Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Chaser

    titán

    válasz M3xx #11087 üzenetére

    Ez úgy működik, ahogy behozza az adott nagyker.

    szerk: Ha valaki dellt vesz csak NBD-set vegyen, ha már adott a lehetőség. Talán a kereső is kidobja majd.

    "Az új Dell Inspiron 5520 elődjével megegyező módon 3 év teljes körű „Next Business Day” garanciával rendelkezik, ami lényegében bejelentést követő másnapi helyszínre történő kivonulást és javítást jelent. Legyen bármilyen jellegű problémája a notebooknak és legyen bárhol az országban, akár Hajdúszoboszlón egy strandon, nincs más dolga, mint felhívni az ingyenes +36 80 016-157-es telefonszámot, ahol a Dell diszpécsere felveszi az adatait. Adatfelvétel után a Dell diszpécser elküldi az ügyfél adatait a tartózkodási hely szerinti legközelebbi Dell szerviznek. A szervizes bepattan a szervizes kocsiba, felveszi az alkatrészeket az elosztó központban és elmegy bárhova ingyen és bérmentve Magyarország területén belül, hogy megjavítsa betegeskedő készülékét. Volt már szerencsém nekem is kipróbálni a Dell által nyújtott szervizszolgáltatást. Bejelentéstől számított 24 órán belül házhoz jött a szervizes, akit beinvitáltam a lakásomba. Udvariasan megkérdeztem azért, hogy van-e valamire van szüksége, melyre azt felelte egy fancsali mosoly után, hogy „tulajdonképpen semmire, de ha ad nekem egy széket vagy asztalt, amin szerelhetek hálás leszek”. A notebook elkészült, munkalap aláírva és használtam tovább notebookom. Miért előny ez számunkra? A szervizessel történő személyes kontaktus egy meg nem ismétlődő hiba esetén aranyat érhet. Biztos sokan nem szembesültek még azzal a problémával, hogy a notebook rendszertelen időközönként csinál valamilyen hibát, ami mondjuk a szerviz tesztfázisban nem jelentkezik és a szervizből visszaérkező készülék munkalapján a következő mondat szerepel: „A hibát nem észleltük”. Aki átélte már ezt az igen gyakori jelenséget, annak biztosan nem kell megmagyarázni, hogy miért jó egy ilyen „Next Business Day” szolgáltatás.
    "

    szerk: Dhampir: Ha ez vigasztal 4-500k-s Thinkpadre sincs NBD gar, csak papíron Mo-n...sőt, dellen kívül talán a HP-nál működik egyes gépek esetén. Fujinál elviekben van, de be kell szállni az útiktsg-be ha túl messze vagy..nonszensz. Tehát ha gar és NBD akkor Dell.

    [ Szerkesztve ]

    _tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

Új hozzászólás Aktív témák