Hirdetés
- TCL LCD és LED TV-k
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- OLED TV topic
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Drágul az EU-ban a GeForce RTX 4090
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Felárat fizet az atomenergiáért a Microsoft
it A Jefferies szerint a Microsoft prémium árat fizet a Constellation számára, hogy indítsák be a Three Mile Island-i atomerőművet.
-
Még Snapdragon 8 Gen 4 sincs!
ma Máris a Snapdragon 8 Gen 5-ről pletykálnak, ami minden eddigi szettnél komolyabb teljesítményt hozhat.
-
Újabb stabilitási hibát javít az Intel friss mikrokódja
ph A vállalat minden egyes 13. és 14. generációs asztali Intel processzor mellé ajánlja a telepítését.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nah látod, ha nem vagy szűkszavú, rögtön árnyaltabb a dolog.
Az általad felsoroltakra figyelek. A pohu szerint a km óra nem volt basztatva, de az autó előéletét ellenőrizve kiderült h németben volt üzembe helyezve és használva 1 év és 50k km-ig. A kereskedő megadta a tulaj számát. Tehát nincs eltünedezés.
Az alkatrész valóban nem olcsó, de én szeretem a kocsimat,és mindent megkap ami telik. Ebben az is benne van néha h a fizetésig várnia kell, de ha csere akkor csere. A vwben most is minden alkatrész audi. Semmi meglepetés nincs ha egy 1xű szilent 18-20k. Elmondhatom h az elmúlt 6 évben volt alkalmam a legtöbb hibához. De pölö a triptronic nem kért semmit az olajon és szűrőn kívül. Ezen túl nagyon kímélően vezetem. Okot nem adok a meghibásodásra, még ha meg is történik, nem kell rögtön farkast kiáltani.Most értem vissza a személyes tapizásból.
Az összes látható helyen lévő csavar még az eredeti festéssel van, bontatlanul. Az alján valóban látszik olaj folyás, de az is h a környezetvédelmi tálca fele hiányzik ami egy alsó felütésre vall. Ebben az esetben az olaj könnyen jöhet egy dekli elmozdulásból.
Mentem a motorkocsival 8km-t. Visszaállítottuk a helyére -fehér murvára- és több mint egy órán át próbálgattam az elektromos bizgentyűket. Ez idő alatt egy csepp olaj nem hullott belőle. A kocsi nem nyiszog, nem rozsdás és csak felületi karcok vannak a fényezetlen lökösön.
A klíma érdekes: anyósülés felől hűt, középen langyos és a vezető felől meleg. Sztem nem kompresszor, de a kereskedő hétfőn viszi kivizsgáltatni.
A váltó, lévén nekem is tiptronic van, messze szebben teszi a dolgát mint a passatban: nincs benne semmi nyersség.
A motor felső régiója csont száraz és poros.
Ha az adagoló és a csúcsok olyan állapotban vannak mint a 13 éves passatomban, akkor az örök élet plusz egy nap nekem: csak shell vépóver megy bele, és szervizelve van rendesen.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen