Hirdetés
- Videós, mozgóképes topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- Milyen asztali médialejátszót?
- 3D nyomtatás
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen monitort vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Meghökkentő méretű adatközpontot építenek Nagy-Britanniában
it Igazolást nyert, hogy a szigetországi beruházásba 13 milliárd dollárt fektetnek.
-
Jól felszerelt, 4K-s üzleti monitor a Philips értelmezése szerint
ph A 68,58 cm-es képátlójú, láncba köthető újdonság Thunderbolt 4/USB Type-C dokkoló is egyben.
-
Realm of Ink - Elindult a PC-s korai kiadás
gp A végső kiadás már konzolokra is elérhető lesz, de pontos dátumot ezekhez nem kaptunk még.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
válasz zolikaDB #164622 üzenetére
Verd ki a fejedből. Igazából a szerelők miatt szphatsz vele nagyot, kevesen értenek hozzá.
Mese: épp 2 napja adtam el bontóba az Omegát, ami fél évet állt. A fél autót kicseréltettem, most megint pénzt akart enni. Nem buktam sokat, csak 2000€ körül. OT volt a terv, de betelt a pohár.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz zolikaDB #164614 üzenetére
100-120 ezret tettem ilyen Vectraba, jó kis motor, nem túl erős, viszont 1000 rpm-től tol. Írnak minden rosszat róla, nekem tetszett. 8 liter olaj megy bele és drága (volt?) hozzá a gázolajszűrő.
Viszont Signum nem kéne, nincs csomagtartója (2 db bőrönd), míg a GTS 4 db bőröndös. -
dong86
csendes tag
válasz zolikaDB #206911 üzenetére
Szia!
Citroen C4 Picasso 1.8 vagy 2.0 szívó [link]
Citroen C5 1.8 vagy 2.0 szívó 2008-tól [link]
Fiat Bravo 1.4 turbo [link]
Renalut Megane 3 / Laguna 3 valami benzines a Fluence-t írtad
Toyota Auris 1.6 [link]
Peugeot 407 ha valami csoda folytán találsz 2010 körüli benzinest
Mitsubishi Lance 1.8 [link]
amiket írtál még azok is jók.Mondjuk halkan megjegyzem, hogy ezzel a km mennyiséggel és a csodálatos várható üzemanyagárakkal lehet már a dízel is megérné.
-
rbalint88
addikt
válasz zolikaDB #206911 üzenetére
“jó lenne, ha ennyi pénzért nem kezdődne meg egy 3-8 éves kanossza, ami során az autót kb újra kell építenem, mert minden cserés, mindene fáj”
hat ez sajnos csak szerencse kerdese 10+ eves autoknal. Es ha csak kopo-fogyo gondja van, arra is el lehet kolteni szemmel lathato penzt. Nekem az audinak csak egy “baja” volt, a termosztat, ami parezer forint, de kopo-fogyobol csereltem vezerlest, vizpumpat, 4 gatlot, korbe fektarcsat-betetet, egy kuplung-kettostomegu szettet, 4 uj gumit kapott es hopp raugrott egy milla… pedig jo aron volt az akatresz is - igaz top kategoria-, es a szerelo is olcson dolgozik. Es ezek tok realis kiadasok, tenyleg meg csak baja se volt az autonak. -
nagyúr
válasz zolikaDB #206947 üzenetére
És ezek átlagban 300-600e ft-al fentebb indulnak...
Hát mert annyival jobbak
Benzinesnél szokásos japán autós rozsdát kell nézni, szervócső tud csöpögni, alsó talpas gömbfejek kotyoghatnak. Ritkán klíma kompresszor probléma lehet, kombinál meg az elektromos hátsó ajtó tud vacakolni. A motor - váltó bulletproof, csak a motorba 0w20 legyen öntve a váltóba meg honda mtf3.
-
nagyúr
válasz zolikaDB #206976 üzenetére
Ave t25 1,8 valameddig ette az olajat, annak utána kell nezni.
Honda motorok jok, jazznel talan a valto nyelestengely lehet problemas.
I30 gdi ami kokszosodik, de nem is az szokott a baj lenni, hanem a 30 ezer km-es olajcsere altal okozott egyeb karok. Kerulnem, ha nem igazolhatoan gyakrabban csereltek olajat benne.
-
tboldi
nagyúr
válasz zolikaDB #206987 üzenetére
Sajnos meglátszik, hogy Kínába helyeződött át a gyártás, és elkezdtek spórolni. A régebbi GD Jazzek hátsó kerékjárata sincs teljesen kiburkolva, de a GE-nek még annyira sem, úgyhogy a tanknyílás köré fel is jut minden trutymó. Meg szép barna zárhidat is láttam már, illetve antennát is.
A GD-re inkább csak a hátsó sárvédő, küszöb és ajtó alja jellemző, más nem nagyon. (Mindez a GE-re is!)
A teljesség igénye nélkül a FB csoportból:
[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
válasz zolikaDB #207034 üzenetére
GE-ből ennyiért a kínálat alja megy, a GD-ből esélyesen jobb állapotút kapsz.
facelift utáni = 2005 és 2008 közti (MY05 is szokott jelölve lenni mint model year)
ES Sport = a csúcsfelszereltség
VSA-val = Vehicle Stability Assist, vagy közismertebb nevén Electronic Stability Program, azaz ESPDe fl utáni 1.4 LS alá ne add.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz zolikaDB #207037 üzenetére
Viszont a legtöbben azt sem tudják, mit árulnak, ismerni kell a felszereltségi szinteket. Az LS-eket is nagyon gyakran ES-ként hirdetik, de a kurblis hátsó ablak, illetve a vezetőoldali első ajtón a 4 helyett 2 kapcsoló rögtön lebuktatja.
GE-nél is ugyanez van, csak nem ismerem a hangzatos fantázianeveit a különböző szinteknek.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Videós, mozgóképes topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Építő/felújító topik
- Mercedes topic
- Politikai mémek
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Itt az új LOGOUT!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- További aktív témák...
- Bialetti Brikka 4 személyes (5 alkalommal használt) (3 hónap garanciával)
- Remek áron vadonatúj brutális elektromos roller Quickwheel EXPLORER - 5600 watt, számla
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
- Armster S kartámasz OPEL ASTRA G 1998-2010
- TORO 902 univerzális üléshuzat szett
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen