Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lasersailing

    senior tag

    válasz SeniorTilla #171030 üzenetére

    A lenovo think... vonalánál még elvileg magyar cégek szervizelik, ott találkozhatok még szervizessel: [link] (igaz egyik céggel volt (bal)szerencsém találkozni, oda soha többet semmit, max egy féltéglát... ;] )
    Épp e miatt gondolkozom / gondolkoztam a thinkpad E15-ben, csak ott meg a hűtésről írnak rosszakat, ami pedig talán az egyik legfontosabb egy notebooknál (legalábbis azon adatok közül, amiket nem lehet katalógusból megnézni). Másik talán még a "merevség" (főleg annak, aki ágyban, ölben, stb. használja (de én 95+%-ban asztalon használom, igaz közben 2 hetente utazik))

    Az általam linkelt Schenker leírás alapján elvileg ott is ugyanaz a gari, mint HP-nál. Gyakorlatilag meg egyiket sem tudom...
    Na jó, a HP-ról látatlanban elhiszem, hogy jó. Ill. nem látatlanban, mert arról hallanék, ha rossz lenne, pl. itt.

    A Schenkerről nem tudok szinte semmit, de ettől még lehet jó is meg rossz is. Az mondjuk bíztató, hogy írtam a minap nekik egyik du. (szerviz ügyben, hogy hogyan is működik náluk) másnap délelőttre jött egy korrekt, alapos válasz.

    "De olyat, hogy küldenek egy belső alkatrészt oszt cseréljed magadnak jobbágykám, na olyat még nem pipáltam"

    Nem lehet, hogy garancia után volt / ő kérte így? Másképp nem értem. Esetleg Maxxdamage ha erre jársz megírnád, hogy miért alkatrészt küldtek és nem Te küldted a gépet javításra?

    #171043 Silverboy:
    Köszönöm a választ!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák