- Házi hangfal építés
- Milyen notebookot vegyek?
- Gaming notebook topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Dell asztali gépek
- Mini-ITX
- Milyen monitort vegyek?
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Házimozi belépő szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
válasz
_ATi_1 #93972 üzenetére
2M körül már jó eséllyel fogsz találni, de az 1.5M körüli darabok felejtősek. Érdemes lenne a faceliftesek között nézelődni (2006-2008) a 6-os váltó miatt, de azokra még a 2M is kevés lesz szerintem, de persze nem ismerem az elvárásaidat. Én kitűnő állapotú, vezetett szervizkönyves, törésmentes Accordokat kutattam nemrég.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Typhoon47
őstag
válasz
_ATi_1 #95928 üzenetére
Használattól függően lehet: kettőstömegu mar cserelve vagy epp most lesz cseres; EGR cseres vagy tisztitasra szorulhat, ha eddig nem volt hozzanyulva; turbonak hibamentesnek kell meg lennie ennyivel; ill. 200.000 kmnel cseres az olajban futo szija az autonak, aminek semmilyen hangja vagy rautalo jele nincs hogy cseres lenne, de ha nem cserelik (gépkönyv irja), akkor vezerles ugorni fog. Enyemnel (192k) mar a fogak kezdtek morzsolodni benne. Váltónak szintén még hibamentesnek kell lennie, meg úgy minden másnak is. Még az esőérzékelő ragasztása szokott elengedni, de ezek ilyen bosszantó apróságok ilyen idősen. Összességében, ha hozzáértő szerelőkhöz vitték az autót és betartották a kötelező karbantartásokat megfontolandó vétel, egyébként meg kerüld el, mert pont most jön a ráköltős időszaka.
[ Szerkesztve ]
"Education is important but big biceps are importanter"
-
roti86
őstag
-
Dorien
veterán
válasz
_ATi_1 #108508 üzenetére
Sok km-hez az 1.6 TDCi (= HDi by PSA) ajánlott, 5 l körül fogyaszt. Kevés km-hez, sok rövid városi futáshoz meg inkább benzines. (Pl. 1.6 Ti-VCT) Dízelnél idővel számíthatsz kettős tömegű lendkerék, magasnyomású szivattyú, porlasztók, turbó cseréjére. (több 100e Ft-os tételek)
Csomagtér: 3 és 5 ajtós: 385-1245; szedán: 525; kombi: 475-1525 [link]
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 85.000Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
runner 125
nagyúr
válasz
_ATi_1 #108516 üzenetére
Mondjuk én átgondolom az 1.6 PSA dieselt, Volvo-kban is ugyanez van, sok jót nem olvastam még róla, bár tippem szerint diesel vonalon nincs túl nagy választék a Focus-okban.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
#76385920
törölt tag
válasz
_ATi_1 #108508 üzenetére
Volt 1.6 TDCI 90LE-s tesztautónk anno, igaz nem kombi hanem 5 ajtós. Gyakran mentünk vele BP-re 4-en vele, nem éreztem, hogy gyenge lenne, a fogyasztása 6 alatt volt, pedig nem volt túlzottan kimélve. A szerelők szerint megbízhatóbb mint a 110LE-s, illetve mivel ebben nincs DPF az legalább nem sz@rik be.
A hibalehetőségeket már leírták előttem. Nekem egy 2006-os 1.6 100LE-s 5 ajtós benzinesem van. Ennek katalógus szerint 385 literes a csomagtartója VDA mérési módszer szerint 360L. Kategóriájában ez "nagynak" számít. A 485 liter az a kombi lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Dorien
veterán
válasz
_ATi_1 #108549 üzenetére
Ha parázol, hogy átvernek akkor vidd el másik szervizbe állapotfelmérésre vagy vigyél magaddal egy autószerelőt. Meg magad is alánézhetsz. Szerintem a próbaút az igazán lényeges, ott jönnek ki igazán a hibák. Kuplung hogy fog, kinyomásakor, visszaengedésekor van-e zaj, hogy indul hidegen, milyen a motorhang, füstöl-e, hogyan gyorsul, fékez, milyen a kormányzás, a váltási érzet, futómű felől jönnek-e hangok, stb. Meleg motornál kell egy komolyabb gáz is, hogy a turbó is dolgozzon. Ha jónak tűnik, akkor a végén még lehetőleg próbálj ki mindent. (világítás, index, duda, ablaktörlő, fűtés, klíma, audio, stb.) Ha van veled egy gyakorlott valaki, akkor ő sokat segíthet, könnyebb lesz a végén összesíteni a hibákat és hideg fejjel dönteni.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 85.000Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Declare
őstag
válasz
_ATi_1 #109906 üzenetére
Ez elözö tulaj függö. Ha ugy hasznalta, ahogy egy dizelt illik, akkor siman hasznalhatod meg 100 akar 150k km is a turbot. Ha nem akkor akar minden cseres lehet a következö honapban....az hogy mennyi km van a kocsiban a kisebbik faktor. Hogy hasznaltak, egy dizelnel plane ezen mulik nagyon sok minden. Nezesd at valami szakival, ezen nem szabad sporolni szvsz, utanna lehet okosabbat mondani/aludni
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--
- Normcore puckscreen 58,5mm/1,7mm
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Playseat challenge