Hirdetés
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- OLED TV topic
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- Home server / házi szerver építése
Hirdetés
-
Android 14-re vált a Nokia X10 és az X20
ma 2021-es modellek telepíthetik a 2023-as főverziót.
-
Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
ph A "lopakodó" alaplapok fogadására felkészített konstrukció beletere nem lett szűkös, és az egyik változatának elejét fával díszítették.
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dany007
veterán
"Én nem írtam olyat, hogy a duplája megy el rá, és olyat sem, hogy ha egy autó 2 milla, akkor 4 kell zsebbe."
Akkor ezt hogy értetted: (?)
"...vennék ilyen prémiumos autót 1 millió körüli vételáron, ha az autóra szánt pénzem ~ 2 millió lenne."
Ez pont a duplája aminek zsebbe kéne lennie... és 2 millás autónál a duplája az 4 milla.Jó, egy kicsit lehet összemostam Defranco írásaival. Asszem ő írt egyszer olyan, hogy az autó ára meg egy éven belül mégegyszer az ára.
Egyébként ezt írtad:
"Ha 1 millió maga az autó, akkor ott hirtelenjében legyen a zsebedben ~ 300k, és ha a továbbiakban sem akarod hogy egy váratlan hiba miatt a falba verd a fejed, akkor még 300k kell a zsebbe. Olyanról, hogy alufelni, gumi, még nem volt szó, az 100(+)k egyszer vagy kétszer."
Akkor: 600+200k egy 1 milliós autónál. Vagyis 80%-a a vételárnak pluszban.
Akkor egy kétmillásnál az 1 milla pluszban egyáltalán nem sok. (a két milla ez alapján lehet).De az alapokkal azért tisztában vagyok, talán. Az Omegát is átírattam, biztosítást kötöttem rá első részlettel együtt volt 75k - átírás / törzskönyv / biztosítás első részlet. Tehát ezek kalkulálva vannak, ahogy a vezérlés meg a szűrők is.
Az nincs kalkulálva ha pl dízel esetében behal a kettőstömegű és viszi magával a kuplungtárcsát is. Mert, ahogy olvasom az alsó hangon is több százezer forint pl Mondeonál.
Ez tényleg nincs kalkulálva, ahogy az se, hogy ha második hónapban behal a motor és csak cserélni lehet.De nem akarok millió környékén venni, csak olyan 750-800k körül. Épp azért, hogy maradjon tartalék is. Na de azért nem az autó 50%-a. Amúgy én az alap költségeket, első cseréket meg átírást beleszámolom, azon felül van meg a 800-as keret. Nekem ez eddig is egyértelmű volt.
"de ilyen nagy autónál már a szett is 100k, + vagy lemezfelni, vagy megint 100k. "
Ezt még mindig nem értem. Nézd el nekem, laikus vagyok.
Kapom az autót mondjuk lemezfelnin nyári gumikkal. Akkor télre veszek 4db Hankook gumit 45-50k-ért mint tavaly... És átrakatom ingyen(!) a nyári helyére a lemezfelnire. Ezzel hol a probléma? 195/65/R15-ös gumik. A Mondeon amit az előbb linkeltem 205/55/R16-os gumik vannak. Most ez tényleg dupla annyiba fog kerülni? Csak a gumi?Egyébként lehet azért vagyok ilyen könnyelmű, mert apósnak 25-40% kedvezménye van az alkatrészekből és a szervizelés is max pár doboz sörből kijön.
@DeFranco:
Nem érted kollega. Nekem csak azzal van bajom, hogy ne legyen már alapértelmezett, hogy a vételár 50-60%-át pluszban rá kell költened az autóra minden esetben. Csak ennyi.
@runner 125:
Jó, most az 5-ös BMW-t ne nézd. Azt csak kíváncsiságból néztem, annak még semennyire se néztem utána. Ami most reális, az egy 2002-es-2003-as, esetleg 2001-es Mondeo.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest