
-
runner 125
nagyúr
válasz Criton #25324 üzenetére
Ugye ezt most direkt csinálod?
Kb. 3x írtam le - köztük privátban is - , h az alsó idom fújva volt és hiányzik róla a matrica. Ez semmit nem jelent, 2000ft-ért bármelyik dekoros megcsinálja.Fentebbire:
Pár hónap nem lényeg, pláne úgy, h olaszoknál jóval előbb megjelenik minden robogó. Hivatalosan pl. a Nexus is 2004-ben jelent meg, olaszoktól mégis érkeznek néha 2003. 05. / 06. havi modellek. Erre nem kell adni. Ott van annak is minden papírja.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz Criton #25324 üzenetére
SzlobiG-nek igaza lehet, azonban a tökölés mellett a kapkodás a legrosszabb dolog Ne juss el oda, hogy mindegy mi, csak már legyen valami mert utolér a Motowell-hez hasonló különleges átok... Menj el nézd meg, de ha nem érzed úgy hogy na ez tényleg kifogástalan és ez kell neked ne hozd el. Mégiscsak 300k-ról beszélünk, ennnyiért szalonállapotú, minőségi 50est kell hogy kapj, sőt mint ahogy azt már sokat írták akár egy szebb 125-150cc gépet is kapnál
-
Criton
veterán
-
DigitXT
félisten
válasz Kolondrum #25315 üzenetére
Pont erről szól a tuning. Finomhangolás. Bár nem tudom,
hogy a kontrasztrugót minek cserélték, inkább előbb a variónál
kellett volna körülnézni. Azt írtad, pörgősebb lett, ebből én arra
gondoltam, hogy könnyebb görgőket kapott: ha "csak" erősebb
rugókat a kuplungba, akkor később nyit, hamarabb old. Jobban
kilő tehát, csak fel kell a megfelelő fordulatra pörgetni. Csalóka
a dolog, mert ha belenyúlnak a varióba (és hát a kontrasztrugó
a szíjra erősen hatással van, tehát tekinthető annak), akkor az
adott motorfordulathoz más kuplungfordulat fog tartozni. Szóval
félre is lehet hangolni az egészet: rossz esetben rosszabb lesz
a gyorsulás, mint gyári állapotban volt... Könnyű mellényúlni.(Igazából legkorrektebb az lenne, hogy teljesítménypadon mért
maximális nyomatékhoz/-motorteljesítményhez lenne hangolva,
majd a tuning után a hatás is ellenőrizve lenne. De az drága.)---
Nekem bevált, abszolút megbízható és korrekt szerintem...
Természetesen tud alkatrészeket is szerezni: amit kellett azt
kicserélte... Féktárcsát nem tudott hirtelen felhajtani, így még
mindig a régivel járok, de nincs vele baj. (Majd rendelek egy
utángyártottat, aztán felrakatom vele - csak jönne már fizu.)Amúgy milyen formában kerested a Yamaha szervizt? Ha csak
e-mailben, meglehet, hogy azért nem reagáltak. Csörrenj rájuk!
(A másik meg, hogy a márkaszervizek általában drágák, és hát
az új motorok kötelező szervizeivel tudnak jól lehúzni. Egy régi,
használt 50-esre talán nem tudnak elég "zsíros" ajánlatot adni.)Ui: a Multivar-ról olvastam vmi külföldi oldalon, hogy fasza erős,
gyors lett a cucc, csak nagyon pörög/hangos a gyári állapothoz
képest: ez nem jön be a csávónak, így ő a gyári Leóra szavaz...
Meg is találtam. (Csak azt nem értem, hogy akkor minek vette?
Előtte nem tudta, milyen hatással lesz ez a motor karakterére?)Szerk: nemrég olvastam egy érdekes cikket ezekről. Persze,
sokan nagyobb hengert raknak fel, meg fúvókát cserélnek, stb.:
az A tuning, de ugyanúgy a tuning része az erős motorhoz való
hajtáslánc hozzáhangolás. Ha neadj'isten a gyári beállítás nem
az ideális - vagy nem az ember szája íze szerint való -, akkor a
hajtásláncba a legegyszerűbb belenyúlni. (Görgők/rugók, vario.)
Gondolom neked sem véletlen nyúltak bele. Valamit valamiért...[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz DigitXT #25330 üzenetére
Ezt én is olvastam amit linkeltél. A nagyon pörög/hangos alatt azt érti szerintem, hogy magas fordulaton üzemel a motor a multivarral előbb kipörög így jobban gyorsul. Viszont ezzel nő a fogyasztás is. Amúgy egyáltalán nem hangos még magas fordulaton se a leo ha gyári kipuff van rajta. Az biztos hogy 40k-t nem ér a multivar, de ismerem magam úgy is fogok venni egyszer.
-
zso79
őstag
válasz runner 125 #25320 üzenetére
Ide járok szervizbe Láttam előben ezt a mocit, nagyon egyben van.
-
runner 125
nagyúr
Jah, az új fényezés és a Turbo rágó gumis Ducati Corse matricák megteszik a hatásukat.
mod.
De, most komolyan, milyen példát hozzak, h elsírja magát rajta mindenki? Elhiszem h csillog, elhiszem, h szép. De, könyörgöm, ez egy japán robogó olasz motormárkával díszítve. Ez csak bennem hagy ekkora nyomot?
Ennél morbidabb már csak egy Harley Davidson fényezés lenne - emlékül az amerikai-japán 'barátságra'.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zso79
őstag
válasz runner 125 #25333 üzenetére
És azzal mi a baj? Attól még hogy nem eredeti lehet jó... ja már értem mi nem tetszik Nekem sem jön be autóban Cult stílus, de van aki meg oda van érte. De ha már itt tartunk, csak neked: [link]
Az ár relatív, hozzám közel kettő robogós van, ugyanolyan árakkal dolgoznak.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Bátor ember vagy. Én innen vettem a Majesty-met friss műszakival, és
1000 km múlva elszakadt a szíjam. Jól "rendbe rakták" a műszakira.Ja: azzal kezdte a gép, hogy első nap nem tudtam vele melóba menni,
mert az akksi is szar volt, és a szívató is, így odáig jutottam, hogy egy
első röffenés után leállít - utána már megforgatni sem tudta az önindító.
(Berúgókar nincs...) Csere akksit legalább adtak ingyen, érezték, hogy
ez azért így ciki. De ilyen nem érek rá, szereld be magadnak stílusban.Továbbá innen származik a híres* mondás: a Yamahákat úgy indítjuk...
(Hogy durván játszani kell a gázzal, és három imát elmondani mellé.)
Meséltem a szerelőmnek (akihez azóta járok, hogy a kollégám odavitte
a szíjszakadt gépem, amit betoltam a céghez: ő régről ismeri a srácot),
ő csak annyit mondott nevetve: Úgy indítjuk, ha nem működik a szívató.
Ő meg megcsinálta a szívatót, és azóta pöcc-röff a gépem. Egyszerű...De ez már csak ilyen sírvaröhögős. Amúgy láttam, hogyan szerelik/ütik
más gépét, amíg ott voltam. Szerintem minimum: nem lelkiismeretesek.
(Tudom, nagy palimadár voltam. Pont, ahogy a kereskedő szereti! Nulla
tapasztalat, maxi bizalom (mondjuk ki: naivitás), és első (2.) robogója...
Az első SYM VS 150-em is innen volt. 2009-es újnak hirdetett - 2006-os
volt. Ja, és 125-ösnek vettem, de 150-es volt: mendegélt is, csak kisebb
vagyon lett volna forgalomba helyeztetni, így hát becseréltem a Majára.)*: nem az, csak nekem: utólag már csak röhögök az egészen... Megvan
még a számuk, gondoltam rá, hogy oda kéne csörögni, hogy intézhetnék
(megint) a műszakit okosba: bennhagyhatnám a xenont... Merthogy nem
vitték azok a gépet sehova, az tuti. Olyan állapotban nem ment volna át... -
zso79
őstag
válasz DigitXT #25337 üzenetére
Érdekes, nekem jó a tapasztalatom velük. Mondjuk ketten vannak, nem tudom a másik srác milyen, de akinél én voltam teljesen korrekt volt, azt csinálta és akkor amit ígért. Haverom odament hozzá kérdezősködni, mindig segítőkész volt a srác, még pár apróbb cuccot ingyen is odaadott neki.
Nincs náluk érdekeltségem, nem reklám akart lenni, csak annyi a lényeg, hogy nekem nem volt gondom velük
-
DigitXT
félisten
Nézd, amikor odavittem olajcserére a gépet, nekem is lecserélték az olajat.
Meg amikor vettem rá új gumikat, akkor azt is rendesen felrakták! (Dumálni is
lehet velük, néha egész viccesek, nem ez a gond!) Hanem hogy eladnak vmit,
amiről tudják, hogy sz*r, és hát ezt-azt cserélni kellett volna, de úgy már nem
annyira éri meg nekik: ráhagyják. Ez a része inkorrekt a dolognak. Érted. Egy
szerviz (és kereskedés), tehát azt gondolhatod, hogy amit kiadnak a kezükből
az rendben van. És hát nincs. (Vagy csak én voltam nagyon peches, hihihi.)Én se reklámból írtam a jó tapasztalataimat kollégám régi ismerőséről, hiszen
nekem sincs ott érdekeltségem. Csak ott korrekt megoldásokat tapasztaltam,
emitt meg nem. (Kizárólag tényeket írtam - ami velem történt a szervizben.)Szóval ha neked mindig minden flottul ment, nem mondom, hogy az én lassan
2 éves tapasztalatom miatt mostantól ne menj oda - dehogy! Csak azért ha vki
innen akar motort venni, akkor nem árt, ha kétszer is meggondolja, tutira jó-e...Viszont: ajánlottak sportkiput (Leovince lett volna, csak épp nem Majára való):
állítólag leszedte a gyárit, és akkor jött rá, hogy nem megy fel. A munkadíj
meg azért befigyelt... Mondjuk nem bántam, hogy NEM lett jó, mert kinézetre
is nagyon ratyi volt, és hangra sem lett volna sehol a 4Roadhoz képest.
Ugyanez a plexivel: szerzett hozzá egy NEM rá valót. És ott mutogatja, hogy
nem megy rá, most mi lesz? Pedig stimmel a kód. Stimmel az üléssel. Csak
az ülés nem az, aminek a 180-as Maján kéne lennie. Hoppá. Szóval valahogy
nem győztek meg a professzionalizmusukról ebben a témában... (Ígértek ám
xenont is, csak aztán azt mondták, hogy nem megy bele. Valóban: nem jó a
H4 bele. De állítólag H7-et tudtak volna belerakni, csak akkor nincs refi. Oké,
de miért nem tudták időben közölni, hogy gondolkodhassak rajta? Megyek
a gépért, és a fele "tuning" nincs meg, amit amúgy elvileg megbeszéltünk.)Na ezután volt, hogy én raktam bele xenont, én vettem/tettem rá a 4Road-ot,
és én rendeltem és szereltem fel a plexit is. Meg lett oldva, aztán kész.
(Ebből csak a xenon a gányolás, a többi az full origi alkatrész felszerelése.)De amúgy megerősítem: ingyen kaptam 1 csavart a légszűrőházhoz, ami már
nagyon zörgött, még jó, hogy nem hagytam el. (De azért mondani akarták azt
is, hogy biztos a sisaktartóm zörög... Szóval nem árt "határozottnak" lenni.) -
válasz Tothgera30 #25341 üzenetére
az enyém is 2003as,mégis 2002 auguxtusába vették és az idomokon is 2002es dátum van.
-
válasz Tothgera30 #25343 üzenetére
majd ránézek ha nem felejtem el!
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #25341 üzenetére
Ez akkor sem így működik, ahogy gondolod.
Gondold végig, 2008-as szériát mikor fognak neki állni gyártani? Majd 2007. 12. 31-én lenyomnak 15.000db 2008-as Aerox-ot?!
Nem így van, már előtte akár 8-9 hónappal nekiállnak ezeket gyártani, s ahogy írtam már, pláne az olaszoknál sűrűn előfordul, h jó pár hónappal előbb gazdára találnak.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
-
runner 125
nagyúr
Ekkora fotókból a részleteket nem lehet leszűrni. Az első szerintem rendben lehet.
Egy dolgot nem értek, h 7500km alatt h tudta lerúgni róla a hátsó gumit, h ott hever mellette az új.
Ezek 10-12.000-et simán elmennek 50-es robogón, de pl. az én 180-asom új gumijában lassan 4000 lesz, és teljesen újszerű.Egy telefont megérhet. Ha, tényleg igazolva van minden szerviz, és valóban garanciális, akkor egy 270-280-ba nem rossz vétel, de a 300 szvsz sok.
A sárgáról volt már szó korábban is, de a 355 papír szerintem nagyon sok érte. Tényleg belegondolva, ennyiért patika maxit kapsz rendszámmal, ami minden tekintetben jobb egy 50-es SR-nél, még ha pár évvel öregebbek is.
320 körül lehet valahol a reális ára, de ahogy írja annyiért nem adja el. Azért egy próbát megérhet a távolságra hivatkozva, de az sem kevés pénz egy 50-esért."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Attila17
tag
Heló van egy olyan problémám hogy az aprilia leonardo nem reagál a gázra. Már fura volt hogy alig tudom húzni és nem is húz a gép, gondoltam vissza fordulok, de me gadta magát, pár centit tudom csak behúzni de csak alapjárat van. A bowden adta meg magát? Valakinek esetleg ötlet? Nem nagyon értek hozzá és a legközelebbi szervíz is 9km-re van.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- SörcsaPH!
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Politika
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kiszivárgott információk az új AMD chipek érkezéséről
- Milyen TV-t vegyek?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!