- Az árnyak közül lépett spotfénybe az MSI 16 GB-os grafikus kártyája
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- SSD
- ROG Ally X néven jön az ASUS kézikonzoljának frissítése
- Micro Four Thirds
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen videókártyát?
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Pontos dátumot kapott a The Roge Prince of Persia korai kiadásának indulása
gp Némi halasztás után a hónap végén vethetjük bele magunkat a herceg legújabb kalandjaiba.
-
Teljes az összecsapott Motorola csúcsmobil tudáslistája
ma A Razr 50 Ultra sebességére nem lesz panasz, az üzemidő viszont még kérdéses.
-
AI-képes, kamerás fülhallgatóval kísérletezne a Meta
it A jelentések szerint újra viselhető eszközzel próbálkozna a Meta, ezúttal AI-alapon.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Viszlát
addikt
A benzinessel is el lehet, csak sokkal finomabban kell bánni a kuplunggal, jobban kell érezni a fogási pontot, hogy ne fulladjon le. Tudom, hogy nem ez volt a kérdés, csak gondoltam megosztom.
A kis 1.6-os Astrámmal még harmadikban is el tudtam indulni gáz nélkül, egyenes terepen.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
zoo8800
veterán
Ahány ember, annyiféle magyarázat lesz.
Szerintem a régi adagolós dízelekre gondolsz. Azok az alapjárat közelében leadják a maximális forgatónyomaték nagy részét. Ennek a miértjét nem tudom, egyszerűen így működnek. Az újabb fejlesztésű dízelek ilyet nem tudnak.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
giigz
veterán
Talán az adott fordulaton lévő nyomaték miatt, ami a kasztnit meg tudja mozgatni.
Nekem magas az alapjáratom, 1.250 körül van, néha 1.500 körül is, majd most lesz beállítva, de jelenleg mindenféle gázadás nélkül úgy el tudok indulni, mintha egy nagymotoros dízel lenne. Ha már így eszembejutott csinálok is majd mindjárt egy videót róla, a beállítás után ilyen nem tudok majd
-
-
a_tesz
Korrektor
Amire leginkább érdemes figyelni, az a rozsda, a legjobb, ha aknából, vagy emelőn meg tudjátok nézni. A küszöb ilyen idős korában már általában csereérett, de ezen kívül az első nyúlványoknál érdemes megnézni, van rajtuk egy kis háromszög alakú lyuk, ahol a kormánymű jön ki, az is el szokott rohadni, illetve a hátsó futómű bekötési pontja. Máshol is lehet rozsda, de az viszonylag egyszerűen javítható, ezek amiket felsoroltam, kissé macerásabbak. A motorjával ezeknek még nem szokott gond lenni, ha 1.3 és nagyon kerepel, akkor lehet hogy csak szelephézagot kell állítani (azt nem nagyon szoktak, pedig kéne 40 ezrenként ellenőrizni), ha füstöl, akkor valószínű már a végét járja, mert a 96 előttieknél nem jellemző se a dugattyúszoknya letörése (97-2000 közti alumínium szelepfedeles 1.3-asoknál jellemző), se a szelepszárszimmering baja (16 szelepesek betegsége), és az injektorgond is elkerüli ezeket, valamint az 1.0-akat is. Más gond nem jut eszembe hirtelen, esetleg a féltengelycsukló, mert abból sajna egyre nehezebb jót kapni hozzá, fél-egy év alatt simán szétszakad a porvédő gumiharang rajta, és akkor lehet cserélni, de nem nagy tétel, munkadíjjal megáll 100 euró alatt. Képekről egyben lévőnek tűnik egyébként.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Declare
őstag
Hat azert teljesen vakon nem hiszem, hogy en akarmilyen hasznaltautoba belevagnek. En biztos atnezetnem egy szerelövel (valto, kuplung, fekek, rozsdasodas....eleg sok dolog problemas lehet egy ennyi idös autonal).
Amugy tul jo arat nem erzek ezen a hirdetesen Eleg fapad 1,6 os astra.....jo kis auto, de 3200€ + 1000 = 4.200€ ehhez hozzajön az elsö szerviz (olaj+szürök ha csak ennyi) + kerdes milyenek a gumik (teli /nyari?), milyen az akku? Fekek? Pikk pakk összejöhet egy 300 € kezdö raforditas es akkor minden nagyon rendben van. Igy 4500 euro az auto.
Ha tenyleg patika es az igenyeidnek megfelel, lehet ez sok evig jo kis auto, de latatlanba ezt nem nagyon fogod tudni megmondani.
-
Declare
őstag
Megnezni mindig meg kell, tök mind1, hogy magyarorszagi vagy mas. Ha nincs lehetöseged ra, akkor marad a riziko, vagy valami hozzaertönek fizetsz, hogy nezze at, vagy kereskedötöl veszel garival. A Hahu-n nem lesz sajna akkor talalat a GTC-kre. Anno amikor en eladtam az enyemet, hasonlot is nehez volt vadaszni.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Az árnyak közül lépett spotfénybe az MSI 16 GB-os grafikus kártyája
- Xbox Series X|S
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Nintendo Switch
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Viccrovat
- Három Pixel 9 is lebukott
- Motoros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest