Hirdetés

Aktív témák

  • sssent

    senior tag

    válasz dekoninck #6048 üzenetére

    Nem akarok itt hitvitákba belemenni, úgyhogy csak a tények:

    A cikkből:
    "Természetesen az értékelésbe természetesen beleszámított a gyártók által nyújtott terméktámogatás is, hiszen a vásárlók nagyrésze először ezt hívja, és csak akkor fordul külső segítséghez, ha a szállító nem tudta megoldani a problémáját."

    Namármost, ha a Mo-i apple support nem lett nagyságrendekkel jobb, mint a powerbookos időkben volt pár éve (az lett?), akkor nálunk helyből egészen másképp festene a kép.

    A másik, hogy kicsit csalóka ezt a felmérést megbízhatósági felmérésnek nevezni. Ugyanis itt megbízhatatlannak nem csak az a gép bizonyul, ami konkrétan elromlik, hanem az is, amivel valamilyen szoftveres problémája van a felhasználónak, amivel nem tudott mit kezdeni. Ha a probléma az OS hibájából, a gyártótól független alkalmazásoktól, neadjisten "user error"-ból fakad, akkor az semmiképpen sem a gépet vagy a hozzá adott szoftvereket minősíti.

    Van az a mondás, hogy csak arra a statisztikára szabad adni, amit magad hamisítasz.

Aktív témák