Hirdetés
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
Hirdetés
-
A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
ph Három Hall-effektusos kapcsolóval megpakolt jószággal gyarapodott a cég portfóliója, és az egyik vezetékmentes.
-
Stellar Blade x NieR: Automata crossover tartalom érkezik
gp Az alapjáték hamarosan végre a fotó módot is megkapja, így a kreatívabb felhasználóknak újból érdemes lesz elindítani a programot.
-
Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
it A CrowdStrike egyik vezetője bocsánatot kért egy kongresszusi meghallgatáson, amiért egy hibás szoftverfrissítés világméretű szolgáltatáskieséseket okozott.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz kisza25 #188292 üzenetére
Frászt. A probléma a néhol kritikán aluli összeszerelési minőségben keresendő. Lehet csűrni csavarni a dolgot az minden esetre mindent elmond, hogy az olaszok is alig veszik a saját autóikat. Lancia rég beleállt a földbe mert nem kellett senkinek sem. Vajon miért? Az Alfa felett évek óta rezeg a léc, a Maserati felett szintén. A Fiatnak is jó szarul megy a bolt lassan egy évtizede. A mostani relatív jó Tipo eladások nagyjából annyit érnek mint csonkolt végtagra a sebtapasz. Kétségbeesésükben igyekeznek összeállni mindenkivel pedig a megoldás baromira nem ez. Ha akarnának tudnának egész tartós "minőségi" olcsó autót gyártani (lásd. Panda II) amin kereshetnének de mennek megint a hülye fejük után szépen befelé az erdőbe és ahelyett, hogy a Fiatot erősítenék meg borogatják a halott márkáikba a pénzt. Én nem is keresek már benne a logikát.
"A stilo-t meg a golf ellen küldték harcba, de magas lett az ára"
Ez a mai napig jelenlévő probléma. Pl. a legolcsóbb Alfa Giulia ~10M forint, a Stelvio 12M felett indul. Az FCA-konszern mérhetetlen pénzt beleölt ennek a két autónak a kifejlesztésébe mindhiába. Szép meg jó mindkettő egészen addig míg be nem ülsz. Ott el is megy a kedved tőlük, Mindkettő olyan pici belülről, hogy alig lehet elférni bennük. Amikor egy jóval nagyobb KIA Optimát megkapsz automata váltóval Gold Business felszereltséggel 7év garanciával egy belépő Giulia árából ott nem nagyon van több kérdés. Vagy ha az egy kategóriával nagyobb Sorento dízel motorral automata váltóval a legmagasabb GT Line felszereltséggel nagycsaládos állami támogatás nélkül!! csak néhány százezer forinttal drágább mint a legolcsóbb Stelvio én lehet elgondolkodnék az FCA fejesek helyében, hogy mi merre hány méter. Mert amúgy tuti vennék mindkettőt de iszonyatosan túl vannak árazva. A Fiat Tipo az egy teljesen korrekt kiváló ár/érték arányú őszinte autó. Az nem akar többnek látszani mint ami. Pont az ilyen modelleket kéne ezerrel nyomatni az olaszoknak Szerintem..
A demokrácia a csőcselék uralma
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Autós topik
- Hihetetlenül erősnek ígérkezik az S25 Ultra
- Futás, futópályák
- Politika
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- LEGO klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen