Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fire/SOUL/CD

    félisten

    válasz DeadMeat #2017 üzenetére

    1. Biztos, hogy döglött?
    2. A számlán is 5 év garanciának kell szerepelnie, amit a forgalmazó állított ki
    3. Kingston support az "egyetlen" lehetséges járható út, ahol ún. RMA azonosítót adnak, ki kell küldened a megadott címre a pendrive-ot (minden költség Téged terhel), csomagolásra rá kell írni az RMA azonosítót(ellenkező esetben bontatlanul visszaküldik)
    Mindössze egy ismerősöm van, aki ezt eljátszotta, azt mondta soha többet, egyrészt a tortúra, másrészt meg a költségek miatt.

    Szóval a "Hogyan kellene elinduljak a garancia rögös útjain?" megközelítésed sajnos helytálló, lehet hogy az a "jobb", ha az a rögös út a szemetesig vezet.... :DDD

    Nem írtad, pontosan miben nyilvánul meg, hogy "döglött" a pendrive és azt sem, hogy mivel próbálkoztál eddig (ha próbálkoztál) a helyreállításával. Van egy pár lehetőség, amit érdemes lenne megpróbálni.

    Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)

Új hozzászólás Aktív témák