Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LZs?!

    aktív tag

    válasz pittbaba #153424 üzenetére

    @pittbaba

    Az alap 2019-ben, hogy elfogadjuk hogy nincs rendes ugyfelszolgalat egy 600 000 Ft-os termeknel, amikor meg kulon fizettel Premium Support-ert? helo :F

    Igen, mert egy 1.5 milliós vasra sincsen, ahogy egy 40 milliós 750-es BMW-re sem...és így tovább; mert streamlining és cross-sales van, és supportként pedig regional competences, shared-engagement és educate-the-user...

    Aminek értelme van az a kiszállásos support 4-8-12-24 órán belül, hibaelhárítással, illetve annak hiányában cserekészülék/akut migráció kombóval; egyébként marad az online agent-ekkel való eszmecsere, vagy a lokális szervizek látogatása. Az előbbi durván jó, cserében durván 'drága', ha nem helyezed kontextusba; az utóbbi alanyi jogon és ingyen jár, kár érte prémiumot fizetni... :P

    [ Szerkesztve ]

    Nevermind...

Új hozzászólás Aktív témák