Hirdetés
-
Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
it 1 százalékot tud spórolni az Onsemi, de ez is elég lehet ahhoz, hogy 1 millió háztartást 1 évig ellássanak árammal.
-
The Thing játék jön a Nightdive csapatától?
gp Úgy tűnik, hogy végre kapunk egy remaster kiadást a több mint húsz éves játékból.
-
Közeledik az X Fold3 Pro
ma A kínai bemutató után megtartotta a Vivo a nemzetközit, de még nem Európában.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
_NCT
őstag
Normális motortérzár megvan 30-40k-ból, igaz ott is a beszerelés minősége számít. Azt tudnod kell, h van autó típus amit páncélozni is szoktak és kell is, hogy ne férjenek hozzá semmilyen módon kívülről a zárhoz. Nálam pl nem kellett a Renault-nál, mivel kívülről nem hozzáférhető. A motortérzár nem két perces zár, mert akkor mi értelme lenne? Elektromechanikus, kívülről semmilyen módon sem hozzáférhető. ez benne a lényeg.
És kiiktatni elég nehéz, hidd el
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Ebbe bele lehet bolondulni szerintem, olyan védelmed soha nem lesz, amivel elégedett leszel. Hülye egy spirál ez, először jó a gyári immo, aztán kell a custom, meg akkor már riasztó, hogy szóljon is valami, ne tudjon csendben dolgozni, meg akkor már motortérzár, mert anélkül semmit nem ér és akkor azt hiszed nyugodt vagy. De akkor még mechanikai védelmed nincs, uccu neki zárdugó meg akkor még valami "vas", mondjuk egy váltózár.
És akkor még mindig el is vontathatják, meg lehet okosabb tolvajt fogsz ki, vagy csak simán lepakolják a kerekeket, kiveszik a rádiódat meg az akksit, ha a kocsit nem is viszik. Erre ott a casco.
Kell valamilyen védelem, persze, elismerem, de összességében úgy gondolom (és ez magánvélemény) nem érdemes az autó értékének 10%-ánál többet rákölteni. Egy egymilliós autónál egy 100k, ebből legyen 50k az első éves casco, meg 50k-ért bele lehet tetetni valamit. Talán összejön belőle valami custom immo-s riasztó. Ez sem optimális, erre is rá fog valaki licitálni a topicban (semmi személyeskedés, mindenkinek a véleményét tisztában tartom, én is csak tanulok még) de most tényleg... érdemes? "Most" vetted az autót, nyilván van rajta költséged, csináltatni is kell ezt-azt, 150k-t még bedobsz a biztonságra egymillióból lesz hipp-hopp másfél, és ha beléd megy egy dinnyéslada totálkárra tesz, és van casco-d akkor jó esetben látsz belőle 700-at, és a következő egymilliós kocsid már nagyjából kétmillióba lesz (1+0,5-0,7+1+0,5)
A tököm televan, hogy megint azok járnak jól, akik vesznek valami kotlott ön és közveszélyes szart kicsipénzért, amit aztán nem sajnálnak, mert a kutyának nem kell, meg kifizetik zsebből, ha elviszik, de azért van egy határ, még ha óvatos is vagy.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Toyota topik
- Trollok komolyan
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben (videóval!)
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs