Hirdetés

Aktív témák

  • spyduck

    nagyúr

    válasz SocketA #42906 üzenetére

    Veletek szemben en naponta tobb gepet probalok ki
    Hol és mit csinálsz vele? Bemész minden nap a MM-be?

    A kocsin is rajta van az alvazszam, es tudjak azonositani a kocsit, attol meg nem bizonyitja,hogy az a Te kocsid
    A garanciáról beszélünk és nem a tulajdonjogról. Én vittem már szervizbe rengeteg gépet, eddig egy HP vagy Lenovo szervizben nem kértek se számlát se garancia jegyet. Ebben az ügyfélszolgálat is megerősít ha felhívod.

    Amugymeg a legtobb gyartonak pickup and return garanciaja van
    Ez nem gyártótól függ hanem, h milyen care pack-ot vettek hozzá. Ez országonként, gyártónként és típusonként is elértő. Pavilion is van P&R-el vaalmint Carry in-el. Üzleti gép is van Carry in-el, P&R és NBD-vel is.

    es meg keprol sem fogok latni a szervizcsapatot
    Pont ez a baj ugyanis ha vmi nem megismétlődő problémáról van szó akkor a személyes kontaktus hiánya miatt elég nagy az esély, h a problémád nem fog megoldódni.

    Ezt is buktad, ocsisajt.
    Miért is? ;]

Aktív témák