- Projektor topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Melyik tápegységet vegyem?
- BIOS frissítés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Gaming notebook topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ASUS notebook topic
Hirdetés
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Íme a végső gépigény
gp A kiegészítő érkezése már nincs messze, alig egy hetet kell már csak várnunk a DLC-re.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
dízelracer #238 üzenetére
1,8T-ről tudom, hogy jó moci, egy évig hajtottam egy Passat 1,8T-t, tudom hogy megbízható jó kis motor.
H.Ezredes: Hmm, eléggé meggyőző...
Amúgy ha chip, így érdeklődés képpen 1,2-es I-DSI Jazz-ből mit lehet kihozni, hogy azért egyben maradjon a technika?
megema: Tetszetős ez is! Bár igazából vmi szolidabb gondoltam első sorban mert nem jampizni kéne csak haladni ha kedvem úgy tartja.
Xero: Hmm, akkor végülis "élhető" autó az RX8-is. Kérdés mennyire tartós...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vesztor87 #256 üzenetére
Imbolygós kicsit, kényelmetlen, a műanyagok szörnyen kemények és tele van velük minden felület a kocsiban, a csomagtartója kicsi (Jazz-emhez mérve, pedig az se egy nagy autó ugye), a váltója sem túl precíz (anyám Puntójában jobb van, pedig az olasz kocsik se a váltási érzetükről híresek).
Hát így első körben ennyi.Amúgy igénytelen jószág (a szó pozitív értlemében), olcsó az alkatrész hozzá és nagyon megbízható.
#nincsbennetarcsi
-
Vesztor87
senior tag
Hm
A kemény műanyagok nem tudom miért rosszak, elvégre nem fekszem rá. Szerintem nem néz ki rosszul. A csomagtartó tényleg kicsi, de hát az autó maga is elég rövid, a Jazz is majd 10 centivel hoszabb, és kb 7 centivel szélesebb is. Viszont az utastér a méretéhez képest szerintem elfogadható. A váltója nem tudom milyen lehetett annak amit néztél, én egy Ignis váltót próbáltam, hát az valami baromi feszes, és olyan pontos volt... 1mm-t sem mozdult egyik irányba sem ha sebességben volt, és lehetetlen vt félre váltani,mint ha vonalzóval rajzolták volna meg az útját...
Nekem ennyi van meg az Ignisből... nagy tempónál tényleg zajos, de 110-120-ig pályán is jó, a futóművet tényleg imbolygósnak éreztem szar utakon, ezen esetleg egy kis ültetés nem tudom segítene-e...[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Napfénysüti #1520 üzenetére
Jó de neked magas fordulaton vált a vezérlés, nálam meg nem igazán történik semmi "hátbavágó" élmény. Ez még a régi Jazz, nem az új.
A Passat 1.8T jobban szerettem pont ezért, 3000-nél jöt a hátbavágás, ez a TFSI meg túl kiegyensúlyozott, legalul van egy kis turbólyuk de kb 1500-2000-től úgy gyorsul mint egy villanyautó, szépen egyenletesen semmi meglepő érzés, hogy "annnny@d, mekkorát lép ez".
#nincsbennetarcsi
-
Dare2Live
nagyúr
válasz
Sandrew #1588 üzenetére
Nem tudom mi az a "fütyi" de egy fullos(exe) felszereltségű új Jazz az újonnan 4.8misi 2évesen 3misi az korrekt.
De egy fullos TXes Kia Venga ugyanígy 4.8misi.
Egy fullos Teknas Note (Nissan) 4.7misi.
Az alapváltozatuk meg ugye 3misi alatt van.
Ugyanígy van Quashqai/ix35/touran 5misiért fullfullosan meg 9ért.
Ez van. Ennyibe kerül.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
"kicsit vsszább a kolléga enyniért vadi új kia-t vett
másabb felszereltséggel,d e legalább vadiújyat"Én is vehetnék vadi új Jazz/Vengat 3misiböl. De én fullfullosat akarok az Jazz/Venga de ProCeed estén is 5misi.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
-
Dare2Live
nagyúr
válasz
Sandrew #1599 üzenetére
Értelmetlen a kérdésed.
A ProCeed a kicsi és a Jazz/Venga a nagy.
Jazz csomagtere 399liter, Vengae ~410liter.
az ajánlgatott ProCeed csomagtere 380 liter.Elöl mindegyikben bőséges a hely, nekem meg főleg a 180cm@85kgmhez. Hátul pedig ismét csak a Jazz/Vengaban több a hely a beszállást meg ne is említsük.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Integra
titán
válasz
Dare2Live #1602 üzenetére
a felhajtható ülőlapról nem is beszélve, variálhatóságban nem lehet verni a jazzt ebben a méretben. egyik ismerősöm azt mondta, hogy talán a ford fusion nagyobb, ő azért vett azt. de az meg hogy a búsba néz ki?!
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
kisza25
félisten
válasz
Dare2Live #1602 üzenetére
hogyan lenne már benne hátul nagyobb hely mikor
a ceed 4,25méter és 1,79 széles
a jazz 3,9méter és 1,695 hosszú és még a csomagtartója is nagyobb,
na ekkora blődséget már ne mondj, mert a végén még elhiszem
pontossan proceed 4 260 / 1 790 / 1 480
jazz 3900/1695/1525Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kisza25
félisten
válasz
Dare2Live #1614 üzenetére
az árlistát ismerem, sőt a kategóriában az összes szóba jöhetőét,
meg eggyel lejjebb is, mert rendesen körbejártam a dolgot(2év nézelődés előzte meg a vásárlást)
lehet igazad van és az utastér ugyanakkora, mert a jazz eleje rövidebb, de hiába a több légzsák, ha sokkal kisebbek a gyűrődési zónák, a 2009-esre, van még 1év gari és 2év műszaki, az enyémre 7/4, nekem ezek a dolgok többet érnek, mint a kárpitozott ajtó(skoda fabiában az volt mégis halál kényelmetlen volt az autó)mindenkinek más a fontos,
nekem legyen kényelmes, megbízható, sok év garis és dinamikus ez után jön csak a többi,
persze, ha minden embernek ua. kellene elég lenne egy fajta autót gyártaniEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz
Sandrew #1599 üzenetére
Ültél már Jazzben? Zseniális térkihasználású autó, nem kell leszólni hogy kicsi. Megkockáztatom hogy jobban elférni benne mint az agyon ajánlgatott Ceed-ben.
Az viszont tény hogy a Hondák nem olcsók. De ha a fórumtárs azt akar mert méretben neki megfelel na meg lehet kevesebbet is eszik ez a Honda mint a Kia akkor hadd vegye már meg.
Nem kell mindenkinek Passat meg társai méretű autó ahogy valaki ajánlotta.Xero: nekem 215/40 R16 van 4cm-t ültetett futóművel. Vesekövem nem lesz de nincs vele bajom mert piszkosul fekszi az utat.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
kisza25
félisten
válasz
Napfénysüti #1618 üzenetére
amúgy mennyit eszik a jazz ténylegesen, mert fater hondáját (1,4 90le civic)nem bírtuk soha 7lityi alá vinni, teljesen mindegy volt, hogy hol és hogyan közlekedtünk és ezt mondom úgy, hogy 300000 van már belehajtva 12év alatt és mindig tele lett tankolva, tehát nem csak sacc/kb mondom(persze tudom, hogy azóta sok év eltelt, sokat fejlesztettek a motorokon, azért is kérdezem, hogy most hogyan is fogyaszt)
amúgy én nem ajánlgatom agyon a ceedet(nem kapok tőlük jutalékot és minél kevesebb fut annál jobban tartja az enyém az értékét, tehát nekem nem érdekem, hogy mindenki ilyet vegyen), mint mondtam mindenkinek más az igénye és az ízlése, 3millából szinte végtelen variáció van autóvételre, az újtól a 10évesig, a fullostól a fapadosig, van akinek egy suzuki swift is kényelmes és tágas, de ismerek olyat aki most cseréli le a 2éves audi4-est mert kényelmetlen és kicsi, minden relatív...
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Integra
titán
válasz
kisza25 #1619 üzenetére
ezt spritmonitoron kellene megnézni, illetve index jazz vagy hondaforum jazz topicjában a tulajoktól. én mindig maximummal számolok, vagyis csak városi használat. 6-7 liter közé teszem. akkora súllyal, klimával az egy kimondottan jó érték.
6gen civic-kel 6.5 literrel járok csak városban (szintén 1.4 90le), igaz ez csak 1030kg és nincsen klima. viszont óra szerint most lesz benne 200e km, patyolat mechanika és hajtáslánc, szem olajfogyasztás nincsen, semmi olajfolt, tökéletes. minek vegyek másikat? sose fogja ezt tudni.. most lesz vezérlés csere, feszítőgörgő, vízpumpa, meg benyaszűrő, gyertyák, szelepfedél tömítés, összes folyadék, aztán megint 100e km gond nélkül.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Dare2Live
nagyúr
Jazznál is ez foglalkoztatott, ott S-MAX lesz helyette, kell 600+liter csomagterű kocsi.
Amúgy meg ezer oka lehet pl nincs szükségük 2kocsira... elvesztette az állását...
Jut eszembe megnéztem a Jazzt, hát 2év alatt baromira lelakták, pl a szar automosozás miatt az egész kasztni rongyá karistolva, de az ajtót is jópárszor rájuk nyitották+visszapillatójukat is elvitték 1-2*... uhh
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Qru
MODERÁTOR
3 millió környékén ha csak új 0km-es autó jöhet szóba, van jobb vétel mint a Jazz mostanság?
Nem kell nagy verda, 1-2 személynek lesz, kevés városi nyúzás de főleg vidéki utak, évi 1-2 külföld (kb 2000km oda-vissza távval/db).#nincsbennetarcsi
-
dízelracer
senior tag
válasz
Sandrew #1859 üzenetére
Az új swift (2005-) elég szűkös. Én nem bírtam beülni magam mögé. Pontosabban be bírtam de csak szétrakott lábakkal és akkor is szűkös volt. Két bringa szállítására az egyetlen alkalmas személyautó a Honda Jazz (a középkategóriás kombikat nem számolva). Azt leszámítva csak egyterűben érdemes gondolkodni. Doblo/Kangoo/Berlingo/Caddy stb... De mivel se, német se francia kocsi nem játszik csak a Jazz marad. Vagy esetleg a Dacia Logan MCV. Lehajtott hátsó ülésekkel a fél lakást bele lehet pakolni, de hát az meg francia/román közös gyermek...
[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
opeter87 #3779 üzenetére
Akkor egy kis élmény beszámoló egy 2011-es 1,8 TFSI Skoda Superb belteréről így 4 hónap és jó pár ezer km használat után:
Kemények a műanyagok, a kormány fogási érzése komolyan mondom, hogy muterom '97-es Puntójában is sokkal-sokkal jobb a saját Hondámmal (Jazz) meg egy napon se lehet említeni. A váltó érdes kemény műanyag szintén, az egy dolog hogy kidörzsöli az ember kezét de még a megvezetésével is gond van. Nem mindig sikerül 6-ból 4-be visszrakni meg 2-ből 3-asbe betalálni ha siet az ember pedig elhiheted, hogy több mint 10 éves jogsival és több mint 7 év sofőrködés után van már némi rutinom. Jah és ha egy picit is ráteszed a kezed a váltóra rögtön rükibe ugrik 1-es helyett. Ha nincs a parkoló radar ami visít a múlthéten a dugóban rükiben indulok el. Lett volna meglepi a'szem...
