- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Autós kamerák
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Melyik tápegységet vegyem?
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
- RAM topik
- Bluetooth hangszórók
- Milyen RAM-ot vegyek?
Hirdetés
-
Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
ph Az MI-s képességekkel felvértezett újdonság 20 százalékkal jobb fénysűrűséget produkál az egész képátlón átívelve, mint a PG27AQDM.
-
Megkérték az Apple beszállítóját, hogy ne használjon annyi áramot
it A Foxconn is azon cégek között van, amelyet megkértek Vietnámban, hogy jelentősen csökkentse az áramfogyasztását.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz tresh #102276 üzenetére
100-ig egész jó de utána
-
tresh
addikt
válasz DeFranco #102278 üzenetére
Nem azért mondtam semmi bajom vele csak 140nél megáll az élet ami amúgy bőven elég Csak ugye a kollega írta hogy erősebb kéne a clionál na most a fóka 1.6 ugyan azt fogja hozni mint a clio, ezért mondtam hogy ha erősebb kel neki akkor az 1.6 fokával ugyan ott lesz csak nagyobb bodé
[rvilike]: upsz (viszont a futóműve nagyon jó azt imádtam)
(#102283) FrankMonzano: az fóka 2-től van nem ? (annyira nem ismerem az újabb benyáit, régi mk1 es foka 1.6 és ST170-el mentem azok tetszettek de leginkább a futómű )
(#102288) bajnokpityu: nálunk fóka 2 volt 1.6 16v cégesnek , barátomnak ugyan ez fóka 1 be... hát ég és föld volt a mk1 javára.. sokkal jobban akart menni a régi.. a céges botrány volt..tényleg 140 nél nem tudtunk már kb beszélgetni a menetzajtól és 9 alatt nem evett pályán.. városba 7,5 körül járkáltam vele.. és nem azért mert nyomtam neki nincs olyan rossz lábam elvileg hozzá..
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz werszomjas #102621 üzenetére
tessék kb minden márkára találsz ilyet.
-
tresh
addikt
válasz parandroid #102675 üzenetére
+1 mx5
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #102782 üzenetére
307 nem sokkal kényesebb gép főleg ha 1.6 16v-vel veszed 7 liter körül el lehet vele járni,kényelmes..sajnos a bodé elég magas emiatt van hogy kb 1 literrel többet eszik a xsara-nál ami full ugyan ez csak citroen kiadásba haveri körbe van pár 307 1.6 és van amelyik már 365k km futott és motorikus réhez hozzá nem volt nyúlva csak kopó dolgok voltak cserélve jah és gyári gátlók vannak még mindig alatta és hozzák az elvárt értéket az szerintem elég pozitív ezek a jó utakon
Declare: új skoda rapid,fabia,oktávba sincs csak egy visszajelző világít még be nem melegszik a motor
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #102803 üzenetére
Kényelem,komfort extrák terén a pözsó lesz a nyerő , minden másban a japán lesz felette.
(#102802) Declare: biztos jó, de én nem tudom átérezni ezt a helyzetet mert télen így is úgy is jár a verda 5-6 percet addig elszívok egy cigit és utána beülök azt lefúja fejem a meleg levegővel
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #102808 üzenetére
Minden francia ipari hulladék Ja nem , de a köztudatban ez van ,ez lesz és marad Nem szeretnék belemenni ebbe a francia autók sz*r témába mert sok az elvakult "hozzáértő".
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #102827 üzenetére
5-6 évig francia autóim voltak, most kivételesen német van
(#102828) Declare: : Mágus-t keresd a vw topicba ő meg mondja milyen motor kódú CR-t kell venni ami jó
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #102832 üzenetére
Ja ja emlékszem már Akkor ha egyszer kijössz pénteken mutatok egy másik brigádot van pár csigazabáló szerkezet. Aztán ha úgy van kihívom a srácot az 1.6 16 307 sw-vel amibe 365k van hogy meglesd ja amúgy eladó
-
tresh
addikt
válasz DeFranco #102893 üzenetére
Ez egy jó kérdés a PSA-nal a 2.0 hdi nél vannak ilyen gondok (adott motorkódnál) .. nem rég ismerősék c4 picassot henger fejeztek, összerakták kigurultak 2-3 métert vele a műhelyből és kigyulladt a motortér. Ebbe az a vicc hogy a psa se tudja hol a gond több ilyen eset volt és most keresik a hiba okát itt is valami zárlat lehetett.
-
tresh
addikt
válasz runner 125 #103146 üzenetére
1.6 de az amugy se sietos ez mutogatos verda annak meg nagyon baba
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz kalmanchris #103207 üzenetére
diesel audit
-
tresh
addikt
válasz kalmanchris #103224 üzenetére
lybra ? Nem akarod sz*patni vele szerintem
-
tresh
addikt
válasz hurenzon #103234 üzenetére
Tanuld már meg minden francia autó sz@r ez nem kérdés Csak a jobb oldalon lévő kipufogós autók a királyok pl honda,suzuki .Ja nem de ez lényegtelen
Imádom amikor úgy alkotnak véleményt hogy a szomszéd kutyájának aki eladta az etetőtálkáját annak a gyártójának az egyik szalagmunkásának volt egy picasso-ja és ő mondta hogy soha többet nem vesz mert akkora sz@r. Volt nem egy nem kettő francia autóm , most németem van mert ezt is kiakartam próbálni de semmivel se érzem többnek mint a korábbi autóim sőt
-
tresh
addikt
válasz alázógyík #103238 üzenetére
De de minden reggel megy a virtuális
e-péniszméregetés a parkolóba(#103240) hurenzon: bocs lehet félre érthető voltam, nem neked hanem kiegészítve a te írásod mellékeltem a fanatikusan 3F betűs autókat nem veszünk kollégáknak. De pl ha tudnák hogy a rommá dicsért Ford Mondeo motorjuk 2.0; 2.2 tdci pl psa hdi akkor is rossz lenne a francia technika ?
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz tboy93 #103246 üzenetére
Azt írtam is neked hogy a psa vizsgálja mert fingjuk sincs mitől van ez 2.0 hdiknél van ez a probléma. ( most kb minden márkából lehetne ilyen dolgokat sorolni ) én se állítom azt hogy hude király mind.. de azért ahogy itt és a köztudatban élnek az néha már vicc. Csak pár autóm ami volt francia vonalon/ van otthon a családba.
Clio 1 91-es 1.4 benya 189e vettem 250-el adtam el még ma is rója az utakat munkás autóként a mostani tulaja a barátom.. kopó alkatrészeket cserélt rajta csak ahogy én is most idén fogja kivonatni a forgalomból mert már a karosszéria feladta a harcot 24 év után..
306- 1.4 benya 93'-as tankoltam +olaj csere és mentem vele(persze előtte kötelező nagy szervice volt).. akinek eladtam srác 2 szer hívott fel hogy megköszönje hogy ilyen remek kocsit adtam el és hogy nagyon jól szolgálja.
Megane 1 1.6 - 85k val vettem kint 3ik bevásárlós autó volt . 150-el adtam el haver cégének ahol még most is megy 3éve már .Egyszer se állt le igaz elszállt az ablakemelő biztije..ill egy kontaktos hátsó lámpa testet csináltam meg rajta. Most 285 ezer km van benne.
Illetve volt nálam használat alatt egy xsara 01'-es 1.6 16v 6 hónapig ..meg akartam venni de a cég ahol akkor voltam nem nekem adta el hanem beadta és beszámította egy újba..a márka szerviz meg majdnem 2 szer annyit kért érte... ja igen a hibalista : 1 izzó elől, egy megdöglött motorspricni, egy lyukas klíma hűtő (pályán kavicsot kaptam ) + meg egy légzsák átvezető kábel törés..
Nem tudom tuti én vagyok mázlista egyszer se hagyott egyik se az út szélén.. ill bocsánat hazudok a megane-al én álltam meg mert az egyik gyújtás trafóm beszart és nem volt kedvem 3 hengerrel hazamenni vele ez a vásárlás 1 napján volt..most ezek alapján ha még mindig hulladék mind és jobb 6-700ezerét egy 3-as golf tdi mint egy full extrás xsara ami 10 évvel fiatalabb akkor tuti nem velem van a baj .
Szerk:
Ja jelenleg van egy 2006/12 havi laguna 1.9 dci(apámé) , egy golf V variant 1.6 16v (anyámé), egy ódi a4 99-es(saját), egy clio 2012-es (céges kulcsos). Ezek közül 3-at tippelhetsz melyikkel álltam a legtöbbet az út szélén segítek a golf volt ami vadi új null km- kora óta nálunk van[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz tboy93 #103252 üzenetére
Nem, irtó egyszerű a dolog vásárlás előtt tanács kérés és információ szerzés. Ami pl japó autók esetén vagy német autó vonalon működik de ha csori be meri írni hogy francia autót szeretne kb 3 választ kap 3F betűset nem veszünk, sz@r csigazabáló, felejtsd el. Nem pl azt hogy figy a 306 torziós hátsó felfüggesztésű figyelj rá hogy ne terpesszen mert akkor híd csere ami ma már max 70k és utána 10 évig megint nincs baj vele vagy hogy ez egy jó alku pont. Vagy hogy ha régi 1.9 Td-t venne 306 ból bosch adagolósat vegyen mert a lucas sz@r mint pl a mondeok esetén is kerülik mint a bűnt és így tovább. Nekem ez a bajom semmi más és nem vagyok francia fanatikus se német se japán se semmi.
Én is befejeztem úgy is marad minden az eredeti hozzáállásban és felfogásban.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz runner 125 #103259 üzenetére
Nincs is olyan komfortja a futóművének mint a torziós
(#103260) joamilestoné: +1
(#103258) Agostino : sajnos elég szűk a kör, és néha úgy érzem felesleges lenne beírnom is mert az emberek többsége amint 10-en beírják hogy ne hogy meg vedd én hiába írom mire figyelj a vásárlásnál. Vagy legalább is így érzem. Sok lúd disznót győz esete áll fent. No mindegy
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz parandroid #103269 üzenetére
Németeknél ugyanekkor Golf, Passat, Polo az első három 2014-ben, az a durva, hogy a 6. helyezett az első modell, ami nem VAG. VW meg még az olaszoknál is második a gyártók között, harmadik meg a Ford. Most még nem láttam olyan statisztikát, hogy a német eladásokból mennyi volt tavaly a céges, de gondolom a 2013-hoz hasonló durván magas számok jönnek majd megint.
Na ja mert a németek keményen tolják a hazai piacot tök mindegy hogy autó, furógép, vagy ceruza. Szerintem ez normális dolog
-
tresh
addikt
válasz parandroid #103285 üzenetére
ha úgy van verd le a biztit, nagy meglepetés lenne ha nem indulna a tesla
uhh Frankfurt-ot de szerettem mennék is vissza de asszony nem akar németbe költözni De az osztrák részre már hajlik
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz kovacsroli #103427 üzenetére
Hát biztonsági szempontból nem a legnyerőbb szerintem. Megane,Astra ?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen