- Milyen házat vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
Hirdetés
-
Két hét múlva Samsung Galaxy Unpacked
ma A dátum július 10. A nagyszabású bemutatón hét terméket várunk, köztük az új hajlítható modelleket és a Galaxy Ring okosgyűrűt.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
A KINGPIN kártyák visszatérnek a PNY égisze alatt
ph Ez sajnos azt jelenti, hogy ezzel a fémjelzéssel már alaplapok sem jönnek majd az EVGA-tól, de a high-end GPU-k elkötelezett hívei dörzsölhetik a tenyerüket.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
válasz
f4lcon #216704 üzenetére
Ezt írom neki én is, hogy ne ebből akarjon nagy üzletet remélni.
Ahogy ő sem akar most nagyon felárat fizetni a keveset futott 15 éves autóért, úgy 20 évesen sem fogja senki neki sem kifizetni, hogy jajj alig futott autó stb.
1,5M-t ér most, amennyiért elmegy majd 5 év múlva annyiért fog elmenni, szerintem ez eléggé hülye szempont.
-
AssAssynn
őstag
válasz
f4lcon #216704 üzenetére
Először is köszönöm, hogy megpróbálsz a fejemmel gondolkodni.
Vannak fent 15 éves autók 150 ezres, vagy még kevesebb futással.
Illetve van fent több, ami ezek közül gázos. És eredetileg magyar, szóval még mondhatjuk hihető is a km.
De ahogy mondtam is, ez volna a cél, de már ott vagyok, hogy elengedtem, hogy találok Xsara Picassoból utolsó évjáratos gázost, mivel az elmúlt 1 év alatt egy darabot sem hirdettek meg gázosként. Úgyhogy már megelégednék egyszerűen egy gázmentes, jó állapotú példánnyal is. Egyelőre még ilyet sem találtam.Nem értek egyet azzal, hogy 3 gyereküléses autók nem második autónak vannak használva. Nézd meg, hogy a legtöbb ilyen valójában mamataxi, városi használatra befogva, sokszor tényleg kevés km-el. Ezt most nem kifejezetten a Picassokra értem, hanem általában több ilyet láttam már.
Multiplaról még mindig nem tudom, hogy jó-e, kell-e, milyen a jó belőle, nem ástam bele magam.
FR-V-nek rendesen utána jártam. Tetszik, de egyelőre még nagy a 6 személy, drága az évjáratához képest, és gond van az alkatrészellátással, különösen a karosszériaelemekkel, de sok olyan alkatrésze van, ami csak gyáriban kapható, horror áron, esetleg külföldről, esetleg az is hiánycikk. Ilyen B tervnek jó lehet, de nem erőltetem."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)