Nincs textil burkolat kvázi sehol a könyöktámasz is az ajtónál kemény műanyag, az ülés olyan műszálas hogy ha nem kapaszkodok rednesen a kormányba egyszerűn kicsúszok belőle. Nyáron 10 másodperc alatt hozzáizzad a hátad klíma ide vagy oda, és kb olyan érzés, mintha egy nejlónfólián ülnél. Marha kellemes elhiheted...Szóval ennyit a Skoda belteréréről rövieden tömören.
#nincsbennetarcsi
-
Balli
őstag
4millioig milyen uj kocsit ajanlotok, ami:
- jó menetteljesítmény: min 100LE közeli, benzines, 12 alatt gyorsul 100-ra
- 4 ajtós, hátul és csomagtattóban legyen normálisan hely 3fős családnak
- megbízható
- extrakban ne szegénykedjenEddigi jelöltek: Hunda Jazz, Kia RIO (7 év gari, elég jó tesztek róla) esetleg Fiesta
Athens 2004
-
neduddki
nagyúr
válasz
jasszer #4089 üzenetére
HI!
pesti also rakpart jazz soft hibridben 4.8as fogyi, ugy hogy 5 meter gutul lepsben 5 perc all, en engy hivoje vagyok, esjol is meg lehet csinalni:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz
hobizoli #4279 üzenetére
HI!
aznap kerult fel a hirdetes, /a no talata mert nem teccik neki sem a jazz, sem a 7g5d, engem meg kevesse zavar:- )/ az elso voltam aki jeonkezett es bo masfel het mulva mar nalm volt, forumon is megcolt hirdetve, de en erte oda elobb es folottebb korek vol taz elado
az osszes otokeresesi project max 3 het volt ha jol emexem.udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
opeter87 #5381 üzenetére
Gyorsan felváltok, 60-70-nél már 6-osban gurulok vele és ha kanyarodni kell akkor meg ugye...
Lassan reagálnak.
Én külön örültem mikor kiderült, hogy benyós Skodát kapunk. Eleve nem rajongok érte ha egy olajkályha van a kocsi orrában.
Saját használatra meg maradnék a szívóbenyósoknál. Mint ahogy tettem is (Jazz).
Tömeg különbség: Pontosan nem tudom megmondani mert a felszereltség is más. De + 50kg biztos van a 4x4-es azonos felszereltség esetén is.
#nincsbennetarcsi
-
válasz
hobizoli #5799 üzenetére
Nekem is van egy barátom akinek 6gen Civicje van de azt annyira koppra hatjtották hogy elmondani nem lehet. Már motort is cseréltek benne de még az újabbal is csak a gond van. Minden hétig szerelik. Pedig hozzátenném hogy 6gennnek sokkal jobb a híre mint a 8-asnak, az még japánban összerakott gép volt. De ha nem törődnek vele (gondolom az előző tulaj(ok) nem igazán foglalkoztak a géppel csak hajtották) akkor bármi képes megadni magát. Én nagyon odafigyelek az enyémre, nincs is vele gond meg szeretem is a gépet.
Amúgy annak ellenére hogy Hondás vagyok bevallom férfiasan ha lenne pénzem új autóra nem vennék Hondát csak esetleg Jazzt.dízelracer: valamelyik autós újságban olvastam egy BMW-ről tartós tesztet és ott a kormány kopott csúnyán. Írtak levelet a gyárnak és az a válasz jött rá hogy a mai kézkrémeg egyébb vegyszerek amiket a kezedre felviszel minden nap sajna ezt okozzák.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Napfénysüti #6709 üzenetére
+ hobizoli: Köszi! Próbálom akkor a Jazz felé terelgetni inkább.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Egy 2006-os Jazz-nél az olajcsere + olaj/levegő szűrő kb mennyibe fájna?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tökmindegy #7030 üzenetére
Az jó ás, ugyanilyen olajért + levegő és olaj szűrőért csengettem 15k-t a Jazz-be.
#nincsbennetarcsi
-
Dare2Live
nagyúr
válasz
hobizoli #7797 üzenetére
"Csodak nincsenek, a motor egy legszivattyu. Amennyi levegot atmozgat, aranyosan megfelelo mennyisegu benzin kell hozza az AFR-hez.
Tok mind1 ki gyartotta, ugyanazt az emisszios szabvanyt kell teljesiteniuk, ugyhogy literekkel nem ehet egyik tobbet a masiknal ugyanakkora motorral, ugyanakkora meretu es sulyu kaszniban, ugyanakkora motorterheles mellett."Ennyire sztem ne egyszerüsítsd le ezer és ezer dologgal lehet energiát, benzint sporolni azok a végén összeadódnak és nagyobb difik is kijöhetnek mint 1l.
Most eszembe a ladank tan 1.3as volt jutott eszembe átlagba 10-11l körül evett. Egy Prius mondjuk nagyobb, nehezebb autó, kényelmesebb is, biztonságosabb is, jobban is gyorsul, nagyobb ccmem is... mégis átlagember is 5-6lel bőven el tud vele közlekedni. De ha nem tetszik a Prius mert hibrid meg atkinson ott egy pl Jazz azzal is eljár az átlaghalandó 6-7l között.
A végén az jön ki, hogy a volt ladank majd 2* annyit benyalt. "csak" ennyi a difi.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
neduddki
nagyúr
válasz
Csaby25 #8820 üzenetére
HI!
na nibrid lenn ekerdes, akor nem kerdes, hogy a yaris lenne, deigy inlabb a jazz, amugy lehet, hogy megnezenm az "uj japokat" is
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Qru
MODERÁTOR
Marha idegesítő, hogy a kocsim gázelvétel után marha lassan ejti le a fordulatszámot. Ok értem, hogy környzetbarátság miatt van de... ha gyorsan váltok, olyan mintha a gázon hagynám a lábam úgy váltanék, pedig fullra felengedem a gázpedált.
Ezzel lehet vmit kezdeni?Jazz 1.2 I-DSi
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Ez a motor optimalizálás mennyibe fáj? Pont ez a bajom a Jazz-el, hogy lassan ejti vissza a fordulatot. Ha nem túl drága lehet bevállalnám.
A másik kérdés hogy nagyon nyomatják a klíma pucolást. Ez érdemes megcsináltatni vagy ez is olyan hype mint az 5 évente cserélj gumit akkor is ha egy centit nem mentél vele.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Mostanában elég sokat olvastam a kis turbós benyósokról, hogy hosszú távon nem olyan megbízhatóak és ráköltősebbek mint egy "hagyományos" szívóbenyós. Ebből mennyi az igazság?
Konkrétabban az 1,2 TSI Polo (105 ló 130Nm) és az 1,4-es Jazz (99 ló 127Nm) között megy a vacilálás... Mind a kettő 4 milla körül van, erőben meg szinte elhagyható a különbség (bár a turbós nyilván rugalmasabb).
mod:
Azért hadd ne sajnáljam a bankokat.
De tény, hogy sokkal többen vettek fel hitelt mint akiknek ténylegesen szükségük lett volna rá.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Szplöttyy #12545 üzenetére
Ráadásul olcsóbb is a Jazz, 4 milla alatt van most akciósan az 1,4-es metálfénnyel, a Polo meg nem jön ki 4 milla alatt csak a full fapad metál fény nélkül.
Meg mekkora lehúzás, hogy csak az egy szem usb csatiért 45k-s feárat kérnek el a fosvágenék?!mod:
Más alternatíva ebben a kategóriában?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- SkyShowtime
- Projektor topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kedvenc zene a mai napra
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Diablo IV
- Star Wars rajongók
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra