Hirdetés
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Megkergettem ma egy kicsit a gépsárkányt. Viszi (óra szerint) a 130-at, de nem igazán szereti. A valós sebessége kb. 100-110 lehet ilyenkor (most nem mértem GPS-szel, de a korábbi méréseimből ekkora mérő-csalást saccolok): azért érezni, hogy a kis kerekeket sem erre találták ki, meg azt is érezni, hogy a motor kezd ilyenkor "szétpörögni" (bár meglepő módon óra 110-ről még valamennyire értékelhetően gyorsul). Soha nem fogom persze így hajtani, nincs szívem hozzá - és balesetveszélyesnek is tartom a fellépő rezonanciák miatt, meg asszem a gyári gumi is csak 130-ig volt hitelesített, talán nem véletlenül.
Viszont sima országúti közlekedésben (ha úgy adódik) még kellemesen el lehet vele lenni (természetesen úgy, hogy szó nincs két személyes használatról): valós 80-90-nél még egyáltalán nem vészes a dolog, és akkor még a viszonylag "dinamikus" tartományában van (4T 180-as robogóhoz képest). De amire nekem kell (városban rohangálni), arra tökéletes.
Szóval most csak "leteszteltem", hogy minden rendben van-e: úgy tűnik igen, tehát a kedvenc szerelőm igen jó munkát végzett. Nem beszélve arról, hogy most totál hidegen is pöcc-röff a cucc (de szó szerint), egészen hihetetlen, hogy így össze tudta pakolni!
Fordítva persze az is hihetetlen, hogy mennyire ramaty állapotban volt a gép, amikor "friss műszakival" megvettem - szervizből -: soha nem indult olyan jól, mint most, sőt, egy kicsit mindig szórakozni kellett vele reggel hidegen, hiába működött amúgy (elvileg) az automata szívató, stb. Csak rendesen be kellett volna állítani. De ehelyett tudjátok mit mondott a szervizes csóka? "A Yamahákat úgy indítjuk, hogy előtte gázt pumpálunk, stb." Szóval képes volt kijelenteni, hogy az nem baj, hogy a gázzal kell játszani, meg indítás nélkül rápumpálni, és egyéb "imádságokat" bevetni az induláshoz: örüljek, ha beindul, ráadásul ez egyáltalán nem hiba, hanem Yamaha sajátosság... LOL.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz mocsanisi #13949 üzenetére
...Akkor alkalmazza a bicajos trükköt. Rárakja a saját zárát. Megvárja míg a gazdája a motorért megy, majd észreveszi a nem odavaló zárat. Persze a tulaj elszalad erővágóért, addig nyitva van a motort, esetlegesen benne a kulcs, így tolvaj emberünk kinyitja a zárat és megy dolgára a frissen szerzett prédával.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #13952 üzenetére
Persze a tulaj elszalad erővágóért
Te ilyenkor elszaladnál erővágóért? -
r-chee
őstag
Ez olvasható egy oldalon:
"A Variátorhangolás úgymond alapszabálya:
a nagyobb súlyú görgők a alacsonyabb fordulatszámon indulnak meg a görgőpályán a centrifugális erő hatására, míg a könnyebbek csak magasabb fordulatszámon teszik ugyanezt. Ez azt jelenti, hogy minél magasabb fordulaton adja le robogónk az optimális teljesítményét, annál könnyebb görgőket ajánlatos használni."Én azt kapartam össze itt fórumon, hogy "Könnyű görgő >> magas fordulat, ugrós motor; Nehéz görgő >> alacsony fordulat, lomha motor".
Az én szememben a két állítás nem épp egyezik, illetve ellentmondást érzek benne... Vagy csak túl fáradt lennék?
<<<<< >>>>>
Polini kuplungrugóknál hogy alakul szín szerint az erősség? Sehol nem találok róla infót. Feketén van a legtöbb "menet", gondolom ez a leggyengébb (robogók gyári rugójával megegyező erősség??), sárgán-zöldön-kéken egyforma.
[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
r-chee
őstag
válasz Topiccsendőr #13957 üzenetére
Köszi a válaszokat. Több hülye kélrdésem nincs .
Kuplungrugókról is találtam infót:
Fekete - normál
Sárga - erős
Zöld - erősebb
Kék -extrém erősOrigin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
Teasüti
nagyúr
válasz r-chee #13950 üzenetére
videó_1 azért hülyeség, mert ilyen eset nem fordul elő egy lezárt lakanál, ami rajta lóg a biciklin. Vagy nagyon hülye volt, aki zárta és mégis csak le lehet támasztani az erővágót vhogy. De két kézi erővel senki nem fogja elvágni még a tescos lakatot sem nagyon. Szerk: helyesbítek, Fekete Lacin kívül senki.
Videó_2 a gerinclakatról írtam feljebb, h semmivel sem ér többet, mint a sodrony, sőt. Vannak olyan barmok, akik ilyen méteres sodronyokat használnak, mert milyen könnyű vele zárni. Aha... Hogyne. Még könnyebb kinyitni.
Videó_3, ezt is láttuk már párszor, ez sajnos igaz.[ Szerkesztve ]
-
r-chee
őstag
Most, hogy először, fulladozásig kihajtottam a tankból a benzint, képet kaptam a fogyasztásról, amiről a motor birtokba vételétől éreztem, hogy magas. 5,2L-re jött ki az érték.
Nagyon gyanakszom az elektromos szivatóra, hogy azzal lehet gáz. Nem tudom, milyen elven működik (hőérzékelős?), de szerintem nem vagy rosszul zár le.
Szét kéne húznom kábelét, s úgy használni a gépet (csak kérdés, elindul-e reggel, de ha meg be van állva, akkor mindegy, mert állandóan nyitva van), vagy ki kéne méretnem, ha ki lehet egyáltalán.Vélemény?
Szerk.: A karburátorba a légszűrőház csatlakozásánál, szemből nézve bal oldalt megy be egy 90 fokban elhajló, elektromos kábellel felvértezett bigyula, az micsoda?
[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
DigitXT
félisten
válasz r-chee #13961 üzenetére
Én most néztem, hogy elég stabilan beálltam 3,8L/100-ra.
(Szigorúan városi használat, és már sokadik tankolás átlaga:
mondjuk nem nagyon kímélem a gépet, ha kell, húzom neki.)elektromos kábellel felvértezett bigyula, az micsoda?
Az az automata szívató. Amúgy nem hiszem, hogy folyton
nyitva maradna, mert akkor fulladna a géped melegen (gázra).
Szerk: meg mondjuk elég magas lenne az alapjáratod elvileg.
Amúgy tavaly nekem is több volt (kicsivel), a fogyi, amíg nem
volt rendben teljesen a gép. (Magas volt az alapjárat/minden.)
Szerk: visszatekintve nem is értem, hogy tudtam ellenni vele
a mostani állapotához képest, mivel most annyival jobb.[ Szerkesztve ]
-
mocsanisi
senior tag
Stander rugók kicserélve, már nagyon szét voltak a rugók. Mondjuk lehet mi voltunk a bénák de 3 ember kellett hozzá
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
r-chee
őstag
válasz DigitXT #13962 üzenetére
Akkor dobok róla képet: A pirossal bekeretezett, kicsavarható bigyula mi, amiről le van huzva épp a védő dumipipa:
Valami érzékelő/szonda szerűség.
[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
r-chee
őstag
válasz Topiccsendőr #13966 üzenetére
Légszűrő szivacsot megvétel után hamarosan átmostam brigéciollal, ami szépen lehozta a külső felületéről az olajsarat stb. szennyeződést. Előfordulhat, hogy kevés levegőt kap a motor vagy finomításra szorul a levegő-benzin mennyisége a karbiban?
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
r-chee
őstag
válasz Topiccsendőr #13969 üzenetére
Lásd: adatlap
Holnap majd bemelegítem városban, s játszok még a karbival .Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
Topiccsendőr
addikt
válasz r-chee #13970 üzenetére
Az egy PTK ellenállás, ami azt jelenti, hogy a hőmérséklet növekedésével nő az ellenállása. Amolyan külső hőmérséklet jeladó. Csakhogy mi a fenét állít ez alapján a termisztor alapján azt nem tudom. Gyújtáson kívül mást nem igen tud. Nem hinném, hogy a szivatót ennyire intelligensen kezelné, aztán a fene tudja. Nagy buli lesz ezt a motort reszelni, annyi elektronika van benne, hogy csak elkúrni lehet.
a karbit beállítani nem árt mondjuk.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
r-chee
őstag
válasz Topiccsendőr #13972 üzenetére
Nem akarok belenyúlni semmilyen elektronikájába (értelmetlen is volna) . Karbival szívesebben eljátszadozom .
[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
dunc
nagyúr
Sziasztok 50 es ből milyent érdemes venni 100 környékén ? Vásárláskor sima adás vételi elég ?
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
Hát nem ő nyerné a fogyókúraversenyt, az biztos...
Viszont jól "rakodható" (kabát és protektor simán elfér
az ülés alatt, ha leparkolok, a sisak meg a dobozban),
kellemesen gyorsul, a végsebe bőven elég a városban,
fogyasztása nem vészes, hangja 4Road-dal jó*, tankja
a fogyasztással egybevetve nem is olyan kicsi: 250-et
biztonságosan le lehet tudni egy tankolással - az meg
sok idő, ha napi 20-25-öt mész. A korábbi robogómnak
csak 6L-es tankja volt -> sokkal gyakrabban járhattam
a kútra, mint ahogyan ezzel... (Nem evett kevesebbet.)
Nem annyira könnyed, mint a SYM volt, konkrétan tuti
nehezebb: a linkelt oldalon szerintem elírták a tömegét,
mert a forgalmi szerint 168 kg s érzésre is testes" gép.*Már egy ideje hangtompítóval használom, így csak jó:
nem halsz meg tőle egyből - sőt már szinte halknak is
mondanám, csak nagyobb gázra hangosodik, de akkor
sem durván. Ellenben hangtompító nélkül "fülfájós" kat.,
viszont úgy spricceltek szét tőle az autók a dugóban a
hangra, hogy öröm nézni: mostanában ebben nemigen
van részem, meg ha valaki éppen mellettem jön, arra is
sokkal jobban kell figyelni, mert nem triviális, hogy érzi,
hogy éppen mellette vagyok... De a választás legalább
megvan: ~1 perc az ide-oda hang-átalakítás. Kár, hogy
menet közben nem kapcsolható át valahogy a dolog. -
runner 125
nagyúr
-
Eagl3
veterán
válasz DigitXT #13978 üzenetére
Na igen, ha ez az első számú közlekedési eszköz, akkor valóban a praktikusság a fő szempont.
Mióta megvan a kis Vespám, teljesen átértékelődött bennem a városi közlekedés fogalma. Csak a rossz idővel nem vagyok kibékülve, valahogy elképzelhetetlennek tartom, hogy esőbe elinduljak vele bármerre is. -
r-chee
őstag
AMióta megvan a mocim, egyszer volt csak dolgom egy kis záporesővel.
Jelenleg én azt tartom elképzelhetetlennek, hogy esőben újra bicaj-esernyő párossal menjek melóba. Mivel előbb-utóbb újra szembetalálom magam egy esős nappal/héttel, gondolkodom, h. veszek valami vízálló kabátot s valami vékony vízálló nadrágszerűséget.Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
akos3
addikt
válasz DigitXT #13962 üzenetére
Az úgy kb reális, mert nekem a cbr-en ami ugye kisebb ccm, 2 személlyel volt 2,9 nem kímélve... 2 személlyel neked am mennyit megy? Mert nem tom, h nálamnormális e, tom nem egy erőgép de ha jól emléxem akk már 85-nél 6.ban van 2 személlyel, nem nagyon menne feljebb. 100at sztem épphpgy elérné max...Gödöllőről jöttünk múltkor haza Kedvesemmel és egy lejtőn óra szerinti 120at vitt, de akkor már elég magas ~8500 as fordulat vol és rázott mint a nyavaja. Kiváncsi lennék egyedül hogy megy a kicsike...
-
akos3
addikt
Nem éppen nagy kismotor, de elég vicces
Tanuló motor -
DigitXT
félisten
Két személlyel soha nem néztem és szinte biztos, hogy nem is fogom,
mivel a dobozom félig az utasülésen van, valamint nincs több bukósisak
a családban... (Barátnőmnek meg autója van, így ha ketten megyünk,
azzal megyünk.) Az óra egyébként elég sokat csalhat - GPS-szel lehet
nagyjából belőni, hogy mennyi az annyi: az sem teljesen pontos persze,
a jeltől is függ, meg minden... Nekem akkor lett a dolog gyanús, amikor
az M7-esen az érdi emelkedőnek visszafelé - mondhatni az érdi lejtőn -,
óra szerint 100 körül gurultam - a kanyarban felállított a sebességmérő
meg kiírta, hogy 85... Barátnőm épp mögöttem jött (történetesen külön
mentünk ki Érdre, így haza is két járművel kellett jönni): megerősítette
hogy végig 80-90 körül mentünk, szó sem volt 100 km/h tempóról. (Jah
ugyebár az autó órája is csal, de az legalább csak ilyen 5 km/h körülit,
szóval azt is figyelembe véve reális, hogy az én órám a pontatlanabb...)Amúgy én 95 kg körül vagyok, tehát ha annyi lennék, mint anno, akkor
biztos jobban menne alattam is a gépem, de hát ez van. C'est la vie.Kiváncsi lennék egyedül hogy megy a kicsike...
Mi akadályoz meg benne, hogy kipróbáld? Vagy mindig ketten mentek? -
akos3
addikt
válasz DigitXT #13984 üzenetére
Ja persze tudom, h csal az óra. most amikor oylan 115öt mutatott kb (120at épphogy nem érte el, de 110 felett volt) akkor a GPS 106-ot mért. Szal csal rendesen Nah mind1.
Mi akadályoz meg benne, hogy kipróbáld? Vagy mindig ketten mentek?
Hát városon kívül rendszerint igen. Városban megyek egyedül, de tod, hogy van ez... Pesten minden méterben van egy lámpa, meg amugy se itt kell sebességet mérni
De nyáron lehet mek majd Balcsira le vele és akk kiderül..
Nem egy erőgép az ténye de a fogyasztás az nagyon tetszik -
akos3
addikt
válasz DigitXT #13986 üzenetére
jaja én is gondolkoztam már ilyesmin csak autópálya kivezetőtől mindeig parázok, h túl mek és nem tok lejönni róla vagy mittom én Meg nem tom, h mettől kell fizetni matricát. (motorra is kell ugye?) Bár M3-ason a Metróig tuti nem kell...Mondjuk most kisebb nagyobb gondom is van ennél itt a vizsgaidősuckban
-
PLaci58
őstag
válasz DigitXT #13984 üzenetére
A GPS a legpontosabb < 0,3 Km/h
A járművek órája többet mutat 5-10 %-al is akár.
Becsapós, de az útmenti táblás sebességkijelzőket is 5%-al többre állítják85 helyett 100, az elég nagy eltérés. Biztos, hogy rávaló gumi van rajta?
A kerék, gumi átmérő változtat a dolgon."Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
DigitXT
félisten
válasz PLaci58 #13988 üzenetére
A GPS akkor olyan baromi pontos, ha jó jelet kap. Ha rosszat,
akkor nem tudja nagyon pontosan, hogy hol vagy, ergo nem tudja
azt sem pontosan, hogy mekkora volt az elmozdulásod adott idő
alatt, így nem lesz tökéletes a sebesség kiírás sem: álló autónál
2-3 km/h "sebesség" kijelzése vicces, de előfordulhat... Ja, és a
késleltetést is vegyük figyelembe, tehát a pillanatnyi sebességet
egy csomó tényező miatt nem fogja pontosan jelezni, de ha egy
ideig tartasz egy adott tempót, akkor be fog állni rá, s az pontos.Igen, a robogóm órája csal. Nem lineárisan: kb. valahogy így.
A gumi méret gyári: az óra elektromos, így úgy csal, ahogy akar. -
PLaci58
őstag
válasz DigitXT #13990 üzenetére
Egy jó GPS-ről beszéltem
Olyanról, amelyik 1 perccel a bekapcsolás után 8-10 műholdat vesz és álló helyzetben stabilan 0-át mutat sebesség gyanánt. Természetesen a GPS késleltetve mutatja (kb. 1 sec) a sebességet és diszkrét adatokat ad másodpercenként.Próbáld átszámolni a sebesség eltérést %-ra (óra/valós). Hátha úgy lineáris.
runner125!
Tudom, hogy előfordul. Szinte minden sebesség mérőnél. Mivel kevesebbet nem mutathat, ezért a gyárak többre állítják. Meg jobban is mutat, hogy 140-el megyek 110 helyett[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
r-chee
őstag
válasz PLaci58 #13991 üzenetére
Én is le fogom mérni GPS-szel, hogy csal-e a digitális kmórám, bár van egy olyan érzésem, hogy halálpontos. Múltkor jött munkatársam utánam városban, s azt mondta, 55-tel mentem. Órám is azt mutatta. Ha 50-nel megyek, tartom a forgalom ritmusát városon belül, tehát az 50 is biztosan valós 50. De azért ránézek GPS-szel, 60 feletti sebességeknél is.
[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
dunc
nagyúr
a GPS nem pontos,ennyi.
-
DigitXT
félisten
válasz PLaci58 #13991 üzenetére
Olyanról, amelyik 1 perccel a bekapcsolás után 8-10 műholdat
vesz és álló helyzetben stabilan 0-át mutat sebesség gyanánt.
Ideális esetben gondolom mind ilyenek - legalábbis a telefonom
ilyen, pedig nem hiszem, hogy arra lenne kihegyezve a kütyü.
(Gond csak akkor lehet, ha "zavar van az erőben", de szerintem
túl van tárgyalva, nem ezen múlik, mennyire pontos az az óra...)Próbáld átszámolni a sebesség eltérést %-ra (óra/valós).
Hátha úgy lineáris.
Ha ránézel a grafikonra, ordít róla, hogy nem. (Több töréspontja
van.) De mindegy is, mivel egyelőre még nem tartok ott, hogy a
gyári órát halálpontosra akarnám beállítani: tudom azt, hogy kb.
mennyit csal, s ezt figyelembe véve nem szöttyögök óra 50-nel.Viszont ötletem az van arra, hogy hogyan lehetne elég pontosan
lemérni a dolgot, ugyanis van olyan proggi a telefonra, ami video-
felvétel mellé odapakolja az aktuálisan mért sebességet... Tehát
mondjuk osztásonként lehetne az adott tempót egy ideig tartani,
majd utólag a videót elemezve az érvényes értéket meghatározni.Más módszer motoron balesetveszélyes: jegyzetelni nem tudsz,
meg már eleve az necc, hogy félrenézegetsz, ahova fel van rakva
a GPS. Persze ha sikerülne pont az óra fölé biggyeszteni, akkor
nagyobb lenne az esély, de akkor még mindig ott van, hogy meg
kellene jegyezni egy csomó érték párt (óra vs GPS), az meg...[ Szerkesztve ]
-
akos3
addikt
válasz DigitXT #13996 üzenetére
Én azért nem bonyolítottam túl a dolgot ennyire. Egysezrűen megnéztem az órát amikor tudtam, h na most mek a leggyorsabban. Majd mikor megálltam megnéztem GPS-el (ami a zsebembe van), hogy mennyi volt a Vmax.
Egyébként az normális, ha kisebb sebességnél kisebb az eltérés. még szép, h van benne töréspont.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
megnéztem GPS-el (ami a zsebembe van), hogy mennyi volt a Vmax
Igen, így is lehet, csak ha pontos képet akarsz kapni, akkor egy kicsikét
sok mérés kell. (Mondjuk ha lineáris a csalás, akkor elég végsebességen
mérni, aztán a többit meg már ki tudod számolni; de nálam nem így van.)még szép, h van benne töréspont.
Ezt gondold végig mégegyszer. Ha százalékosan ugyanannyi lenne
minden mért ponton az eltérés, akkor az óra görbéje is egyenes lenne,
az origóból kiindulva (értelemszerűen 45 foktól kisebb meredekséggel). -
akos3
addikt
válasz DigitXT #13998 üzenetére
Nem értem ezt a matekos részt Én csak ugy értettem ezt a töréspont dolgot, h ahogy jelölted egy ideig követte majd nem lineárisan aztán nagyobb sebességnél eltért a kettő igen csak látható módon viszont nem egyenletesen. Vhogy így gondoltam Bár most elolvasva még1x nem tűnt értelmesnek ez a mondatom
nah de hagyjuk kezd túl bonyolúlt lenni -
DigitXT
félisten
válasz r-chee #13993 üzenetére
azt mondta, 55-tel mentem. Órám is azt mutatta
És ő mivel mérte? Másik motor/autó beépített sebességmérőjével?Ha 50-nel megyek, tartom a forgalom ritmusát városon belül, tehát
az 50 is biztosan valós 50.
Abszolút téves következtetés. Ebből a tapasztalatból ugyanis csak
arra lehet következtetni, hogy az órád ugyanannyit csal, mint az "átlag
autósnak", akinek pöcök 50-nél van kb. valós 45 km/h-ás sebessége.
(Feltéve, hogy mindenki szépen be is tartja a sebességhatárt, s "pöcök
50-nel" közlekedik, ha azt a forgalmi-/útviszonyok épp lehetővé teszik.)akos3: de hagyjuk kezd túl bonyolúlt lenni
Vettem észre... De nem gond -> annyit nem ér az egész, mint amit
itt már az ezen való elmélkedéssel eltöltöttünk. Azért is teszem offba.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Ingatlanos topic!
- iPhone topik
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Diabetes - Cukorbetegség
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen