- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Milyen TV-t vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Melyik tápegységet vegyem?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Google Chromecast topic
Hirdetés
-
Csak 2025-ben érkezik a Little Nightmares III
gp A sokak által várt folytatás sajnos nem fog idén megjelenni, kicsit tovább kell rá várnunk.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdman
őstag
válasz janos666 #37705 üzenetére
Bazz, pont ezt akartam kérni Muneztől, hogy irjon már kicsit a kocsijáról. Mire kell figyelni, stb... Én is pár napja faceliftes 2000 évjáratú A4 eseket nézegetek, igazából kombi kellene sok extrával, de egy 1,9 tdi 110 lovas sedannal is kiegyeznék. A kötelező chipet ugyis megkapja A nagyobb motor jobb lenne a hatos váltóval, de ugye elég hirhedt a motor, többször beszéltünk róla. Igazából csak pályázni használnám, szegény corsa nem erre való. A 2,5 tdi mennyit hamizik 130-140nél? Városban?
Amit a multkor linkeltem, 580k km-rel, azt is simán megvenném 1misiért. (asszem 1,2 re van kirakva).
Sopron city :)
-
válasz janos666 #37718 üzenetére
A kerék nem rejtett költség, hanem az autó normális üzemeltetésének része.
Én félnék megvenni ezt. Ha vki ennyire piszkálta, akkor nem biztos h kímélte is. Azt meg nem veszi be a gyomrom h ha képes 200LE-re akkor 150LE "jelenleg"
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
8th
addikt
válasz janos666 #37716 üzenetére
"Még csak egy rövid telefonos érdeklődésem volt, hogy eldöntsem elmenjek-e megnézni."
Részletesen faggasd ki a tulajt mindenről. Hol épült a motor és ki rakta össze, hol/ki építette az adagolót, ki programozta a kocsit, milyen kuplung van benne, milyen váltóval rakták össze tettek-e bele torsent, mennyi kilométer van benne mióta átépítették. Alapesetben a turbó/lendkerék páros a necces a többi nem olyan vészes ha elfossa magát sem munkában sem pénzben. Kb ~350Nm az a határ amit a kisebb pd hajtókarok tartósan elviselnek. Ha efelett használták van benne rizikó mert nem tudni mivel rakták össze. Ha arl hajtókarokkal akkor nincs para de jelen esetben nem lehet az eladó szavára hagyatkozni hiszen pontosan tudja jó eséllyel soha sem lesz szétszedve a motor ezért nem derül ki ha mégsem az van benne amit mond. Viszont ha minden klappol akkor szerethető kis kocsi ez. Ha kell akkor megy mint a barom, nem eszi le a fejed és ha jól programozták nem is füstöl jobban mint széria állapotában.
mod: vagy ha fázol az ilyen dolgoktól létezik az a verzió, hogy megveszed szétbontod és kiárulod alkatrésznek. Ebből a pénzből veszel egy gyári buzerálásmentes 90lovas ős tdi motort sima lendkerékkel sima turbóval és még marad zseton átnézetni is. Az meg úgy tényleg örök élet +1nap.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Typhoon47
őstag
válasz janos666 #37716 üzenetére
Hát szerintem egy jobb helyen a komplett építés lett volna meg a vételárból, na jó túlzóan, de biztos nem jó az úgy ,hogy 600k a kocsi ára.. és ez irányár.. valszeg 500ért akarja passzolni ergo valami nem stimmel(gány építések sorozata) vagy nem kicsit bukik rajta és ezt nyíltan beválallja(erre kicsi az esély).
"Education is important but big biceps are importanter"
-
nagyúr
-
-
ESP
senior tag
válasz janos666 #37831 üzenetére
Akár arra is. Vezérlést kapásból illik cserélni az olyan ~150munkadíjjal. Futómű is egy pénztemető, soklengőkaros csoda (12) az ha kopog ujabb 120-150. Esetleg ha lóg a turbó tengelye, pd elemek megfáradtak, de csak ha 4új tárcsa és betét kell az is zsebbenyúlós vagy 4 új gumi esetleg kerékcsapágy megszólal stb. Fel kell készülni mielőtt pofáraesés lenne a vége.
Inkább a maximális kereted írd le. Előbb még 500ért néztél.
Nem rossz, mondjuk multitronic váltót soha nem vennék. Bőg mint egy robogó.
Amellé a motor mellé a kézi hatos dukál.Na meg a km óra állás elég nepperes...
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
válasz janos666 #37847 üzenetére
Ne értsd félre semmi baj azzal h audit néztél, csak a neked feltett kérdésre kellett reagálnom, mert azon kevesek egyike vagyok aki kevésbé az ésszerűség oldaláról közelíti meg a motorkocsi vásárlást. Én abban hiszek, hogy az ár másodlagos szempont ha az ember beleszerelmesedett vmibe és azt AKARJA. Ennyi, történet vége, meg kell venni. A linkelt kocsival is csak az a fenntartásom, hogy jól érezhetően a jelenlegi tulaja sem tudja hova tenni. Márpedig elég rendesen módosítva lett. A szememben meg ez az a pont ahol hátra arc van.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mobilinternet
- Hegesztés topic
- Politika
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Sorozatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs