Hirdetés

Hirdetés

  • Retro Kocka Kuckó 2024

    lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!

  • TopSpin 2K25 teszt

    gp Djokovic nélkül ugyan, de bő évtizedes kihagyást követően visszatért a TopSpin-széria – itt van minden Grand Slam, de vajon a játéknak mekkora esélye van a világelsői címre?

  • Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja

    ma A Telekom saját márkás modelljeinek új generációja jelentős előrelépés az első T Phone-okhoz képest.

Aktív témák

  • sssent

    senior tag

    válasz amol #1390 üzenetére

    Nemrégiben nekem is voltak pozitív tapasztalataim az acer szervizével, ugyanakkor bosszankodtam IBM szerviz miatt, ahol ugyan teljesen korrektek voltak, de eszméletlen lassúak. Viszont szervizek ide vagy oda, a kiesett üzemórákban mérve az acer még mindig nagyon messze kullog, és szerintem ez a lényeg. (Persze gyorsan leszögezném, hogy ez csak pár 10 gépes ''statisztika''.)

    Az usanotebookhoz semmi közöm, de szerintem korrektek. Ezt a pixelhiba parát időről időre mindig felhozza valaki, hogy ugyanmár (egyébként szerintem megkerülhető). De ha körülnézel, akkor láthatod, hogy a piacon ez a cég az egyik legolcsóbb forgalmazó. Gondolod, hogy ha csak úgy visszadobálgathatnák nekik egyik-másik gépet, akkor tudnák tartani ezeket az árakat? Mert sem a nagyker, sem a szerviz nem cserél pixelhibára a megadott hibaráta alatt. Persze lehet ezen elégedetlenkedni, de végülis nem kötelező ott vásárolni.

Aktív témák