- Gaming notebook topik
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Házimozi belépő szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ASUS ROG Ally
- Hisense LCD és LED TV-k
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Steam Deck
- Socket AM5
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mozgásban az Industria II
gp A PC-re készülő folytatásról egyelőre nem tudjuk, hogy pontosan mikor érkezik.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Mauzes #145695 üzenetére
A CX-5 agyon van dícsérve sokak által, biztos nem alaptalan, de nekem nem kéne.
Tucson kéne, nagyon, újonnan (de egy i40 kombi jobban).
Sportage ismerősnek van, nem szokott hülyeségből autót venni, és szintén marha jók a tesztpontjai.
Rav4: Ismerősnek van, nekem egyáltalán nem tetszik. Ő sem hűbelebalázs módra vesz autót. Ültem benne (állt az autó), nem rossz, de nem kéne.
Kuga: Kéne, de ez csak személyes Ford buzéria, amúgy szerintem jó autó. Végső versenyben lenne a Tucsonnal.Ezek közül Tucsont vagy Kugát vennék magamnak. Személyes preferáció alapján. Ésszerűségben szerintem CX-5 vagy Sportage.
Kombihoz ne mérd, más. Autópályára azok jobbak, városba meg egy ilyen SUV. Kicsit kisebb a csomagterük a SUV-oknak, belül nagyobb a fejtér, cserébe magasra emeled a csomagot. Kilátni is a SUV-ból jobb.
Ha kevés a pálya, szívóbenzin az ajánlott (én olyat nem vennék mert nekem kell a nyúlmókus), sok pályára dízel.Egy Octavia nagy, kényelmes, de minőségben szerintem sok SUV alatt van icipicit. (most jól megszólnak biztos). Carens kisbusz, más kategória. Mazda 6 vagy Optima SW? Optima nem elég kiforrott, bár atomjól néz ki. 6-os mazda meg kicsit kemény rugózású a 19-es felniken.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
LuxusGSM
csendes tag
válasz
Mauzes #145695 üzenetére
Én már mondhatni mindben ültem de sajnos még nem teszteltem egyiket sem utakon. Anno a Dunaautónál volt egy SUV bemutató nap ott lehetett kivül belül megnézni őket és akkor nekem a Seat Ateca és a Tucson na meg a Kuga volt a befutó.
Az Ateca meglepően tágas belülről még lábtér tekintetében is. Ár érték arányban ez lenne az optimális választás de valaki írta és sajnos már vagy a (7. seatom lenne) ezek a típusok sajnos nem nyelik el az útproblémákat hanem csattog, zörög, ráz. Volt már ibizám, leonom, és sok alteám és mindnek szar volt a csillapítása, de nagyon fekszenek az úton. Az uttartásuk kifogástalan.
A Tucson nagyon szép kívül belül bár az anyagok minősége nem tetszett nekem. Sötét belsővel kimondottan fosul néz ki. Ezért egy szép vajszínű belsővel lehetne igazán ütős, de az meg ugyebár koszolódik és ha van gyerek akkor ez elég gáz mert hetente lehetne takaríttatni.
A Kuga nekem bejön kívülről bár itt is belül az anyagok az elrendezés némi kompromisszumot kíván.
Lehet még nincs a piacon az a SUV ami nekem kell ezért még lehet várnom kell egy két évet mert kompromisszumoktól mentes beleszeretős autót akarok! Mint pl a Volvo XC90
Na persze egy középosztályú fizetésből ez nem valósítható még meg a mai piaci kínálatból
-
HookR
addikt
válasz
Mauzes #145695 üzenetére
"Illetve magam is tűnődöm, hogy mennyire jó ötlet egy ilyen SUV, városi és autópályás használatra. Az tetszik, hogy magasan ülsz benne, és hogy viszonylag nagyok (vagy annak tűnnek), de a gyakorlatban van ezeknek előnyük egy tágas szedánhoz vagy neadjisten egy kombihoz képest?"
Előnyök: SUV-ban a magasabb üléspozíció jobb kilátást (pl. a városi forgalom áttekintését), valamint bizonyos esetekben (pl. derék- és hátfájás, mozgásszervi panaszok) kényelmesebb ki-beszállást biztosít. A nagyobb hasmagassággal kevesebb helyen akad fenn, ám a tulajok döntő többsége ezt legfeljebb a városi magasabb padkák leküzdésénél kamatoztatja.
Hátrányok: Városban a nagyobb tömeg, autópályán a nagyobb légellenállás eredményez többlet fogyasztást. A magasabb súlypont miatt nehezebb egyszerre kényelmes és kanyarban sem dőlöngélő futóművet készíteni. Többnyire nem is sikerül. Hogy megtudd melyiknél leltek ideális kompromisszumra, teszteket kell átnyálazni. Ha jól rémlik, talán a Qashqai ilyen, de nem akarok hülyeséget mondani.(#145699) Mauzes: "...nekem is a kényelem számít, úthibákat minél kevésbé akarom érezni. Engem az se érdekel, ha emiatt az úttartás kicsit rosszabb.
Sőt, tovább megyek, minél jobb a zajszigetelés, vagy egyáltalán, minél kevésebb "kapcsolat" van a külvilággal, nekem annál jobban tetszik. Nyugodt, stresszmentes utazás tetszik, sportosság, motor hangja meg hasonlók nem izgatnak."
A Volvo S80/V70 például ilyen.Az emelt hasmagasságú XC70-es is. Hogy az XC60 futóműhangulása mennyire kényelmes azt nem tudom.
[ Szerkesztve ]
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Mobilinternet
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gyúrósok ide!
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Wuthering Waves
- Xbox Series X|S
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Motorolaj és szűrő topik
- További aktív témák...
- Normcore puckscreen 58,5mm/1,7mm
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--