- Hobby elektronika
- Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Hirdetés
-
Vigor - Alig egy nap múlva PC-n is elérhető lesz a korai kiadás
gp Néhány év késéssel újabb platformra is megkapjuk a játék early access változatát.
-
Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
it Vizsgálatot indított az USA közlekedésbiztonsági hatósága a Waymo robotautók váratlan viselkedése miatt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz oliwire #195620 üzenetére
Nincs nagy különbség 4 hengeres boxer alapjáraton nem jár szépen ezért az európai verziókba van DMF, viszont fordulaton kisimul a SMF-es is. A 6 hengeres az már alapjáraton is szépen jár (nincs rezonancia). Réteg márka kb szóra sem érdemes csak érdekességként írtam.
#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
válasz oliwire #196602 üzenetére
Ha szereted a kihivasokat, akkor ajanlom a skoda fabia 1 1.4 101LE valtozatat. Erzesre kb 1 orat kesik a gazpedal. Meg 1 ev birtoklas utan is sikerult lefulladnom vele. A fulladast az auto sem szerette, mert utana mindig megtiportam
#legofsabbverdamvalahaszarulesszarfutomuszarmotor[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz oliwire #196613 üzenetére
Akkor döntöttél igazán jól, ha minden leparkolásnál még vissza fogsz nézni a kocsira a parkolóban.
+1, a racionalítás (és az xls ) az tényleg a "találatok" szűkítésére jó.
De onnantól az él amit fentebb leírtál. Talán annyit kiegészítve, hogy .."és megállapítod, hogy igen, még mindig nagyon szép/tetszik/dögös".Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Chereiose
addikt
válasz oliwire #197287 üzenetére
Lehet érdemesebb lenne egy kicsit régebbit kevesebb km-rel vagy legalább más márkát olcsóbban, amit küldtél abban pl. a kormány is egy undormány, persze tudom nem erre irányult a kérdés Fiat Pandákat elég jó áron találni pl, és azok is elég egyszerű technikák, vagy egy ford fiesta/fusion, vw polo vagy skoda fabia.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz oliwire #197287 üzenetére
A szokásosokon kívül:
-Eszedbe ne jusson 1.33as 99-101lessel megvenni. Hanem amit linkeltél a 1.3as 87LEssel. 2008 decembere után már 90%ban az 1.33assal van ami kerülendő.
-Kejékjárati ívnél ahol meg tud állni sár mennyi a rozsda. Hátsó kerekek elött alvázon rozsda. Vmennyire 13+évesen mind rozsdál kivéve ha lekezelték.Az 1.3as (2sz-fe motorkod) motorral, manaul váltóval amúgy zseniálisan tartós agyoncsaphatatlan darab. Feltéve, hogy 15kkmenként megkapta az olajcserét.
Megvétel után érdemes venni 2 palack dinitrol 1000et és "kiönteni" vele a küszöböt. Úgy nem 15-20 hanem 20-30évesen fog küszöb elrohadni. A hátsó kerékjárati ívet ki kell mosni alaposan, ha kell passziválni és vékonyan dinitrol 1000 majd 482.
Váltó is kapjon olajcserét. Nem nagy összeg és úgy váltó nem 300-400.000kmnél kotlik meg hanem soha.
Motor ha cserélték benne az olajat akkor 0W20 az ajánlott. De nem kényes rá ha épp 5W30 van kéznél. Olajszürőböl ha lehet gyárit.
btw jellemző erre a motorra, hogy ha 15kkmenként kapott olajcserét akkor 500.000km után se eszi a 0W20at se.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz oliwire #197300 üzenetére
Melyik 1.0ást? Az 1szfe motorkodos ugyanaz mint az 1.3as 2szfe. Örökélet +1nap. Viszont 2005ösek az utolsók belölle.
Az új 1.0as az 1KR-FE váltotta. Könnyü megismerni mert 3hengeres. Szigorúan kerülendő akár csak az 1.33as. Sztem akárhogy pátyolgatják 300.000kmet nem bír ki egyik sem. Az 1szfe/2szfenél a 300.000kmnél meg "még bejáratós..."don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Bdanyy
addikt
válasz oliwire #206000 üzenetére
Elég sok van, kerettől függ. Első körben Golf/Passat GTE, A3 e-tron, Volvo V60-t néznék. A plusz súly mindegyiken érződne szerintem.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Doki16
addikt
válasz oliwire #206006 üzenetére
Ha nincs keret, akkor rav4 plugin. Elmegy 70km-t óvatosan. Vagy van már pár nagy akkus 24kwh BMW például. De azoknak már tényleg elborult áruk van. Ha írsz egy árat könnyebben fogunk tudni javasolni. A Passat GTE dinamikában könnyen hozni fogja. Vagy az új Superb ív, már nagy akuval van és az akár 65km-t is tud. Egy 10kwh-as passattal is az általad megadott távon ha fel van töltve alig lesz 1-2 liter az atlagfogyi, éppen csak be fog indulni az 50km-en a benzinmotor. De majd ár után mondok neked konkrét típust.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz oliwire #206011 üzenetére
Teljesen elektromos nem játszik? Könnyedén hoznak napi 50km-t.
Kár, hogy ilyen sokat drágult a piac, 10 millióból még mindig nincs olyan plugin ami nagyobb akkus lenne. Egyedül a Passat GTE lenne nagyobb csomagtartóban mint a mostani focusod. És az tartalmazza a dinamikát is, mert 218 lóerő. Egyéb esetben még érdemes lenne ránézni a v60 d6-ra ha megtudsz barátkozni a csomagtartó mérettel. Cserében bazi erős és jó sok nyomatéka van és tud awd-t bizonyos körülmények között.
Most már csak felsorolás szintén: Hyundai ioniq plugin. Kia Niro plugin egyik sem a megbízhatóság császára mert ezek is duplakuplungos váltóval vannak szerelve.
A legújabb tecnika a Renault. 10 millióba pár használt már belefér: captur és mégane etech. Ezek viszont átlagos erővel vannak.
Most így hirtelen ennyi, ha kell több infó, akkor nyugodtan kérdezz :)
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz oliwire #206025 üzenetére
[link] nem egy veszett ügy, érzésre a villany instant nyomatéka is segít, és az Ampera elektromos módban sincs elvesztve (150 LE, és a benzines 86), csak ugye nehezebb. Szerintem próbálj ki egyet, csoportban szoktak lenni akik szívesen megmutatják, vagy esetleg a bérlés is jó opció lehet (és álló tudsz próbálgatni hatótávot is, stb).
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz oliwire #206026 üzenetére
Megbízható az is, csak ugyanaz van mint a VW-nél, hogy figyelni kell a DSG-re. Ha alacsony kilométerrel találsz amiben biztosan cserélték az olajat, akkor nem lesz vele gond sokáig. Mondjuk közel sincs akkora csomagtartója mint a Focus kombinak.
Amúgy van valami oka, hogy le akarod cserélni a Fordot? Mert csak az üzemanyag spórolás miatt nem éri meg venni egy sokkal drágább plugint
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
vzsryl
nagyúr
válasz oliwire #206026 üzenetére
600km-t egyik Tesla sem bír, max városi közlekedésben. Autópályán, fűtéssel 400-450km körül megáll a legkomolyabb elektromos autó is. Ilyen szempontból a sötétzöld Handras videói nagyon relevánsak tudnak lenni, érdemes pár tesztet megnézni.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Doki16
addikt
válasz oliwire #206037 üzenetére
Teszem azt vennél egy Passat GTE-t, ami csomagtartóban egy szinten van, sőt nagyobb is talán a Focusnál. Na mármost egy 2017-es példányhoz min 3 millát rá kell dobnod, ha nem többet. Persze kapsz egy plugin kocsit, ami rövid távon járva olcsóbb, de lemerülve sima hibrid lesz és 600km autópályán 6-7 liter között meg fog enni. Országúton simán hozható az 5 liter, de nyilván nem fogsz ott menni ekkora távot. Tehát gyakorlatilag semmit nem spórolsz vele, csak a rövid távokon, de az meg 20 év alatt se hozza vissza a plusz költséget. Csodák nincsenek. Pályán egyik hibrid sem fog kevesebbet enni még egy sima TSI-hez képest sem, nemhogy egy dízelhez.
Hibridet vagy PHEV-et csak akkor érdemes venni ha többségben van a város, előváros, vagy országút.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Paxker315
addikt
válasz oliwire #206035 üzenetére
AMi kifogásolható: így is feleslegesen sok autó van az utakon, városokat gyakorlatilag élhetetlenné-járhatatlanná teszik csúcsidőkben. Ezért (helyhiány...) szerintem nem érdemes a minimális szükségestől több autót tartani. Persze ha otthoni elhelyezés megoldott & egyszerre csak 1 van "úton", akkor "ugyanmindegy", és csak a költségek miatt érdemes racionalizálni
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ukrajnai háború
- Alkoholista nevelde
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hobby elektronika
- Politika
- CASIO órák kedvelők topicja!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen